Страница 3 от 4
Публикувано на: 14 Юли 2007 23:35
от SilverFox
тава с тампона на мен ми звочи малко странно
то и као си здрав едва ли може да обере вибрациите, ако са толкос силни, че да разтресат колата
ама знае ли човекпробваи с бензин 100 пак тогавасе набутвай за тампон
Публикувано на: 16 Юли 2007 09:28
от emilvs
blagodarq ti za intersa . Moje da e ot tampon zashtoto treseneto ne e tolkova silno prosto e drazneshto .
Публикувано на: 13 Ное 2010 17:11
от Balance
значи аз имам същия проблем със Селика 1.8 2001 година , оборотите ми падат до 600-650 , от скоро има този проблем и се чудих какво може да е вибрациите на двигателя са много леки но си е дразнещо , мога да изключа , бензиновия филтър защото колата е с газов инжекцион и на бензин и на газ е едно и също 650 оборота ...
Публикувано на: 13 Ное 2010 20:03
от KingSteve
аз имам същия проблем със Селика 1.8 2001 година , оборотите ми падат до 600-650 , от скоро има този проблем и се чудих какво може да е вибрациите на двигателя са много леки но си е дразнещо
Моите обороти са 600-700 и според мен това е нормално за тези двигатели. BTW в документацията пише idle speed: 650 +-50 rpm.
С чисто нови оригинални тампони на двигателя съм. Ако някой се съмнява в тях да мери 3 пъти преди да го отрежат biggrin.gif - скъпи са.
Публикувано на: 13 Ное 2010 22:22
от петър
Напълно нормални обороти,и на мен понякога даже ми падат до около 500,най често когато имам малко бенц. или съм заредил някои кучи гъ..бензин,слагам уж малко по високо октанов и се оправят нещата.Другото което може да пробваш,при загрят автомобил форсираш на празен ход в продължение на 45-60 сек. над 2500 оборота,да кажем 3000,и ако всичко тие ок трябва да закове на 780-800 оборота като отпуснеш педала.
Публикувано на: 14 Ное 2010 23:00
от DukeFan
Абсолютно същото поведение при мен, като загрее, падат оборотите до около 600 и претриса. Това само на място, като движи по инерция оборотите са по-високи и стабилни.
Публикувано на: 15 Ное 2010 13:01
от lubooo
ясно колеги и аз имам същия проблем , когао колата не е в движение и е на свободна оборотите падат до 500 -600 , когато е в движение на свободн забелязвам че ги задържа , ходил съм в тоиота сервиз кадето след оглед ми казаха , че това е от стъпковото моторче което регулира оборотите на празен ход и все пак понеже не съм ходил да оправям проблема и не мога да бъда сигорен дали е точно от това , ако някои го е оправил да пише как точно
явно си е дефектец на модела

Публикувано на: 15 Ное 2010 15:01
от ss_mitko
Хора,това са нормалните обороти на този мотор.Претрисането се получава от ниските обороти но е напълно нормално,малко е дразнещо но се свиква.Не е дефект на мотора а е направено за по голяма икономия градско.
Публикувано на: 15 Ное 2010 15:11
от lubooo
ss_mitko написа:Хора,това са нормалните обороти на този мотор.Претрисането се получава от ниските обороти но е напълно нормално,малко е дразнещо но се свиква.Не е дефект на мотора а е направено за по голяма икономия градско.
човек , повярваи ми едва ли инжинерите на тоиота са толкова прости да направят кола която на свободна едвам не гасне и се тресе

, а относно икономията ако 10 л на 100 е икономия

направо ще му стисна ръката на човека измислил тая прстотия

Публикувано на: 15 Ное 2010 15:46
от ss_mitko
lubooo написа:ss_mitko написа:Хора,това са нормалните обороти на този мотор.Претрисането се получава от ниските обороти но е напълно нормално,малко е дразнещо но се свиква.Не е дефект на мотора а е направено за по голяма икономия градско.
човек , повярваи ми едва ли инжинерите на тоиота са толкова прости да направят кола която на свободна едвам не гасне и се тресе

, а относно икономията ако 10 л на 100 е икономия

направо ще му стисна ръката на човека измислил тая прстотия

Незнам как правиш 10л на 100.На мен зимата ми е 9.3.а лятото 8.0 градско.
Миналата седмица разхода само гратско каране ми е 8.8 по БК 37литра 430км от светване на лампата до ново светване,което е същия разход както по БК.
А относно гасненото си провери колата при мен въобще не се усеща като ,че колата ще загасне.
Относно инженерите на тойота явно има защо така да го измислят.Аз до сега не съм видял тойота с този мотор да има други обороти.Освен личната ми съм карал още две такива и пак оборотите са същите
Публикувано на: 15 Ное 2010 16:55
от lubooo
ss_mitko написа:lubooo написа:ss_mitko написа:Хора,това са нормалните обороти на този мотор.Претрисането се получава от ниските обороти но е напълно нормално,малко е дразнещо но се свиква.Не е дефект на мотора а е направено за по голяма икономия градско.
човек , повярваи ми едва ли инжинерите на тоиота са толкова прости да направят кола която на свободна едвам не гасне и се тресе

, а относно икономията ако 10 л на 100 е икономия

направо ще му стисна ръката на човека измислил тая прстотия

Незнам как правиш 10л на 100.На мен зимата ми е 9.3.а лятото 8.0 градско.
Миналата седмица разхода само гратско каране ми е 8.8 по БК 37литра 430км от светване на лампата до ново светване,което е същия разход както по БК.
А относно гасненото си провери колата при мен въобще не се усеща като ,че колата ще загасне.
Относно инженерите на тойота явно има защо така да го измислят.Аз до сега не съм видял тойота с този мотор да има други обороти.Освен личната ми съм карал още две такива и пак оборотите са същите
незнам колега , може да говорим за различни двигатели , аз спецялно ти говоря за королата от подписа ми а именно 1.6 ввти 110 хп , а доколкоо виждам от подписа ти ми говориш за 1.4 ,относно разхода , карам в гр.Велико Търново , кадето за разлика от софия не стоя в уникалните задръствания и ти казвам че разход под 9.5 не съм виждал градско

като имаш предвид че колата се кара много рядко в пикови часове предимно късно вечер .
Публикувано на: 15 Ное 2010 17:08
от Scott
lubooo написа:говоря за королата от подписа ми а именно 1.6 ввти 110 хп...
Ето един файл с информация за твоя двигател:
3ZZ-FE
Публикувано на: 15 Ное 2010 19:13
от slowtraveler
След ремонта двигателя 3ZZ-FE не ми е създавал никакви проблеми. И въобще не тресеше, а мъркаше....
Започна да тресе само когато вентилатора на радиатора се разби и започна да бие...
Публикувано на: 15 Ное 2010 19:39
от DukeFan
Е изплюй камъчето де, какво му ремонтира

, наистина не е кой знае какъв проблем, но си е дразнещо
И един въпрос, къде е горивния филтър на тоя модел???
Публикувано на: 15 Ное 2010 19:47
от slowtraveler
Основен ремонт - писал съм из форума (проблема с маслото)...
Поста го пуснах като контра-пример към lubooo за това, че дадения двигател е калпав...
Че има недостатъци - има (гаранционно остраняемия дефект с запичане на сегменти, разхлопване на клапите на всмукателния колектор), но по принцип не е чак толкова зле двигателчето.
Не притрисаше нито преди, нито след ремонта...
И оборотите си бяха нормални (около 700).
Разхода му също бе съвсем нормален...
