Да де... И по статистика ли купувате автомобилите втора ръка или гледате състоянието им?
Или според вас щом по статистиката даден автомобил е напред, то това задължително означава, че ако отидете в автокъща ще видите отражение на статистиката?
Какви и колко дефекти? Дали се взема предвид сериозността - както споменах - има сериозни дефекти, но отстраними с щракване на пръстите...
Има дребни дефекти, които струват маса пари... Примери - колкото щеш...
Както споменах - Королата би трябвало да бъде спряна от движение заради дребен дефект при нас... Който дефект би струвал сигурно под 100лв с оригинални части за да бъде всичко идеално...
Дали ТЮФ би хванал дефектите на Авенсиса, които струваха хиляди левове? Силно се съмнявам (навярно - проблема с диференциала биха го хванали ако имат роуд-тест, ама до там)...
Е да, ама едното дори не можеш да го забележиш на пътя, докато второто те прави притежател на кола - скрап...
Затова и за сериозно амортизирани автомобили съвсем не бих наблягал на статистика за значително по-нови автомобили....
Или ще кажете, че за 7х.лв мога да си взема Корола Версо на 120-130х.км... Ама реални ?
