
Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)
- smsdeliverer
- Мнения: 102
- Регистриран на: 06 Юли 2010 12:30
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: LEXUS NX300H F sport
- Обратна връзка:
- plamsav
- Мнения: 111
- Регистриран на: 04 Апр 2017 18:38
- Местоположение: Русе
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)
Колега вие виждали ли сте явлението РЕЗОНАНС на живо, защото почвам да си мисля, че не сте.slowtraveler написа: Колега, последното Ви мнение рязко редуцира отношението ми към Вашите мнения...
Спомнете си първи курс в университета - Електротехниката и Теория на сигналите... Как се променя изходящата мощност при резонансни явления... И какво представлява резонанса в електрическа верига...
Но предполагам колегата има предвид импулсни стойности...
Казано на български - ако консумираният ток е 1кW, можеш за части от секундата да получиш пикова мощност от 10kW, а останалите части от секундата да е 0.2kW, като сумарно за целият цикъл отделената механична мощност ще е 0.9kW - т.е. консумираната минус загубите... Същият ефект се ползва при 'сондиращите' устройства - радари, ехолокатори и т.н... Там кондензатори събират енергия и я изпращат за части от секундата... Да, радара например е 25kВт, и наистина пиковата му стойност е такава, ама излъчва (отдава енергия) много малка част от секундата, а през другите например десет части от секундата не излъчва, а само събира енергия за следващият импулс... Затова например 25кВт радар консумира около 130Вт енергия... Перпетум мобиле? Тц.... Средната излъчена енергия (Вт/сек) си е под 130Вт/сек..
Тъй-като електрическите резонансни явления са с доста висока честота, то и за децата е ясно, че няма да усещаш 'трептене/тласък' дори и да е 100кВт по колата ако импулсът е много кратък, а мощността 0.9кВт ще си се 'лее' равномерно, 'филтрирана' от масите на трансмисията..
П.С BOz е напълно прав за резонансните кръгове и за cos Ф - те по-точно отрязават разонансните явления
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)
Да колега... Освен, че в университета съм го изучавал детайлно, съм го виждал, предизвиквал, използвал и т.н. резонанс и в механичен, и в електрически вариант..plamsav написа:....Колега вие виждали ли сте явлението РЕЗОНАНС на живо, защото почвам да си мисля, че не сте.
Като допълнение дипломната ми работа бе компютърна вибродиагностика (и резонанс) на въртящи се механизми - турбини и двигатели с вътрешно горене... По онова време, когато за местата за специалността в моя случай се борихме около 400 човека за 18 места (завършил съм 92г)...
А Вие знаете ли какво представлява механичният и електрическият резонанс? И как влияе на консумираната енергия?
П.С. бихте ли споделили какъв инженер сте, и къде сте завършили?
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)
Май май ще се приключва с лекциите. 

Auris 2.0 d-4d SOL 1AD-FTV 2009 - бивша
Skoda Superb Combi 2.0 TSI DSG 2016 - настояща
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 2016 - настояща
Skoda Superb Combi 2.0 TSI DSG 2016 - настояща
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 2016 - настояща
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)
Със сигурност, доста амбициозен..
П.С. бихте ли споделили какъв инженер сте,
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)
► Виж съдържание
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)
.....завършил съм 92г). Слоу,Гошо...минаваш чичовата възраст
Малко офф топик.

Малко офф топик.
Toyota Avensis wagon 2002, 2.0 D-4D 110 hp-продадена
Toyota Avensis wagon 2009, 2.2 D-4D 150 hp-продадена
Toyota Yaris 2007, 1.4 D-4D 90 hp
Ford Mondeo 2017,2.0 150 hp
Hyundai I 30,2016,1.6 125 hp AT-служебна/държавна
Toyota Avensis wagon 2009, 2.2 D-4D 150 hp-продадена
Toyota Yaris 2007, 1.4 D-4D 90 hp
Ford Mondeo 2017,2.0 150 hp
Hyundai I 30,2016,1.6 125 hp AT-служебна/държавна
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)
► Виж съдържание
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)
По груби сметки май имаш юбилей тази година,а се скатаваш. Да не си родом от Габрово? Пък се пишеш гларус/чайка
Toyota Avensis wagon 2002, 2.0 D-4D 110 hp-продадена
Toyota Avensis wagon 2009, 2.2 D-4D 150 hp-продадена
Toyota Yaris 2007, 1.4 D-4D 90 hp
Ford Mondeo 2017,2.0 150 hp
Hyundai I 30,2016,1.6 125 hp AT-служебна/държавна
Toyota Avensis wagon 2009, 2.2 D-4D 150 hp-продадена
Toyota Yaris 2007, 1.4 D-4D 90 hp
Ford Mondeo 2017,2.0 150 hp
Hyundai I 30,2016,1.6 125 hp AT-служебна/държавна
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)
► Виж съдържание
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- plamsav
- Мнения: 111
- Регистриран на: 04 Апр 2017 18:38
- Местоположение: Русе
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)
Русенски Университет
ЕТМЕ ЕЛЕКТРОННА ТЕХНИКА И МИКРОЕЛЕКТРОНИКА. Випуск 2005. И гордо мога да кажа, че моето име беше на първо масто в списъка на приетите. и една от малкото отлична оценка от приемния изпит. А той по онова време беше изключително труден и наистина отсяваше само най - добрите.
Като допълнение мога да кажа че преди това съм завършил Електротехникум. Там ми казваха бог на математиката... 12 В 1988г.
И нека да не спорим за глупости , а да се захванем по същество. Предполагам, че на повечето от вас е ясно, че бъдещето е на Електромобилите, но до тогава ( около 10 - 15 години), ще ни се наложи да се придвижваме с Хибриди. Като не изключвам и други източници на енергия и в часност Водород ( Браунгаз ). Има хляб и там, но не му е дошло времето.
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)
Никой не спори, че хибридите имат своето приложение...
► Виж съдържание
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)
Едно интересно клипче, обесняващо само за около минута какво представлява Хибридната система на Тойота 
[bbvideo=560,315]https://youtu.be/HgqLKaX7k-U[/bbvideo]

[bbvideo=560,315]https://youtu.be/HgqLKaX7k-U[/bbvideo]
Приус 2 / 2006г, 4,8л/100км
- plamsav
- Мнения: 111
- Регистриран на: 04 Апр 2017 18:38
- Местоположение: Русе
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)
Как да превърнем Prius в Off-road автомобил.
Трябва да знаете, че това значително увеличава шансовете ви да излезете и от по-дълбок сняг. !!! Не забравяйте след това да преминете в нормален режим на шофиране!!! Карането в сервизен режим по-дълго време може сериозно да повреди вашата скоростна кутия. !!!
Карането в сервизен режим по-дълго време може сериозно да повреди вашата скоростна кутия. !!!
Трябва да знаете, че това значително увеличава шансовете ви да излезете и от по-дълбок сняг. !!! Не забравяйте след това да преминете в нормален режим на шофиране!!! Карането в сервизен режим по-дълго време може сериозно да повреди вашата скоростна кутия. !!!
Карането в сервизен режим по-дълго време може сериозно да повреди вашата скоростна кутия. !!!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта