Matematiks написа: Бензинките на Тойота харчат масло здраво, такава им е модификацията.
Въпреки гръмките фрази имал ли си читава Тойота? Защото аз съм писал доста из темата за за VVTi и маслото заради Авенсиса ми, който гореше масло до едно време...
Да, когато автомобилът има проблем - гори масло... След като го отремонтираш качествено - масло НЕ ГОРИ...
С какви модификации си свикнал - не знам... В офиса сме минали 4 тойоти (Авенсис 1.6/Т22, Корола-Версо 1.8, Корола 1.4, РАВ4 дизел), едната от които (Королата 1.4) все още се кара (над 220х.км), и не пипа масло... Така, че крайните мнения по-добре си ги запази за себе си...
За французите - миналата седмица взехме от сервиза едно 2.2HDI 2011г... С чисто нов двигател, щото стария маааалко ставаше (или не ставаше) за скрап... Да, имат и по-сполучиливи ДВГ както останалото...
Относно немските автомобили - както по-горе писах, специално Ауди се намества някъде по средата - лукса не му не е като лукса на луксозните автомобили, но е значително по-добър от бюджетните автомобили... Безспорно усещането в Ауди е за по-луксозен автомобил спрямо Тойота, но и за по-евтин в сравнение с Лексъс (високите модели)... А ценово сам знаеш как стоят нещата - Ауди, БМВ и т.н. хвърчат в небесата... Тойота и Лексъс също не са от прекалено евтините, но държат що годе златната среда..
Може да е въпрос на политика, обаче сравненията твърдо не са в полза на европейците.. Просто немците (и 'европейците' като Рейндж-Ровър) са доста надценени според мен...
А да кажеш, че съм зомбиран по Тойота - е как става този номер, когато в момента не карам Тойота
ТТодоров, какъвто и съвременен автомобил да си вземеш, едва ли ще го мислиш първите 100х.км...
Имахме турска сглобка Версо... Да, за първи път влезе в сервиза на 200км заради саморазглобила се помпичка за пръскалките на стъклото

Явно качественият контрол не е догледал...
След това не сме имали проблем...