Страница 3 от 3
Трудно влизане на предавките на РАВ4 2007 Д-кат
Публикувано на: 12 Юни 2017 09:26
от stavrevcrew1979
Колеги експеримент 1 - поръчах масло Тоуота 75w в оригинални литрови тубички и в петък имам час за смяна. Отзивите другата седмица

Досега карам 8 месеца с Addinol 75w90 с добавка fenom и ще изхвърля този шит!
Трудно влизане на предавките на РАВ4 2007 Д-кат
Публикувано на: 13 Юни 2017 06:35
от spiridoncho
Според мен това бе най-правилното решение

. Ако скоростната кутия не ти е позаминала би трябвало всички проблеми с превключването да отшумят след известен пробег. Ако има подобрение, но не напълно пак можеш да сипнеш някоя хубава добавчица. А когато Toyota масло + добавка не помага, то остава сервиз.
Трудно влизане на предавките на РАВ4 2007 Д-кат
Публикувано на: 23 Юни 2017 12:39
от stavrevcrew1979
Привет
Тест 1 в ход! Маслото е в колата но странно Адинола който източихме беше станал тъмнокафяв за 7-8 месеца и никакъв мирис с неголям визкозитет, някак плътно

а маслото на тойота 75w90което взех от елит кар още с отварянето беше с много остър и неприятен аромат но много по летливо... навън е 29 градуса...
Трудно влизане на предавките на РАВ4 2007 Д-кат
Публикувано на: 23 Юни 2017 12:49
от stavrevcrew1979
PS другата седмица очаквайте отзиви

Трудно влизане на предавките на РАВ4 2007 Д-кат
Публикувано на: 13 Ное 2017 20:41
от Amadevs
Интересно е да разберем има ли резултат или да пием една студена полска вода:)
Трудно влизане на предавките на РАВ4 2007 Д-кат
Публикувано на: 24 Сеп 2024 07:26
от Kris_RAV4_150
Здравейте колеги, аз имам RAV4 D4D 2012 150к.с.
При превключване на предавките особенно 2ра има едно хрупане, усещасе и на 1ра понякога но нямам затруднения да ги включвам. Това нормално ли е за тези модели или имам проблем със скоростната кутия.
Трудно влизане на предавките на РАВ4 2007 Д-кат
Публикувано на: 24 Сеп 2024 08:25
от WoLF
На всички предавки ли го прави? Масло сменяно ли е някога? При натиснат съединител/изгасен мотор и изреждане на предавките прави ли го?
Трудно влизане на предавките на РАВ4 2007 Д-кат
Публикувано на: 24 Сеп 2024 08:52
от slowtraveler
Според мен и Йовко и МехаННика са прави... В смисъл - кутията вероятно е за ремонт, но включвайки внимателно би могъл да продължиш експлоатацията...
И да, и конструкторите понякога правят грешки...
Въпрос е на лично ниво на поносимост на риска - някои биха разхвърляли кутията само при мисълта, че 'може да се счупи'... А съм имал приятел, който след трясък от кутията си прибра в багажника една шепа строшени части изпаднали на пътя, и си продължи нататък - 'ааа няма проблем'

Е, вторият окончателен трясък от кутията бе след около 600м

Трудно влизане на предавките на РАВ4 2007 Д-кат
Публикувано на: 24 Сеп 2024 09:43
от Ивайло Димов

Тва хрупане е от синхронизаторите ,вероятно ще карат още ....един Бог знае колко .
Трудно влизане на предавките на РАВ4 2007 Д-кат
Публикувано на: 25 Сеп 2024 19:18
от vfr800
Звука идва от контакта между муфата и зъбното колело на втора предавка. Самите синхронизатори вероятно са си здрави. Проблема е или в зъбчатката на втора предавка или в съединителя. Ако съединителя не отделя добре ще увлича първичния вал и синхронизатора няма да може да изравни скоростта на двата вала от там неприятни звуци. Ако съединителя е добре остава самия синхронизатор да не успява да изравни оборотите но в 99% от случаите проблема не е в самия синхронизатор. На база на подадената информация е по-вероятно проблема да е в съединителя, тъй като имаме същите симптоми и на първа предавка, а там зъбчатката е най-голяма като размер съответно и синхронизатора е най-голям т.е и синхронизиращата площ е най-голяма и е доста трудно да се получи износване, особено предвид ,че колата обикновено е в покой и вторичния вал не се върти.
Трудно влизане на предавките на РАВ4 2007 Д-кат
Публикувано на: 25 Сеп 2024 20:01
от max-2
Не знам как е на тази кутия, но на старата с57 на карината когато маслото е над нивото включва по-трудно. Трудното е на втора и трета, симптомите като на износени синхронизатори. Препълването беше около 200 мл. Масло. Наклонена назад кола и пълнене и затваряне до половината ниво на пробката, а не на долния ръб. От две години съм я нарочил да я сменям с друга кутия, в мазето ми е. Тази започна да омаслява от едната полуоска и понякога проверявам нивото. Сега нивото се нормализира и кутията включва по-добре.