Страница 3 от 3

Публикувано на: 14 Юни 2007 13:31
от Troshko
poli написа:
NIK_4E написа:И аз съм на мнение че опела ще бие по всички параграфи като изключим външен вид и комфорт.
А относно GT4 204кс. по правилно е да го сравняваме с Ц20ЛЕТ 204кс. а не Ц20ХЕ 150кс. кадето за съжаление отново опела е едни гърди напред unsure.gif
Абсолютно съм съгласен че GT4 трябва да се сравни с Calibra Turbo,но от личен опит знам резултата,около 2 коли разлика от светофар до сфетофар в полза за Celica-та :thumbsup:

ПС.Веднага излизам за проба със сток Калибра,за да докажа laugh.gif
Последно от мен :whistle:

http://www.zeperfs.com/duel634-676.htm

Публикувано на: 14 Юни 2007 14:36
от b_d
belchilov написа:
poli написа:
NIK_4E написа:И аз съм на мнение че опела ще бие по всички параграфи като изключим външен вид и комфорт.
А относно GT4 204кс. по правилно е да го сравняваме с Ц20ЛЕТ 204кс. а не Ц20ХЕ 150кс. кадето за съжаление отново опела е едни гърди напред unsure.gif
Абсолютно съм съгласен че GT4 трябва да се сравни с Calibra Turbo,но от личен опит знам резултата,около 2 коли разлика от светофар до сфетофар в полза за Celica-та :thumbsup:

ПС.Веднага излизам за проба със сток Калибра,за да докажа laugh.gif
Последно от мен :whistle:

http://www.zeperfs.com/duel634-676.htm
На Poli GT4 е с маааалко повече коне... - заводски е около 250, а тази е пипната тук-там или поне така звучич.

Публикувано на: 14 Юни 2007 15:07
от Troshko
Поли до колкото си спомням сам призна че е пробвал неговта със сток селика ГТ4 (една беличка )и сподели че разликата е била доста големичка в полза на неговта :whistle:

Re: Въпроси относно покупка на: Toyota Celica Т18 2.0 16V 3S

Публикувано на: 23 Юни 2007 20:52
от milene90
EmotionRed написа:Здравейте,
спрял съм се на Селика Т18 и в момента търся да си купя.
Та реших да задам поредица от въпроси biggrin.gif

За мотора, четох добри отзиви, разбрах, че в дизайна на му са помагали от Ямаха и т.н
Май беше и с МАП? Предполагам моторетката е здрава.


Интересуват слаби места на модела, в частност по окачването правили проблеми и скъпи ли са: датчици, лагери, носачи, шарнири, карета, тампони и подобни чарколящи по ходовата част (някой, ако може да драсне ориентировъчни цени)

Какво да гледам при покупката на такъв автомобил, също няма да е лошо да дадете акъл.

И понеже до сега съм карал доста немски кошници и ми е малко притеснено да взема Японка, интересно ми е втора употреба намират ли се лесно едрогабаритни части, скоростна кутия (ако не дай си боже счупя), ако окотя мотора и т.н щото тая колата мисля да си и давам газ.


Засега гледах няколко Селики Т20 1.8 7А-ФЕ, но са ми слабички и съм се насочил само към Т18 3S-GЕ biggrin.gif

И последен върос, как се представя реално такава Селика на 400метра спрямо да речем Астра ГСИ 2.0, Голф МК3 ГТИ 16 и т.н (не че това ми е приритетно, но едно е човек да гледа какво са дали на хартия друго е като застанат колите на чертата)


Поздрави. :thumbsup:
T18 e hubava kola i nai ve4e razli4na s dostata4na mo6tost da si pravi6 kefa kakto v grada taka i izvangradsko.

Moeto mnenie zvimai i se HASLAJDAVAI na 4isto i RAVNOMERNO vurvene na QPONSKITE koli.Pak kolkoto i mo6ta kola da ima6 vinagi ima koi da ni nakaje biggrin.gif

Публикувано на: 26 Юли 2007 22:14
от EmotionRed
В крайна сметка си взех лачено GTI 16V biggrin.gif , благодаря за отзивите и мненията.

Публикувано на: 27 Юли 2007 08:34
от b_d
chestito!!!!