Страница 3 от 4
Публикувано на: 18 Май 2007 20:21
от ALTEZZA
Japanese_fever написа:
6toto, ako prednicata mu e otvorena(negativen camber)
posledno, prednicata mu e otvorena ili ima negativen camber ili i dvete?
ei tova e negative camber
ei tova ti e otvorena prednica
btw, i dvata sluchaia biha mu iznosvali vatreshnata chast na gumata, no po razlichen nachin
Публикувано на: 18 Май 2007 20:39
от dimd00d
Тъй като настройката на окачването не е много тривиална работа ето тука един документ с 'алгоритъм' дето все забравям да го постна:
http://www.thorneymotorsport.co.uk/cont ... nsetup.pdf
За тези дето им е мааалко по интересно имам на файл "How to make your car handle", или пък тотално са полудяли (и се кефят на висша математика) - "Race Car Vehicle Dynamics", само не виждам как да ги ъплоадна във форума, че са малко обемисти.
Публикувано на: 18 Май 2007 21:05
от ugabuga
prati mi gi na men, az shte gi kacha na moia site
Публикувано на: 18 Май 2007 22:30
от Japanese_fever
ALTEZZA написа:Japanese_fever написа:
6toto, ako prednicata mu e otvorena(negativen camber)
posledno, prednicata mu e otvorena ili ima negativen camber ili i dvete?
btw, i dvata sluchaia biha mu iznosvali vatreshnata chast na gumata, no po razlichen nachin
Izvinqvam se za neto4nostta!
Ne znam dali mu e otvorena prednicata,
no iskah da obqsnq kakvo se polu4ava kato ima6 negativen camber.
T.e. vizirah purvata kartinka deto si dal.
Moita prednica be6e taka i kato karah po rampa na nqkoq magistrala mi svire6e vutre6nata guma.
No toi da si kaje kakvo to4no mu e na prednicata, za6toto moje bi ot tam gubi sceplenie.
Публикувано на: 18 Май 2007 23:32
от ALTEZZA
horata po autocrossovete po princip si praviiat po goliam negativen camber tochno shtoto kolata ima po dobro sceplenie na zavoi
Публикувано на: 19 Май 2007 00:42
от jamie
dimd00d написа:Тъй като настройката на окачването не е много тривиална работа ето тука един документ с 'алгоритъм' дето все забравям да го постна:
http://www.thorneymotorsport.co.uk/cont ... nsetup.pdf
За тези дето им е мааалко по интересно имам на файл "How to make your car handle", или пък тотално са полудяли (и се кефят на висша математика) - "Race Car Vehicle Dynamics", само не виждам как да ги ъплоадна във форума, че са малко обемисти.
Дай на СД ?
Публикувано на: 19 Май 2007 00:50
от IVOtuning
кво да ви кажа аз мисля 4е е отворена предницата и 4е камбъра е добре ама тва е с просто око
като я регулирам ще ви кажа какво е било
аз за това и ви питам какви да ги правя настроиките по геометрията сериините които ги дават в мануала или някакви други "расинг" biggrin.gif
и за амотрисиорите също- еднакво твърди или разли4но и как
Публикувано на: 19 Май 2007 01:13
от agent dust
гумите се износват от вътрешната страна най-вече от прекалено разтворена предница(Toe out), а не от негативен камбър. получава се и когато има проблем с окачването - в статично положение преницата е ОК, но при натоварване се отваря. камбъра не износва драстично гумите, защото при негативен няма плъзгане на гумата, докато при toe out има винаги - износват се дори като караш на дълъг път. предполагам, че проблемът му е точно там
Публикувано на: 19 Май 2007 06:25
от ugabuga
Публикувано на: 19 Май 2007 09:22
от LordDigital
Баси Дим пак е Инжектирал некви Trojans - slava bogu sa pisani za MAC i mai ne rabotiat pod winBoze

Публикувано на: 19 Май 2007 10:04
от jamie
Оправи си достъпа - 404 грешка обработена....
Публикувано на: 19 Май 2007 14:54
от ugabuga
pri linkovegte bachkat prosto kopirai gi celite
Публикувано на: 23 Май 2007 22:46
от IVOtuning
sega bqh da mi regurirat perednicata
toy-in-a be6e dobre v ramkite na normite
camber-a be6e -2 po norma trqbva da e -0,45
qvno kato sa slagali koni-tata ne sa regulirali prednicata
i caster-a e 10 a po normativ trqbva da e 7,45
ta tiq ot serviza iskat da mi go ostavqt 10 taka bilo po dobre mi vikat
kazvaite kak da q nastroim, da znam ko da im kaja na tiq ¨speziallisti¨ (dokato regulirahme toy-in-a se s4upi ediniq kormilen nakrainik)
be6e kleqsalo mnogo nito wd40 nito ni6to pomogna i prevartq tam kadeto e presovano za nakrainika
naposledak samo problemi s tazi ko4ina
Публикувано на: 23 Май 2007 23:04
от agent dust
кастъра го остави - хората дават луди пари за такъв кастър laugh.gif камбъра е множко - до 1 градус може, ама нагоре трябват готини гуми и окачване
Публикувано на: 24 Май 2007 00:03
от Japanese_fever
maggkrabar написа:кастъра го остави - хората дават луди пари за такъв кастър laugh.gif камбъра е множко - до 1 градус може, ама нагоре трябват готини гуми и окачване
Zna4i se okazah prav za camber-a, donakude! biggrin.gif