Напротив 6100 маслата на Мотул са си пълна ширпотреба както и всяко едно друго полусинтетично масло . Общо взето идеята да имаш висок клас полусинтетика не стои на дневен ред .
Относно дебелините и тн на маслата не е нужно да разсъждаваш или да ги гледаш при положение , че имаш дадени таблици от всички прозиводители на автомобили и масла . И никъде там няма да срещнеш 20W60 за температури под нулата или за градско каране . И няма как нещо с индекс 20W60 да е с по-нисък вискозитет от 10W40 . За това се слагат тези вискозитетни индекси и те важат за всички включително и за Мотул . А понеже си фен на Мотул може да си свалиш PDF-те на маслата за , които говориш и да видиш стойностите им . Понеже знам , че не си го направил , а и най-вероятно не си прочел и/или разбрал ето тази тема
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=14926 няма смисъл да коментираш повече . Освен ако не ми покажеш официална каталожна информация в , която черно на бяло да пише , че 20W60 е с по-нисък вискозитет от 10W40 или 15W50 . Всичко друго са празни приказки и лични "впечатления" , които нямат нищо общо с реалността !
BTW да те услесня малко :
http://www.motul-oil.co.uk/pdfs/technos ... 8GB%29.pdf
http://www.motul-oil.co.uk/pdfs/300v-en ... 8GB%29.pdf
http://www.motul-oil.co.uk/pdfs/300v-en ... 8GB%29.pdf
И принципно дизелите по условие се нуждаят от по-добро масло

.
ПС:
За сравнение вземи ето този Кастрол :
http://www.castrol.com/liveassets/bp_in ... 968_05.pdf
ПС2:
А ето какво дават Мотул , като температурен диапазон :
Lubricant / Capacity Notes
a. Drain/refill capacity
b. Alternative recommendations, Engine (Petrol), >2000:
<-29°C to 10°C, 5W-30;
-18°C to >38°C, 10W-30;
-12°C to >38°C, 15W-40;
-7°C to >38°C, 20W-50
Иначе казано масла започващи с 5W и 10W са чудесни всесезонни масла по спецификация на Мотул . А тези с 15W и 20W са по-подходящи за лятото или за двигатели , които ще работят под големи натоварвания и/или няма да имат чести спирания/пускания .
Друго нещо неясно ?