Страница 3 от 5

Лед крушки h11 Auris

Публикувано на: 24 Яну 2019 15:43
от slowtraveler
Абе то ЛЕД-а май не топли по-малко от обикновена крушка :) А и с обикновена крушка фаровете се налепват...
Да не говорим за ксенона, дето сигурно е още 'по-студен' от LED-a :)

Лед крушки h11 Auris

Публикувано на: 24 Яну 2019 16:35
от batececo
Тъй като съм крайно недоволен от китайския лед, се чудя дали да не взема пак филипс плюс нещо си или osram night braker, ще ги сменям веднъж в годината, защото светят силно и готово :)

Блазня се да взема ксенон от бг сайт с гаранция, ама ме е страх от високия стартов ток да не нагорят контактите на ключа за фаровете.

Та... май ще сложа оу ес рам или филипс с повече светУина, поне с филипсите беше по-добре от обикновени халогенки.

Лед крушки h11 Auris

Публикувано на: 24 Яну 2019 17:05
от gimara
batececo написа: 24 Яну 2019 16:35 филипс плюс нещо
с +30 вече четвърта година, без да сменям.

Лед крушки h11 Auris

Публикувано на: 25 Яну 2019 11:54
от mgrigorov
Аз карам с Осрам кул блу, и за разлика от брейкъра на мокър асфалт се вижда доста по-добре. Сега съм с Н4 и на двете коли, предишната беше Н7, на нея пробвах на двата фара с различни крушки и видях разликата. Не мисля, че скоро ще минавам на ксенон и лед. А като имам и дневни не изпичам фаровете през деня. Просто трябва добър реглаж.

Лед крушки h11 Auris

Публикувано на: 26 Яну 2019 17:34
от stefando
На Аурисчето от подписа карам с това:
€ 50,65 16%OFF | Fast Start DLT F7 70W Ballast HID Kit 70W H1 H3 H7 H11 9005 9006 D2H Ceramics HID Bulb 6000K AC 12V Fast Bright HID Ballast 70W
https://s.click.aliexpress.com/e/brmoFktL

Светят убийствено!
Отначало поръчах 5000K,имат лека жълтевина,после заради гъзарията взех само крушки 6000K,студено бяло.
Разликата е определено в полза на 5000К! По-добре виждат очите,ама нали гъзарията свети...
Имам и фото-отчет на слагането тук:
viewtopic.php?f=22&t=34496

Лед крушки h11 Auris

Публикувано на: 26 Яну 2019 18:33
от boyanmt
То гъзария,гъзария..ама ако започне често да те засърбява отзад,значи колегите от насрещното движение те споменават с 6000К в минута... tooth.gif

Лед крушки h11 Auris

Публикувано на: 26 Яну 2019 20:11
от stefando
Не мисля,че заслепявам...
Прочети внимателно фото-отчета и после коментирай...

Лед крушки h11 Auris

Публикувано на: 26 Яну 2019 20:17
от batececo
boyanmt, не е гъзария, а по-добра осветеност. И на фар с лупи няма заслепяване. Има гъзария и заслепяване на рефлекторен фар, примерно на гоУф 3, едно време колко съм ги псувал и съм им светил с дългите. Там е електрожен, да. На фар с лупи лъчът е отсечен, видях го при мен с лед крушки, също така съм гледал клипове в нета - супер отсечена следа правят фаровете с лупи.

Лед крушки h11 Auris

Публикувано на: 27 Яну 2019 10:35
от slowtraveler
batececo написа: 26 Яну 2019 20:17 boyanmt, не е гъзария, а по-добра осветеност. И на фар с лупи няма заслепяване
Безспорно с 'лупите' заслепяването е доста по-малковероятно... Но съм твърд противник на поставянето в къси светлини на източник с променена мощност...
Защото при нормална експлоатация (особено в България) няма начин да не заслепиш насрещен водач... Фарът не заслепява само когато е добре насочен в дадения момент.
А какво правим при завой или при 'гърбица' на пътя (да не говорим за дупка, претоварен автомобил без автоматично нивелиране и т.н....
35W HID, 55Вт халоген и т.н. отговарят на максимално допустимата яркост и интензитет...
Всичко над тази мощност не е легално не заради буквата в закона, а просто защото повече пречиш на останалите, което може да стане предпоставка за инцидент...

Лед крушки h11 Auris

Публикувано на: 27 Яну 2019 11:42
от stefando
slowtraveler написа: 27 Яну 2019 10:35. ..А какво правим при завой или при 'гърбица' на пътя (да не говорим за дупка)...
Според машинките за сваляне на фаровете не са толкова бързи,за да реагират своевременно на изпречила се дупка?
Случва ми се често да ми блеснат фабрични ксенончета точно при такива ситуации.
Виж,на тъщата вече отзад не и давам да сяда,откакто съм с ксенони.
Да не се вдига предницата... bash.gif tooth.gif ppp.gif

Лед крушки h11 Auris

Публикувано на: 27 Яну 2019 12:01
от slowtraveler
stefando написа: 27 Яну 2019 11:42 Според машинките за сваляне на фаровете не са толкова бързи,за да реагират своевременно на изпречила се дупка?
Случва ми се често да ми блеснат фабрични ксенончета точно при такива ситуации.
Разбира се, че не са толкова бързи машинките...
И точно затова е ограничен максималния интензитет (и мощност) на вгражданите одобрени крушки, защото заслепяването в доста случаи няма как да бъде избегнато (т.е. дори и на 'къси', пак насрещният би попаднал в петното с голям интензитет)....
Но когато интензитета на излъчвателят е умерен, това редуцира вероятността от заслепяване...
Едва ли би сравнявал заслепяването с 35W и 70W ксенон...
И точно затова въпреки, че има и халогенки 100Вт, на тях пише че не са одобрени за поставяне в европейски автомобили. Може да са със същият куплунг и да можеш да ги сложиш, но те ще заслепяват доста повече от легалните 55Вт...

Лед крушки h11 Auris

Публикувано на: 27 Яну 2019 21:13
от peterhr
Машинките при всички видове автомобили (тези с автоматично регулиране) се саморегулират само при запалзване. Гледа се колко е натоварена колата и спрямо това се придвижват в определена позиция. Няма нищо общо с път, настилка, наклон, гърбици и т.н.
Няма никакъв технически проблем, да се направи динамично да се регулират фаровете, но производителите нямат файда от такива екстри, които само оскъпяват. Поне засега.

От чисто практична гледна (моя) точка - карайки срещу нова кола с ЛЕД фарове (говоря за фабрични изпълнения, фарове направено специално за ЛЕД) - ужаааасно много заслепяват. Гърбиците не ги броя, защото реално като мине през гърбица и направо ме жегва в очите.
Може би единствено по-скъпите модели с матричните ЛЕД са по-добре.

Като видя светлинното петно, примерно спрял на светофар - изглежда перфектно изрязано. Няма засветяване нагоре. Но като карам срещу такива коли с ЛЕД - ами не ми харесва.

Не знам от какво зависи, но дори и Ленд Круизър (там може би са ксенон, а не ЛЕД), но ужасно много и силно ми светят в очите. Може би са по-високо, може би са по-силни, може би се клати повече при някакви неравности.

Лед крушки h11 Auris

Публикувано на: 27 Яну 2019 21:25
от slowtraveler
peterhr написа: 27 Яну 2019 21:13 Машинките при всички видове автомобили (тези с автоматично регулиране) се саморегулират само при запалзване.
Не си прав... Правят корекции постоянно...
Като повечето от тях отразяват и качеството на настилката... На маздата си пишеше - при неравна настилка се смъкват допълнително, в опит да намалят заслепяването...
На джипа е видимо дори и при слизане от бордюр... Но все пак няма как да 'предугади' къде ще го подхвърли някоя неравност - сработва след около 0.2-0.5сек...

Лед крушки h11 Auris

Публикувано на: 17 Фев 2020 14:32
от Vlad88
Здравейте! Включвам се в темата, защото ми е много интересна.

Скоро си взех един Аурис 2007-ма година с халогенни крушки навсякъде по него. Въпреки това фаровете бяха доста добри. Но като запален маниак по новите технологии и фен на лед осветителните тела реших, че всичко по нея ще сменям с лед. Вкъщи всички крушки са лед, нормално е да искам и подвижният ми малък дом също да е с такива.

Гледах и изчетох много ревюта и взех едни ледове сравнително на добра цена от Алиекспрес, 50 лева ми излязоха два комплекта за къси и дълги, hb3 и h11. Които са доста евтини, сравнени с цените на Osram крушките от 400 лева в моя случай за два комплекта за къси и дълги, което според мен е прекалено завишена цена, тъй като лед технологията вече не е толкова нова или революционна. Но гледах все пак от Aliexpress да не взимам и най-евтиното, защото има и огромно изобилие на комплекти от 6-15 лева, които са пълни боклуци, но българите обикновено от тях взимаме и после мрънкаме защо изгарят или защо слабо светят.

И така, поръчах първо светлини за къси, дълги и габарити. Дойдоха късите и дългите. При монтирането на късите веднага бях доста впечатлен. Струваше ми се, че са два пъти по-силни от халогенните. Още при смяната на единия фар и като погледнеш другият с халогенна крушка, и се вижда, че интензитетът е малко по-силен. Но това, което прави голямата разлика между лед и халогенни според мен е температурата на цвета. По-бялото сякаш осветява много по-добре пътя от жълтото. Дори мога да похваля лед крушките, че направиха много по-отсечена границата на светлината, от което и не заслепяват при фарове с лупи. С халогенните крушки ми присветваха, когато вдигах малко по-високо късите светлини, докато все още никой не ми е присветнал откак съм от два месеца с лед крушки, а по-високо ги държа насочени. И разликата идва от това, че трябва да завъртиш правилно двупосочните лед крушки. Ако ги завъртиш с ледовете насочени нагоре и надолу, то тогава горните ледове въпреки лупата ще заслепяват. Но ако завъртиш ледовете да са насочени наляво и надясно, тогава лупата се справя прекрасно с насочването на светлината и колкото и да вдигаш фаровете, няма проблем за шофьорите срещу теб.

С дългите светлини брах повече ядове при смяната им от халоген на лед. Монтажът беше по-труден и трябваше да сваля фаровете, които пък се свалят на Аурис със свалянето на цялата предна броня. И после все не ми харесваха, колкото и да четох как да се завъртят двустранните лед крушки в тях, и колкото и да експериментирах. Или може би двустранната лед крушка не се държи така добре в рефлектор, за сметка на супер отзивите й във фар с лупа. На който покажа фаровете, харесва и дългите, но на мен не ми харесват. Добри са, но може и по-добре. Имам чувството, че халогенните крушки запълват по-добре със светлина рефлекторите, понеже от всички страни излъчват светлина. Може би някой ден ще пробвам лед с диоди в повече посоки за дълги. Но не бих се върнал за нищо към кофти жълтата халогенна светлина.

За габаритите също по-силно светят диодите от халогенните w5w или известни още, като t10. В купето интериорните ледове правят ден всичко. Даже малко в повече ми идва и мисля да опитам с по-различни и по-меки цветове на ледовете.

Току-що смених и на майстора ми на колата крушките на стария му Ситроен Еспейс и на дневна светлина се вижда значително подобрение, но ще видим довечера. Като се прибере и бащата и за него съм подготвил ледове, които днес ми пристигнаха.

Въпросът е колко са дълготрайни и това времето ще покаже. Предполагам, че по-скъпи ледове ще светят и по-силно, но все още не ми се дават тези луди пари за Osram. A и честно да си призная, не ми трябва нещо по-силно, виждам прекрасно и така, а другото е излишна гъзария.
► Виж съдържание

Лед крушки h11 Auris

Публикувано на: 17 Фев 2020 22:53
от stefando
Не са 400 лева комплекта Осрам,ето примерно по критерий най-купувани излиза следното:
#Aliexpress € 47,07 67%OFF | Osram H1 LED H7 H4 H11 Fog Light 9006 9005 HB4 HB3 6000K Car Light 9012 HIR2 12V Led Automotive Headlights Energy-Saving Bulb
https://a.aliexpress.com/_UOZhk

Но тези на Филипс са за предпочитане,без вентилатори и се слагат без сваляне на брони и фарове:
#Aliexpress € 49,97 21%OFF | Philips H7 LED H4 H8 H11 H16 9005 9006 9012 HIR2 HB3 HB4 Ultinon Essential LED bulbs for cars 6000K Auto Headlight Fog Lamps 2PC
https://star.aliexpress.com/share/share ... latform=AE