проблем при запалване
проблем при запалване
Дано си си решил проблема трайно. Но от написаното по-горе си мисля, че може би си избързал с покупката на дюзи защото:
Винаги на диагностика отклонение дават поне две дюзи дори да има само една проблемна. Това е така, защото ЕКУ-то гледа да компенсира влошената работа на проблемната дюза с следващата по реда на запалване ( 1-3-4-2 ) за да има стабилна работа като цяло на мотора. В твоя случай вероятно 4-ти е бил +2.5 , а 2-ри -2.5 ( само предполагам). Тези стойности при теб обаче може да са излизали от загубата на компресия от издуханите дифтунги, а не от проблем с дюза(ите). Затова според мен е грешно да се купуват нови дюзи преди да си проверил старите и да си сигурен, че са дефектирали. Много добре, че сте почистили колектора. А СЦВ-то на 2,0 и 2,2 Тойота вече може спокойно да го пишат като консуматив за смяна през 100-150к.
Винаги на диагностика отклонение дават поне две дюзи дори да има само една проблемна. Това е така, защото ЕКУ-то гледа да компенсира влошената работа на проблемната дюза с следващата по реда на запалване ( 1-3-4-2 ) за да има стабилна работа като цяло на мотора. В твоя случай вероятно 4-ти е бил +2.5 , а 2-ри -2.5 ( само предполагам). Тези стойности при теб обаче може да са излизали от загубата на компресия от издуханите дифтунги, а не от проблем с дюза(ите). Затова според мен е грешно да се купуват нови дюзи преди да си проверил старите и да си сигурен, че са дефектирали. Много добре, че сте почистили колектора. А СЦВ-то на 2,0 и 2,2 Тойота вече може спокойно да го пишат като консуматив за смяна през 100-150к.
Auris 2.0 d-4d SOL 1AD-FTV 2009 - бивша
Skoda Superb Combi 2.0 TSI DSG 2016 - настояща
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 2016 - настояща
Skoda Superb Combi 2.0 TSI DSG 2016 - настояща
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 2016 - настояща
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
проблем при запалване
Чак пък консуматив. Моя го смених , а му нямаше нищо , на 265 000 км .
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
проблем при запалване
То и на моя му "нямаше нищо" (работеше си) ама графиката друго показа:
стар нов
Auris 2.0 d-4d SOL 1AD-FTV 2009 - бивша
Skoda Superb Combi 2.0 TSI DSG 2016 - настояща
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 2016 - настояща
Skoda Superb Combi 2.0 TSI DSG 2016 - настояща
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 2016 - настояща
проблем при запалване
Колеги мога да кажа вече със сигурност, че инициализацията при мен помогна. Не знам до кога но за момента всичко е ОК. Сутринта при температура -8 градуса запали без да се замисли.
Toyota Avensis T25 2.2D4D
проблем при запалване
Като спре да помага поне е ясно. SCV клапан 

Auris 2.0 d-4d SOL 1AD-FTV 2009 - бивша
Skoda Superb Combi 2.0 TSI DSG 2016 - настояща
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 2016 - настояща
Skoda Superb Combi 2.0 TSI DSG 2016 - настояща
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 2016 - настояща
проблем при запалване
Да драсна още някой ред по темата. Инициализацията помогна за около 3-4 седмици. След това нещата почнаха леко по леко да се връщат по старо му, но поне това е сигнал (като чета мненията тук) че е за смяна SCV клапана. Не съм го сменял още, но вече се оглеждам в тази посока. Междувременно направих пак инициализация и съответно колата почна пак да пали сутрин без проблем (за известно време), с изключение на събота сутринта, когато в Перник беше -21 градуса и се наложи да въртя на стартера 15 - 20 секунди преди да запали, но предполагам че се дължи пак на SCV клапана. Все пак инициализацията му помага временно, но не го "лекува" на 100%.
Toyota Avensis T25 2.2D4D
проблем при запалване
Само да попитам todor87, и NEUSPEED, , когато говорим за DLC3 става въпрос за OBDII буксата?
Model: Toyota Avensis; Build Date: 08/2005; Body: WG WAGON
Engine: 2ADFTV 2200CC DIESEL TURBO; Fuel system: DCR DIESEL COMMON RAIL INJECTION SYSTEM
Transimission MTM MANUAL TRANSMISSION
Engine: 2ADFTV 2200CC DIESEL TURBO; Fuel system: DCR DIESEL COMMON RAIL INJECTION SYSTEM
Transimission MTM MANUAL TRANSMISSION
проблем при запалване
Да попитам ако може за инициализацията нещо с превода се бъркам при загрят двигател ли се прави или след това трябва да се стигнат параметрите които са описани
Corolla verso 2.2 d4d
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: 06 Мар 2016 08:49
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 2 пъти
проблем при запалване
Как точно да разчитам графиките на SCV клапана отгоре? Със стария клапан налягането на горивото е 59000, а с новия 37000, тоест дефектиралия клапан води до повишено налягане - това ли е?
А как точно се стига до проверка на SCV клапана в Techstream и трябва ли да се изфорсирва двигателя или не по време на теста?
А как точно се стига до проверка на SCV клапана в Techstream и трябва ли да се изфорсирва двигателя или не по време на теста?
Toyota Corolla Verso - 2.2 D4D (136hp) 2AD-FTV
проблем при запалване
Да за OBD II буксата става въпрос.
След като направиш инициализацията, трябва да оставиш двигателя да достигне температура 60 градуса поне, БЕЗ ДА ГО ФОРСИРАШ, и така да поработи минимум една минута.
Toyota Avensis T25 2.2D4D
проблем при запалване
Така и направих снощти инициализацията и тази сутрин запали при -8 от раз . Само да видим до кога ще е
Corolla verso 2.2 d4d
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 23 Окт 2015 16:27
- Местоположение: Бяла.Област Русе
проблем при запалване
Може да си "поправите" горивото с малко метанол.На -12 колата запали с колебание.Вчера сложих около 50мл.в студената нафта (нямах повече) и запалих мотора за да изгори горивото по пътя си докато почне да гори вече дозираната нафта с метанол.За да съм сигурен оставих колата да работи 15 мин.Днес към 8ч.при -16 колата запали със много леко колебание.Резервоара ми е пълен и мисля,че 100-150мл на пълен е достатъчно.Метанола се продава от фирмите занимаващи се с хладилна техника.Не вземайте от аптеките етилов спирт защото в него има вода независимо от процентите на етикета.Ако решите да ползвате метанол внимавайте много никой освен вас да няма достъп до него защото една малка глътка от него е ФАТАЛНА!!
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 23 Окт 2015 16:27
- Местоположение: Бяла.Област Русе
проблем при запалване
Все пак какво трябва да показва графиката на scv клапана.Аз със оскъдните си знания проверявах работата на моя по време на движение на автопилот и скорост 100км/ч.Графиките на горивото и на рейла бяха прави, близки една до друга и една в/у друга.Какво се гледа и как се настройва програмата не знам.
- Митхат
- Мнения: 3826
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
проблем при запалване
Графиката в зелено е ,,нужната за добрата работа,тя се подава от компютъра,, Target Common Rail Pressure.
Графиката в синьо е налягането в системата,,Fuel Press,,
При скорост на автопилот при определена скорост,е нормално графиките да са ,,прави,,,ако искаш по добра информация за работата на системата карай колата в градски условия при различни натоварвания на мотора и тогава гледай графиките.
Графиката в синьо е налягането в системата,,Fuel Press,,
При скорост на автопилот при определена скорост,е нормално графиките да са ,,прави,,,ако искаш по добра информация за работата на системата карай колата в градски условия при различни натоварвания на мотора и тогава гледай графиките.

-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 23 Окт 2015 16:27
- Местоположение: Бяла.Област Русе
проблем при запалване
Да де но как трябва да са двете графики.Спомням си какво ми каза човека който се занимаваше с моята кола-на празен ход налягането на рейла трябва да е постоянно а на горивото много близо до него.За съжаление човека почина.На техстрийма налягането беше постоянно (37600)на празен ход и загрял . мотор.Забелязах,че при студен мотор налягането на рейла е (42000-47000) на празен ход и постепенно пада като загрява до 37600 и повече не се изменя нито нагоре нито надолу.Като карам градско как трябва да са графиките.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта