Страница 3 от 3

Публикувано на: 03 Май 2007 04:03
от hyankov
jamie написа:Smeshno vi e na vas ama az kato si kupih Cromata dokato otkria problema (vacuum leak) pod 3000 RPM ne mojeh bordiur da izkateria.
I vse s mrysna gaz po sfetofari potegliania - sto Golfove mi se miataha stoto si misliat che si pravia startove s tiah.... kak da im obiasnia na horicata che zora e syvsem syvsem razlichen :whistle:
Колега, ако мога малко off-topic да питам, имам много подобен проблем на твоя. Под 3000 rpm нямам абсолютно никаква мощност. От всичко най ме дразни като правя десен завой - включвам на втора (защото е свръх ниско за 3та, пък не става на 1ва) и като излизам от кръстовището съм на 1500-2000 оборота и едвам кретам. Също така след рязко спиране оборотите ми падат на 400-500 и цялата кола се тресе - аха да изгасне. Споменаха ми че може да е от вакум leak. Имаш ли идея какво мога да направя за да потвърдя тоя възможност?

Публикувано на: 03 Май 2007 04:26
от ugabuga
az pa si misleh che sled 91 sa Mk4, da ne bi da e takava?

ps. ... aaa v greshka sam :) mk3 e :) ... e za mk3 da bie mercedesa hich ne e zle :-P

aide da mlukvam che sando sha ma bie

p.p.s. pishe v wikipedia che mk3 e idvala i sas 1jzgte ... ako e takava sas stroker da stane 2.8 sigurno sha e golemo jivotno

Публикувано на: 03 Май 2007 05:25
от LordDigital
ugabuga написа:az pa si misleh che sled 91 sa Mk4, da ne bi da e takava?

ps. ... aaa v greshka sam :) mk3 e :) ... e za mk3 da bie mercedesa hich ne e zle :-P

aide da mlukvam che sando sha ma bie

p.p.s. pishe v wikipedia che mk3 e idvala i sas 1jzgte ... ako e takava sas stroker da stane 2.8 sigurno sha e golemo jivotno
B*h maaamu sys tova 1.3 samo StrokerKits ti sa privizdat :whistle: :whistle: ,inak Suprite sa mu 7m-GTE motori. 1JZ sa samo za iaponia (za syzalenie) ,i mnoo redko gi stroke-vat - po-skoro slagat drugi cams i pruzinki i gi vyrtqt do kym 10 000 rpm.

Публикувано на: 03 Май 2007 08:18
от ALTEZZA
LordDigital написа:E toi nali pishe che ima dve deto sa 199x ,demek MK3.
toyo_bg написа:супрата беше 82 година модел , а аз я купих 91 година от германия
toyo_bg написа:А верно че сам непознат за вас ама имах супра 2,8 още 91 година а сега имам 2 91 и 92 година едната е с десен волан и двете са турбо версии...
^e tova e super obarkvashto i podvejdashto, az prez cialoto vreme si mislia che se e darpal s MKII, pak to iavno e MKIII.

Публикувано на: 03 Май 2007 12:09
от jamie
hyankov написа:
jamie написа:Smeshno vi e na vas ama az kato si kupih Cromata dokato otkria problema (vacuum leak) pod 3000 RPM ne mojeh bordiur da izkateria.
I vse s mrysna gaz po sfetofari potegliania - sto Golfove mi se miataha stoto si misliat che si pravia startove s tiah.... kak da im obiasnia na horicata che zora e syvsem syvsem razlichen :whistle:
Колега, ако мога малко off-topic да питам, имам много подобен проблем на твоя. Под 3000 rpm нямам абсолютно никаква мощност. От всичко най ме дразни като правя десен завой - включвам на втора (защото е свръх ниско за 3та, пък не става на 1ва) и като излизам от кръстовището съм на 1500-2000 оборота и едвам кретам. Също така след рязко спиране оборотите ми падат на 400-500 и цялата кола се тресе - аха да изгасне. Споменаха ми че може да е от вакум leak. Имаш ли идея какво мога да направя за да потвърдя тоя възможност?
Ами "диагностиката" е малко като диагностика на стари свещи дали са годни - т.е. сменяш направо. Погледни каква дебелина са ти вакуумните маркучета, купи си 1 метър от магазина и си нарежи парчета по размер - смени всичките. Изрично провери на място дали се променат (спадат) оборотите при натискане на спирачния педал. Ако промяната е над 100-ина оборота, трябва да се огледа сервото на спирачките.

ПП: Инак има и начин за диагностика ама хем няма да е по-евтин, хем може да направиш беля.

Публикувано на: 04 Май 2007 20:52
от toyo_bg
znachi qd me e che i dvete mi sa autamatik inache stqx da q probvam na bojurishte ako beshe rachka inache suprata naistina nabira unikalno na 400 metra nqkade udrqm spirachkite s 200 - 220 ne moga da vida tochno zastoto uskorenieto e golqmo i gledam da q darja v patq

Публикувано на: 07 Юни 2007 03:44
от fr3nzy
брех тея 220 км на 400 метра ... направо се записвай в клас C недей го мисли laugh.gif

Публикувано на: 18 Юни 2007 07:00
от toyo_bg
fr3nzy ti karal li si avtomobil nad 400 konq saz zadno po planinski asfaltov pat? moga da te uverq che taq kola izobsto zadnicata ne q slucha tam na vseki zavoi na koito podam daje i polovin gaz zadnicata e pred prednicata.
Mejdu drugoto s tova startirane s razvinteno turbo na 400m sabrax skorostite nakup.