Страница 3 от 4
Профилактика на дюзи - RAV4 D4D 136h 2007г.
Публикувано на: 25 Апр 2017 23:04
от iovkito
babata написа:
От Тойота ми дадоха два различни номера /17451-0R010 и 17451-0R020/ за предната и задната "леща", но не съм сигурен кой номер за коя се отнася.
0r010 е предната .
Профилактика на дюзи - RAV4 D4D 136h 2007г.
Публикувано на: 25 Апр 2017 23:31
от babata
мехаННика написа: По широката е отпред, като са ти ги дали по номер каква е тая самодейност
Не ги взех от Тойота. В последствие ходих до там и ми дадоха артикулните номера, както и инфото, че са голяма и малка. При тези свалените, външното Ф на свалената от пред е с около мм по-голяма от задната. Но са амортизирани и не знам до колко може да е точно, касаещо се в случая за мм.
Аз лично не знам какво е предназначението на тези лещи. По логиката, колегата memorex е прав.
Факт е, че в моя случай, когато откачих гърнетата и вече бях в друга кола. Може и проблема да не е точно в тях, но...аз не знам и няма кой да ми каже.
Сега виждам, че iovkito е дал номера за предната леща, аз имах две такива и ги сложих от пред и от зад. Но при откачването само на задното гърне нямаше особен ефект.
На показаните снимки, тази с по-сферичния профил е свалена от пред.
А как може да се провери дали има запушване, евентуално на катализатор или след него?
пп: с вибрациите на волана има нещо и в тези "лещи", а се споменават в различни теми, а се коментират в тази, дали може да се отдели в отделна тема?
Профилактика на дюзи - RAV4 D4D 136h 2007г.
Публикувано на: 25 Апр 2017 23:34
от мехаННика
memorex написа: И предназначението е??
Нарицателното "леща" е заради полусферичната им форма която осигурява гъвкавост, не защото дроселират потока газове. И като залепнат се получава тази вибрация.
memorex написа: да обират луфта
Луфта го махни, българския термин е хлабина само че, в случая говорим за стегнатост, обратното на хлабина.
Профилактика на дюзи - RAV4 D4D 136h 2007г.
Публикувано на: 26 Апр 2017 00:52
от jim_beam
Преди 2 седмици смених най-после средното гърне,което уж външно не беше баш сдало багажа.като го свали майстора се оказа,че в горния му край направо се отхлупи нацяло.понеже имах и ново задно ги смениха и двете.предварително бях поръчал неоригинален монтажен комплект-1бр. леща,скоба,2 болта с пружини и гайки,както гумените демпфери.напръсках целия аспух със защитен спрей,белким изкара по-дълго.175к и над 10г издържа все пак,мисля е задоволително.

Профилактика на дюзи - RAV4 D4D 136h 2007г.
Публикувано на: 26 Апр 2017 07:42
от iovkito
За дизелова кола, не бих казал.
Профилактика на дюзи - RAV4 D4D 136h 2007г.
Публикувано на: 28 Апр 2017 07:45
от memorex
мехаННика написа: memorex написа: И предназначението е??
Нарицателното "леща" е заради полусферичната им форма която осигурява гъвкавост, не защото дроселират потока газове. И като залепнат се получава тази вибрация.
memorex написа: да обират луфта
Луфта го махни, българския термин е хлабина само че, в случая говорим за стегнатост, обратното на хлабина.
https://www.youtube.com/watch?v=g8vHhgh6oM0
Профилактика на дюзи - RAV4 D4D 136h 2007г.
Публикувано на: 28 Апр 2017 09:23
от veso_hds
Абе темата не беше ли" Профилактика на дюзи - RAV4 D4D 136h 2007г."........?
Профилактика на дюзи - RAV4 D4D 136h 2007г.
Публикувано на: 13 Май 2017 20:48
от Sracimir
Здравейте,
аз имам следния въпрос по темата. Две от дюзите на новозакупената ми RAV 4 D4D 2008 136h дават по-голямо отклонение спрямо другите две и когато времето е по студено колата трудно пали и работи сякаш е на три цилиндъра до като загрее. Бившият собственик ми каза, че в ТМ Ауто са почиствали дюзите с специална добавка, но проблема отново се е появил. При закупуването на колата в сервиза видяха, че има отклонение, но не било голям проблем.
Питах за смяна на дюзите в официалния сервиз, но ме уплашиха с цената
Познат със сервиз ми каза, че мога да си реша проблема с рециклиране на дюзите.
Възможно ли това и къде в Пловдив го правят качествено?
Благодаря на отзовалите се.
Профилактика на дюзи - RAV4 D4D 136h 2007г.
Публикувано на: 13 Май 2017 23:55
от YordanDanev
Sracimir написа:
Питах за смяна на дюзите в официалния сервиз, но ме уплашиха с цената
Колега, ще кажеш ли какви пари струват в официалния сервиз.
Профилактика на дюзи - RAV4 D4D 136h 2007г.
Публикувано на: 14 Май 2017 00:38
от Sracimir
1000 лв за едната
Профилактика на дюзи - RAV4 D4D 136h 2007г.
Публикувано на: 14 Май 2017 07:35
от Kiki
От И-Бей една дюза за този двигател излиза 560 лв с включена достава.
Не се лъжете да взимате от тук.
Профилактика на дюзи - RAV4 D4D 136h 2007г.
Публикувано на: 14 Май 2017 15:19
от Toyota Yarispz
Колега порови и в алиекспрес и алибаба., за мойта там намерих по 200долара бройката с две години гаранция, докато в бг с много връзки взех на 600лв(пак с две години гаранция) за официални тойота сервизи няма да коментирам цените

и гаранция...
Профилактика на дюзи - RAV4 D4D 136h 2007г.
Публикувано на: 14 Май 2017 20:04
от jim_beam
Алибаба*експрес и гаранция са 2 доста несъвместими неща,внимавайте!
Профилактика на дюзи - RAV4 D4D 136h 2007г.
Публикувано на: 14 Май 2017 20:44
от slowtraveler
► Виж съдържание
Офтопик
За съжаление в БГ цените са доста над европейските (за разлика от заплатите)... Така, че не е зле да се търси алтернатива..
Лично аз предната седмица при обявена цена за коляно вал в официален сервиз 2600лв си доставих за 1000лв от Германия оригинален вал и биела, и комплект добри (макар и не ОЕМ) основни и биелни лагери...
Гаранция? Да, навярно бих могъл да се боря заради това, че е ЕС фирма, платено срещу фактура и т.н... Ама ще си е тегава работа..
Турбина - предлагат ми 800+лв за смяна на кертридж... Приятел, работещ в оторизиран сервиз в Белгия се изсмя на нашите цени (предложи да ми прати на половин цена).
Цена на кертридж из разни доставчици в чужбина - между 150 и 200лв... Смяната - съвсем не е толкова сложна работа... Добра надценка нали?
Профилактика на дюзи - RAV4 D4D 136h 2007г.
Публикувано на: 14 Май 2017 20:57
от memorex
То да е само цената , бял кахър дето казват.Няма да свършат работа и после ще ги търсиш да ги наказваш а те ще те гледат с едни такива големи влажни очи.
