Колеги, и аз съм същия двигател, и аз го имам този проблем. И на студено го прави, но по осезаемо е на загрял. Не винаги го прави, но много често.Каквото и да говорим, това не е нормално. Чистене на турбина, ЕГР, горивото??? Много е дразнещо.Ако някой си е решил проблема да сподели
Nomak написа: ↑04 Ное 2018 10:50
Колеги, и аз съм същия двигател, и аз го имам този проблем. И на студено го прави, но по осезаемо е на загрял. Не винаги го прави, но много често.Каквото и да говорим, това не е нормално. Чистене на турбина, ЕГР, горивото??? Много е дразнещо.Ако някой си е решил проблема да сподели
Няма оправяне колега, от мен да знаеш, продавам я и приключвам.
Skaramitev89 написа: ↑12 Ное 2018 18:58
Не те разбирам, кой прави тази инициализация?
Инициализация можеш да направиш с диагностика Tеchstream - поне аз с това я правих. Може и ръчно - без диагностика. Става с един кламер. Ето тук в тази тема има дадена схема как се прави viewtopic.php?t=33065
jim_beam написа: ↑21 Сеп 2018 12:28
Имам едно съмнение, че това колебание го имах вследствие прецакан аспух, по-точно средното гърне. Интересното беше, че отдолу всичко изглеждаше ок и си карах така още няколко год. Уж специалисти по аспуси го гледаха, като го запушат отзад не излиза от никъде, но.. Когато преди год. и половина вече реших да действам и го свалихме, се окза, че горната му страна откъм купето направо се отхлупи. С новото гърне вече няма повече такова колебание в оборотите на празен ход. Предполагам по този начин се нарушава нормалната работа на двигателя.
Някой направи ли си труда да провери средното гърне, но да откачи целия аспух и да го опипа отгоре?
Нямам представа. Майсторът ми предложи да ги свалим за мое спокойствие.
Иначе смених SCV клапана и вече проблем с оборотите нямам. Колата започна да работи и по - тихо....
Здравейте, от 2 месеца съм собственик на автомобила и при.мен също се появиха нестабилни обороти на празен ход, както и характерното тракане, което изчезва при натискане на съединителя.
Направих клип, на който се вижда как играят оборотите и се чува мотора как променя звука. При Вас в такива граници ли беше или още по-големи разлики в оборотите. Въпросния проблем би ли се видял на диагностика или трябва да се сменят части на метода проба-грешка? Моля за съвет
И втория ми въпрос е как точно се нарича частта, която се е подменяла гаранционно в тойота за да изчезне почукването от скоростите при ненатиснат съединител?