Страница 3 от 22
Re: [TPMS]Система за следене на налягането в гумите - Reset
Публикувано на: 17 Ное 2015 21:01
от Рошко
Така де... Тези, които аз предложих също са около $83-85 за комплект, предимството им е, че нямат собствени ID-та, а клонираш върху тях оригиналните и не се занимаваш с нищо по-нататък.
iovkito написа:Точно . Просто с тези скъпи датчици , вторият комплект джанти ще се отложи за по-светлото бъдеще.
Както каза и slow, една спукана гума, която не си хванал на време, избива цената на датчиците... А не бих си го причинил да карам само с един комплект джанти, да "вися" по гумаджийници на опашки, още по-малко пък да карам зимата на 17-ки...

Само от разликата на 17-цоловите и 16-цоловите гуми "избих" цената на втория комплект джанти, така че сега просто трябва да си набавя и датчиците.

Re: [TPMS]Система за следене на налягането в гумите - Reset
Публикувано на: 17 Ное 2015 21:05
от iovkito
С 16-ките се разваля визията на колата , а и какво им е на 17-ките през зимата ?
Re: [TPMS]Система за следене на налягането в гумите - Reset
Публикувано на: 17 Ное 2015 21:11
от Рошко
За развалената визия - определено! За комфорт обаче изобщо не искам и да говоря... Със 17-ките возията е ... дървена! Вози твърдо, тропа, подскача като бълха по юрган на всяка неравност...

С 16-ките комфортът е несравним! Вози меко, не се усещат дори и паветата. Колкото до "какво им е на 17-ките за зимата" има значение на заснежен път. На сняг гумите трябва да бъдат по-теснии и и високи, - тогава гумата има по-малка контактна площ със снега, съответно теглото се разпределя на по-малка площ и има високо сцепление... Със 17-ките все едно си сложил ски

Пързаляш се и имаш по-малко сцепление, тъй като теглото се разпределя на по-голяма площ, а освен това и при нископрофилната гума не можеш да сложиш и вериги при необходимост... Дори и да намериш вериги с нужния размер, така хубаво ще "разкрасят" джантите, че визията отива по дяволите...

Re: [TPMS]Система за следене на налягането в гумите - Reset
Публикувано на: 17 Ное 2015 21:20
от iovkito
Преди няколко дена , когато бях в Пловдив , ми направи лошо впечатление , че улиците ви са в доста окаяно състояние. Навигацията първо ме прекара по околовръстното , а на връщане ме набута точно през центъра , хубав път не видях. Виж , при Slow e друга работата. Във Варна , с тези преасфалтирани булеварди , и 22 цолови джанти да сложи на jeep-a , ще вози като лодка . laugh.gif
Re: [TPMS]Система за следене на налягането в гумите - Reset
Публикувано на: 17 Ное 2015 22:05
от Рошко
А па да беше се обадил да си "осребриш" бирите...

Можеше и до общината да те заведа, да споделиш мнението си за "невероятното развитие на Пловдив" с "негово светейшество" Марко Тотев - по ирония на съдбата изпълняващ длъжността к(с)мет

Re: [TPMS]Система за следене на налягането в гумите - Reset
Публикувано на: 17 Ное 2015 22:11
от iovkito
Аз имам понасъбрани доста бири , но има един проблем , че не пия. laugh.gif Ако може да ги заменим за нещо друго , някой чай или кафе?

Re: [TPMS]Система за следене на налягането в гумите - Reset
Публикувано на: 17 Ное 2015 22:11
от Рошко
Slow, не бях забелязал, че има и парт номер, та не го проверих преди... ДА НЕ СЕ ИЗЛЪЖЕ НЯКОЙ и да си ги купи, че ще има да си ги "чука" в главата тези. Това са датчици за американските модели на 315 MHz, европейските работят на 433... уточнявам го, за да не се заблуди някой, знам, че писа, че не си сигурен дали е подходящ.
@iovkito... Ми да беше се обадил да питаш докато се друса по пловдивските дупки...

Сега и да ти кажа "може" - кел файда!

Re: [TPMS]Система за следене на налягането в гумите - Reset
Публикувано на: 17 Ное 2015 22:16
от iovkito
Не съм казал , не съм тръгнал . laugh.gif
Re: [TPMS]Система за следене на налягането в гумите - Reset
Публикувано на: 09 Дек 2015 21:26
от Рошко
Такаааа... Драмата продължава!
Днес пристигнаха нови оригинални датчици за Тойота, които закупих от ebay продавач в UK. Опитах се да ги програмирам като втори комплект, но удрям греда...

След въвеждането на 4-те ID-та, на последния Next, когато трябва да се запишат в ECU-то, ми гърми следната грешка:

- error.png (42.06 KiB) Преглеждано 9946 пъти
Започнах да ровя и да търся решение в мрежата и оставам с убеждението, че проблемът е кабелът, който е китайско "менте" на оригинала, версия 1.4.1, за който видях, че четенето не е проблем, но писането при новите автомобили (след 2012) е проблем и също така не може да се ползва за Customization функциите (проверено). Въпросът е... дали наистина проблемът е в евтиния кабел и дали тези проблеми биха се избегнали с по-скъп кабел (и какъв)? Чета из нета, че версия 2.0.4 били "истинските" ментета, които можели да се използват за Customize-ациите и евентуално и за TPMS датчиците... Някой сблъсквал ли се е с такива проблеми, има ли решение и има ли някой от по-скъпите кабели, които бих могъл да тествам, преди да си купувам нов (склонен съм да платя и куриерската услуга в двете посоки, ако човекът не е от Пловдив).
Благодаря на отзовалите се.
P.S. Ето го
този с версия 2.0.4, който УЖ би трябвало да върши работа... Някой има ли/купувал ли си е такъв?
Re: [TPMS]Система за следене на налягането в гумите - Reset
Публикувано на: 10 Дек 2015 21:16
от BOz
Сега проверих, че моя е 1.4.1.
Не съм знаел, че има по-нов и сега ме караш излишно да го сменям.

Re: [TPMS]Система за следене на налягането в гумите - Reset
Публикувано на: 10 Дек 2015 22:26
от Рошко
Би ли пробвал дали ти работят Customize функциите с този кабел...? При мен не работи и според
този аукцион, както и някои западни Lexus форуми, причината е именно 1.4.1 кабелът, който бил "дървеното менте", докато 2.0.4 бил "оригиналът"... В крайна сметка и двата са ментета, но докато 1.4.1 е достатъчно добър за по-старите модели (преди 2012), за по-новите си трябвал 2.0.4... Вече го поръчах, че то ще си трябва... Тази вечер в Toyota ми обявиха 26 лв за регистриране на нов комплект датчици... При 2 регистрации годишно, кабелът се избива за 1 година...
Re: [TPMS]Система за следене на налягането в гумите - Reset
Публикувано на: 10 Дек 2015 23:49
от BOz
Ами аз съм с Тойота 2006-та година и няма да ти свърша работа с тези персонални функции, където ти трябват за проба.
Re: [TPMS]Система за следене на налягането в гумите - Reset
Публикувано на: 12 Дек 2015 23:33
от Рошко
Б@си... Вече ще си прережа вените с тези датчици...

Намерих официален
бюлетин на Тойота, според който това с кламера е официална процедура за обучаване на датчиците... Ебаси и процедурата!

Уж системи за улесняване живота на потребителя, а всъщност е издевателство и pain in the ass!

Ta както и да е... Изпълних процедурата с кламера, таблото се размига като коледна елха, рекънектнах пак кабела и... Отново греда! Добре бе, м@йка му малоумна... Може ли регистрирането на някакви пикливи датчици за налягането в гумите, което евентуално трябва да се изпълнява на всеки 5-6К км, да е толкова осукано и скапано?!

Re: [TPMS]Система за следене на налягането в гумите - Reset
Публикувано на: 13 Дек 2015 00:53
от BOz
Ами може да не е сложно при теб с новия кабел. Просто трябва да пробваш.
До колкото виждам проблема е при по-старите системи и по този начин рестартират шините за комуникация.
Re: [TPMS]Система за следене на налягането в гумите - Reset
Публикувано на: 13 Дек 2015 08:38
от slowtraveler
1.6 VVT-i написа:.....
Slow, не бях забелязал, че има и парт номер, та не го проверих преди... ДА НЕ СЕ ИЗЛЪЖЕ НЯКОЙ и да си ги купи, че ще има да си ги "чука" в главата тези. Това са датчици за американските модели на 315 MHz, европейските работят на 433... ...
Да, проверява се всичко преди да се купи... Защото един познат така се опитаха тук да му набутат европейски датчици, пък неговата кола бе от щатите

Ако имаш парт номер - търсенето ще е още по-лесно...
Относно програмирането - и аз не съм сигурен защо са го направили толкова сложно... Но предполагам, че целта е икономия и последваща печалба...
На опелчето пък трябва да си купиш отделно устройство за програмиране на датчиците, което струва над 100$ китайското. А май представлява обикновен предавател, който да 'събуди' конкретния датчик...
И отново влизаш в процедура за програмиране (имаше там брой щракания на ON/OFF за определено време), след което обикаляш с устройството за програмиране до всяка гума, в зависимост кой мигач е светнал..

Луда работа...
На по-скъпите модели нещата стават от само себе си - нищо не програмираш...