Japanese_fever написа:Янков, кога ше направиш едно кратко ревю на Субаруто, кое ти харесва и кое не?

ОК нека опитам... Оценките са субективни, а описанията кратки. 10 не значи 'сравнено с Мерцедес S класа', а по-скоро как е можело да бъде или ми се иска да бъде.
Екстериор/Външен вид - 7/10
Честно казано не бях фен на хечбеците. Тази ми харесва и определено изглежда много по-красива от седан модела същата година, но за мен Импреза 2007 си остава най-добре изглеждащия модел. Но с подходящ цвят, тонирани стъкла, спойлер и може би малко боди кит, може да стане 10/10. Абе дори и сега си ме кефи, има излъчване.
Под капака е красота. На Авенсиса нямаше празно място да пъхнеш кибритена кутийка. На Импрезата всичко седи някак си компактно и прибрано. Сетили са се да направят всички съдове прозрачни (на Авенсиса не можех да видя до къде стига антифриза в разширителния съд!).
Огледалата се прибират с копченце отвътре
Интериор - 7/10
Семпъл е, харесва ми. Воланчето е кожено, цвета на всички уреди е червен или свети червено. Лошото е че жената вижда скоростомера от нейната седалка. Седалката е удобна, има и подгряване. За хора над 180см задните места идват мааалко тесни и няма място за краката. Пластмасата идва малко в повече, а докато колата не се стопли и поскърцва!
Радиото е греда, като цяло. Ако слушаш диск mp3-ки (няма USB вход!) сменяш следващата песен с дясната врътка (?!), а ако слушаш радио сменяш следващата станция с >>. Ако слушаш от телефона (има AUX, а и bluetooth) пък можеш да сменяш само от телефона ...
Возия - 7/10
Аз се качих от Авенсис 2000г на това Субару и за мен разликата беше голяма. Дупките не се усещат толкова много, ходовата част създава впечатление за здравина.
Над 150км/ч шума в купето се покачва, но пак е много по-малко от колкото беше в Авенсиса ми. 170км/ч в Импрезата ги усещам като 140км/ч в Авенсиса. Волана няма вибрации и се усеща приятно стегнат (в смисъл, начина по който реагира). Завоите мога да ги взимам с много по-висока скорост от колкото преди.
Съединителя се усеща много приятно също.
Мощност, динамика - 7/10
Кеф е за каране, но явно дизела ми е оставил много дълбоки следи и все още като цяло я карам като дизелова - ранно превключване на скоростите, около 3-4,000rpm. Понякога се сещам да я понапъна, до прекъсвател

Силата й идва на около 4,500-5000rpm. На 2ра и 3та около 4,500rpm е най-сладко. Това което съм забелязал е че малко трудно набира между 2,000 и 3,000rpm, особено на по-високите предавки. Трябва си downshift и яко пържене.
Изпреварването извънградско също си иска сваляне, понякога дори на 3та, за по-бързо изпреварване. Двигателя ръмжи яко.
Разход - 3/10
Бях свикнал на дизела, направо без пари го карах. Сега със Субито разхода ми е буквално двоен.
Извънградско:
~90км/ч - 8л/100
~140км/ч - 10л/100
~170км/ч - 13л/100
Градско:
Загряла - 14-15-16л/100
Незагряла, 2км пробег - 20-27л/100! Зависи колко дълго чистя снега. Дюзи чистих, профилактики, добавки, какво ли не. Явно 'слабо място' на тази кола й е висок разход на къси разстояния, при студен двигател.
По-скоро обаче бих я продал, отколкото да я осакатя с газова уредба.
Поддръжка - ?/10
Смяната на маслото й е около 240лв май... за Авенсиса ми взимаха 300! Слава Богу още не ми се е налагало да й правя някакъв ремонт. Но до колкото разбирам са много здрави коли.
Проходимост - ?/10
За съжаление още не съм я пробвал много много на сняг, но по това което усетих за краткото време в което имаше - почти невъзможно ще е тази кола да затъне някъде при градски (Български!) условия.