Време е да завърша темата. Не успях да направя снимки в процеса на работа, но предполагам, че ясно се вижда как са наварени зъбите и как съм разпробил зъбното колело за да го сваля с импровизираната скоба. Ако го бях направил още от начало по тоя начин, можеше и да не купувам ново колело, двата отвора според мен не пречат да се ползва... Всичко е събрано с новото зъбно колело, сменени са трите семеринга и О-пръстена на маслената помпа, от където всъщност е текло най-много масло. Няма да ви казвам на какво приличаха старите неща, не на гума а на пластмаса, при това напукана сериозно... Та бих посъветвал ако сменяте семеринг на коляновия вал, да вземете да смените всичко наред.
Благодаря на хората, взели отношение по темата!
Corolla E11 4E-FE - счупено зъбно колело - РЕШЕН
Re: Corolla E11 4E-FE - счупено зъбно колело
- Прикачени файлове
-
- Колело.jpg (421.42 KiB) Преглеждано 1479 пъти
-
- Скоба.jpg (485.3 KiB) Преглеждано 1479 пъти
Toyota Corolla
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: koloneljou и 4 госта