Страница 3 от 4
Въпрос за крик?
Публикувано на: 10 Май 2020 22:17
от Hursa
При "вариант 2" ще бъде по-сигурно - предполагам, по-надеждно. Но ако можете да поставите в така оформеното пространство на главата - вставка от нещо еластично или пластично (с достатъчна дебелина), която да го запълва сравнително плътно, както по дължина, така и по ширина - усилието ще се разпредели. И ако не се бърза, примерно за смяна на зимните гуми с летни пред дома, бих предпочел "вариант 1", но трябва да се внимава повече. (Не е съвет, а само как бих постъпил аз, на свой риск

)
Въпрос за крик?
Публикувано на: 10 Май 2020 22:32
от liav_dolen_(no)pedal
В каталога on-line japan-parts.eu, крика го показват по No. 1 начина.

- 09111-02040-.jpg (18.97 KiB) Преглеждано 3752 пъти
mapamop написа: ↑10 Май 2020 22:11
Предполагам главата на този се върти за може да не стърчи, когато крика си е на мястото в багажника?
Крика се поставя на неговото място с главата по No. 2.
Голяма дезинформация тойотска

Въпрос за крик?
Публикувано на: 10 Май 2020 22:36
от memorex
Този нит който държи въртящата глава ,макар и да изглежда внушителен ,дали ще издържи дълго на вариант" 1 "?!?.Имайте предвид разстоянието при повдигане и това че се получава наклоняване на автомобила , а с това и сили на огъване и срязване в нита
Въпрос за крик?
Публикувано на: 11 Май 2020 00:28
от mapamop
Аз не знам защо изобщо се върти главата. Вероятно има някаква причина и/или логика, но така или иначе за мен 2 си е "по-вярното". Най-малкото при приплъзване, прорезите в прага ще спрат в главата на крика. При позиция 1, нищо не пречи на крика да "изплюе" или да се изхлузи/изпързаля...
Отделно и memorex, е прав че нита е податлив на изваждане/усукване/срязване от ръба на прага.
Въпрос за крик?
Публикувано на: 11 Май 2020 09:29
от slowtraveler
Хм... Защо при поз.1 да не пречи нищо на крика да 'изплюе'? Та точно при вариант 1 крикът е захванал по-дълбоко ръба на прага...
Иначе за нита - усилията не са чак толкова големи при нормална експлоатация и такъв нит многократно е презапасен...
Въпрос за крик?
Публикувано на: 11 Май 2020 10:04
от max-2
За мен 1 е правилния вариант за поставяне. Така има по-голяма контактна площ с прага=по-малко щети по прага при повдигане. Другия вариант направо се врязва е ръбчето на прага. Това с изплъзването на крика е несериозно. Трябва да се поставина 50 или 60° при обездвижена кола, което няма как да стане. Никой не може да постави крика толкова наклонен и да започне да вдига така. А ако автомобилът не е подпрян, спрян с ръчна спирачка, на скорост, нито един от двата варианта няма да го спаси от падане.
Въпрос за крик?
Публикувано на: 11 Май 2020 10:23
от memorex
https://images-na.ssl-images-amazon.com ... czAUrL.jpg
Много се задълба по темата и всеки има право.Взех да търся из сайтовете и намерих това.
Въпрос за крик?
Публикувано на: 11 Май 2020 11:23
от BOz
biro написа: ↑09 Май 2020 22:38
Както и да се завърти тоя крик прагът е ръждясал и не е добре да се повдига.
biro написа: ↑10 Май 2020 17:09
Аз до сега не съм имал кола с така изглеждащи прагове. Най-старата кола, която съм имал е 16 годишна.
Много си се "изнежил". Нищо ѝ няма на колата и нищо не е опасно. От тази ръжда до "проблемната" ръжда колко луга има да изяде още, ехеее...
slowtraveler написа: ↑10 Май 2020 20:17
Много често решение.. Реално май само на шкодичката бе заварена тръба, в която се вкарваше щифт на крика...
Забравяш вече. Ладата, Москвича, та даже масово колите от преди късни 80-те масово си бяха с отвор, в който се вкарваше крика. И те бяха много по-проблеми при ръждата от колкото тези, които се подпираха като сегашните.
Въпрос за крик?
Публикувано на: 11 Май 2020 12:43
от slowtraveler
BOz написа: ↑11 Май 2020 11:23
Забравяш вече. Ладата, Москвича, та даже масово колите от преди късни 80-те масово си бяха с отвор
Да, имах предвид от 'моите' автомобили

Въпрос за крик?
Публикувано на: 11 Май 2020 16:13
от ufer
Ако някой има излишен такъв крик да се обади, че моят се оказа с износени резби, че дори и стругар не можа да помогне...

Въпрос за крик?
Публикувано на: 11 Май 2020 20:56
от slowtraveler
Уволни стругара, щом не може да направи една винтова двойка

Въпрос за крик?
Публикувано на: 11 Май 2020 21:29
от Kiki
slowtraveler написа: ↑11 Май 2020 20:56
Уволни стругара, щом не може да направи една винтова двойка
На повечето крикове резбата е правоъгълна и е сложна работа за един стругар, особено гайката.

Въпрос за крик?
Публикувано на: 11 Май 2020 21:45
от slowtraveler
Kiki написа: ↑11 Май 2020 21:29
На повечето крикове резбата е правоъгълна
На винтовите двойки обикновено е трапецовидна резба (Acme) и всеки свестен стругар би трябвало да може да я направи..
Е да - по-лесно е да се правят панти, отколкото винтова двойка, ама какво да се прави...
Въпрос за крик?
Публикувано на: 12 Май 2020 07:34
от Kiki
Не схвана иронията ми.

Въпрос за крик?
Публикувано на: 12 Май 2020 09:49
от slowtraveler
Ами гайката е по-сложната за изработка, затова и не схванах иронията
