Страница 3 от 3

Публикувано на: 28 Мар 2007 18:21
от hyankov
Фак...

В момента ако държа волана абсолютно изправен колата доста уверено завива на дясно. За да върви напред - волана трябва да е с 2-3 градуса извит на ляво.

Това с регулацията ли ще се оправи? mellow.gif

Публикувано на: 28 Мар 2007 19:10
от V35GTR
^ da!

Публикувано на: 29 Мар 2007 00:43
от hyankov
Баси "късмета" имам dry.gif

Слизам на паркинга и си викам 'дай да видим правилно ли се износват гумите'... навеждам се и кво да видя, един як гвоздей в гумата. Вадя с клещите и ... псссссссссссссффффффффсссттсс... flat. Айде резервната слагаме и тичане до сервиза. Имах road hazard warranty и ми я оправиха безплатно laugh.gif

Но колата все още си върви на ляво де dry.gif Няма да ми се размине alignment-а. sad.gif

Ей сега мерих гумите докато са топли - лявата е 32.5 дясната е 40 пси. Може и от това да е? Ще ги изравня утре докато са студени и ще видим пак...

Публикувано на: 29 Мар 2007 08:53
от Xeku
Твоите приключения край нямат! laugh.gif От различно налягане в гумите, може да ти носи леко колата, но си направи реглаж, има много показатели, които трябва да са в норма, гумата се регулира по всички оси, мерят се разни градуси, не е елементарна материята. Вече си разбрал, ама аз да ти кажа, когато имаш пирон в гумата, тя почти няма шанс да спадне (освен ако не я караш така един месец), затова друг път си карай спокойно до гумаджията, а не го вади, така се спасяваш от монтаж на резервната гума и т.н. wink.gif

Публикувано на: 29 Мар 2007 12:00
от roumen68
Прав е Xeku, отиди на реглаж, та да ти е мирна главата. Когато всичко е точно - не само че гумите по-малко ще се износват, не само че ще ти падне и разхода, но и при дълъг път ще имаш по-малко умора в ръцете от волана. Защото няма да имаш теглене в някаква посока и няма да трябва леко, но постоянно да компенсираш с волана, което изморява. :thumbsup:

Публикувано на: 29 Мар 2007 19:53
от hyankov
Ми не ми върви с тая кола и това си е sad.gif

Направих шибания alignment. Писна ми на _)_ вече от коли, ще си купя колело. laugh.gif

Публикувано на: 03 Апр 2007 09:45
от ceko26
Колега ама и ти си попаднал на майстор.Поне знаеш ли какво ти е сменил само феродовия диск или комплект заедно с притискателния.Дано ти е комплект. Няма никакво разработване на съединителя карай както ти се иска.
Дали е износен се познава като караш на 5 скорост натискаш съединителя вдигаш оборотите и пускаш рязко съединителя.Ако е здрав трябва веднага да свали оборотите , ако ги свали бавно по най-бързия начин на майстор за да не посинее притискателния диск и да го запазиш. Каде отделя съединителя не начин да се определи дали е износен защото някой имат саморегулаж може евентуално по твърдоста сам си забелязал ,че с нов педала е много по-мек.В България си купуваш феродов за 80-100 лв.(италянски) майстора взима около 200 лв. и регулаж на мост ти е 26лв. в хубав сервиз.
Погледни си задния мост дали и той няма опция за регулаж.
В ТМ-АУТО искат само за работа около 450 лв.

Публикувано на: 03 Апр 2007 09:49
от hyankov
Аха... ами цял комплект е. А съединителя си беше заминал - спор няма. Почти на всяка предавка като натиснех педала на газта по-здраво и оборотите скачаха, а скороста не се вдигаше. Сега след смяната и алайнмънта всичко е ок laugh.gif