Страница 3 от 11

Re: Откъде заредихте проблемна нафта

Публикувано на: 09 Яну 2015 17:55
от Akima
Само да Ви дам един жокер.

Сметнете и броя на обектите на всяка верига,ако се водите по резултатите от анкетата. :whistle:

Айде да са Ви честити горива по 1.99 лв/л ! drunk.gif

Re: Откъде заредихте проблемна нафта

Публикувано на: 09 Яну 2015 17:58
от iovkito
Над 20 литра излиза по 1,89/л .

Re: Откъде заредихте проблемна нафта

Публикувано на: 10 Яну 2015 19:59
от baba_metca
Преди 3 години си говорех с един от shell и той ми каза че няма как да няма вода в резервоарите на бензиностанции. Имат система ,която в реално време следи за нивото на водата а отходния канал е прилично над горната граница. Обаче при зареждане от цистерна всичко се разбърква. Някои обекти имат различни резервоари и спират този който в момента се пълно от цистерна та други не. Човека ми препоръча да отбивам веднага щом видя цистерна та да налива защото не се знае какво са направили отдолу. Някои пускат директно ново заредени резервоари да работят други не, но това никой не го знае.

Re: Откъде заредихте проблемна нафта

Публикувано на: 10 Яну 2015 21:33
от dechobg
baba_metca написа:Преди 3 години си говорех с един от shell и той ми каза че няма как да няма вода в резервоарите на бензиностанции. Имат система ,която в реално време следи за нивото на водата а отходния канал е прилично над горната граница. Обаче при зареждане от цистерна всичко се разбърква. Някои обекти имат различни резервоари и спират този който в момента се пълно от цистерна та други не. Човека ми препоръча да отбивам веднага щом видя цистерна та да налива защото не се знае какво са направили отдолу. Някои пускат директно ново заредени резервоари да работят други не, но това никой не го знае.
Тука може да поспорим малко :) Вода няма как да има в резервоара на бензиностанцията.Може да има но веднага се сигнализира по изградената система за наблюдение.

Re: Откъде заредихте проблемна нафта

Публикувано на: 10 Яну 2015 21:43
от baba_metca
Няма как да споря, защото не съм лично запознат с тези системи. Ако вие сте, може да ни запознаете с тях. Ако системата сигнализира какво става. Може ли никой да не и обърне внимание.

Re: Откъде заредихте проблемна нафта

Публикувано на: 11 Яну 2015 01:41
от slowtraveler
dechobg написа:.....Тука може да поспорим малко :) Вода няма как да има в резервоара на бензиностанцията.Може да има но веднага се сигнализира по изградената система за наблюдение.
Вода има в резервоара на бензиностанцията и това не е нещо опасно или необичайно....
При транспорт и съхранение на течности, които са в съприкосновение с въздуха, винаги има възможност и вероятност от образуване на конденз и от там - вода в течността....
Неслучайно цистерните имат 'мъртъв обем' - част от тях не може да бъде източена по конвенционалния способ.
Има сигнализация за опасно повишаване на нивото на водата...
При самолетите има 'сливане на отстоя' от резервоарите... При дизелите - източване на утайката/водата във филтъра(дори при моя има индикация за превишено ниво и специална пробка за целта)....
Често при бензиностанциите се боядисва против корозия само участъка на мъртвия обем - водата не трябва да превишава дадено ниво... И съответно корозията е възможна само в този обем/ниво...

Re: Откъде заредихте проблемна нафта

Публикувано на: 11 Яну 2015 07:42
от dechobg
slowtraveler написа:
dechobg написа:.....Тука може да поспорим малко :) Вода няма как да има в резервоара на бензиностанцията.Може да има но веднага се сигнализира по изградената система за наблюдение.
Вода има в резервоара на бензиностанцията и това не е нещо опасно или необичайно....
При транспорт и съхранение на течности, които са в съприкосновение с въздуха, винаги има възможност и вероятност от образуване на конденз и от там - вода в течността....
Неслучайно цистерните имат 'мъртъв обем' - част от тях не може да бъде източена по конвенционалния способ.
Има сигнализация за опасно повишаване на нивото на водата...
При самолетите има 'сливане на отстоя' от резервоарите... При дизелите - източване на утайката/водата във филтъра(дори при моя има индикация за превишено ниво и специална пробка за целта)....
Често при бензиностанциите се боядисва против корозия само участъка на мъртвия обем - водата не трябва да превишава дадено ниво... И съответно корозията е възможна само в този обем/ниво...
Вода си има да както казваш в мъртвия обем,конденз.Прескочили го започва да алармира дадената система.Ако никой не и обърне внимание... Лошо :)
За боядисването сигурно е от преди доста години :)

Re: Откъде заредихте проблемна нафта

Публикувано на: 11 Яну 2015 08:58
от slowtraveler
dechobg написа:...
За боядисването сигурно е от преди доста години :)
Не, отпреди 2-3 години бе запитването... Закопани цистерни.
Ако си спомням правилно - боя за антикорозионна защита на пода и стените до ниво около 10см над мъртвия обем...

Re: Откъде заредихте проблемна нафта

Публикувано на: 11 Яну 2015 19:50
от Freedom
slowtraveler написа:При самолетите има 'сливане на отстоя' от резервоарите...
На предполетна подготовка се източва 1 литър от най-ниската точка и се проверява визуално за вода и механични примеси. Ако не може да се източи чист отстой се прави контролно източване на цялото гориво от резервоарите. Един съвет от мен - ако имате възможност оставяйте резервоара си винаги пълен, за да избегнете конденза от стените му. В авиацията това е задължително.

Re: Откъде заредихте проблемна нафта

Публикувано на: 22 Май 2015 01:26
от andrian999999
Винаги съм се чудел на глупаците който зареждат бензин в дизеловия си автомобил, за мен това са ебати смотаняците . Вчера спирам на Екото на бул. България и виждам един съученик на съседната колонка с който съм седял на един чин и не съм го виждал от много отдавна, така се зарадвах дърпам пистолета лафиме си .......... зареждам 50лв и тръгвам , след 500 м на светофара тая кола почна да работи на 3 цилиндъра аха да загасне, абе много зле. казах на жената май счупихме двигателя, типично по Български я изхвърлих от колата и тръгнах към сервиза, абе като и дам газ и вдигне по високи обороти върви , но тропа доста чука, и след няма 1км.- 2км. не знам откъде ми дойде идеята ,да не съм сложил бензин, но си казах: ИЗКЛЮЧЕНО . понеже събирам фактурите, я извадих от жабката, карам и се кьорава и какво виждам 95Н , ужас веднага спрях до бензиностанцията на ЕКО на бул. К. Величков , момчетата ми дадоха маркуч и туба и след 30 минути източих 20 литра , напълних до горе с дизел колата запали и до днес 200км никакви проблеми, а доста се притесних защото сина на шефката на майка ми взел Х5 и допълнил без да иска с бензин , не разбрал карал и счупил мотора и 10 бона за ремонт . НО това е Фиат не е БМВ Х5
п.п. Чудя се ако имах 20 литра дизел и бях сипал за 20лв бензин дали щях да разбера идали щях да счупя мотора?

Re: Откъде заредихте проблемна нафта

Публикувано на: 22 Май 2015 07:01
от slowtraveler
andrian999999 написа:....п.п. Чудя се ако имах 20 литра дизел и бях сипал за 20лв бензин дали щях да разбера идали щях да счупя мотора?
При 1/3 бензин щеше да разбереш, но можеше и да го изгориш и без проблеми...
Зимата дъртите дизели умишлено ги карат с до 10% бензин :thumbsup:

Re: Откъде заредихте проблемна нафта

Публикувано на: 22 Май 2015 21:32
от Georgy
Лоша нафта или там каквото е сипано ми съсипа дюзите. Смених ги,източих горивото и да не си помислите че
всичко се оправи. След 500 км. пак заби,още една дюза, резервоара долу и 3 часа миене. Едвам измих тази гняс
която ми отрови живота. mad.gif Сега ме е страх да заредя,оставих това да прави жената biggrin.gif . И Турана ми пати
от лоша нафта твърдо бях решил да се откажа от дизела ама....Много ми се иска да кажа от къде съм заредил проблемната
нафта,но не мога да кажа само предполагам. Ами поздрави колеги късмет на безиностанциите.

Re: Откъде заредихте проблемна нафта

Публикувано на: 23 Май 2015 07:31
от dechobg
Georgy написа:Лоша нафта или там каквото е сипано ми съсипа дюзите. Смених ги,източих горивото и да не си помислите че
всичко се оправи. След 500 км. пак заби,още една дюза, резервоара долу и 3 часа миене. Едвам измих тази гняс
която ми отрови живота. mad.gif Сега ме е страх да заредя,оставих това да прави жената biggrin.gif . И Турана ми пати
от лоша нафта твърдо бях решил да се откажа от дизела ама....Много ми се иска да кажа от къде съм заредил проблемната
нафта,но не мога да кажа само предполагам. Ами поздрави колеги късмет на безиностанциите.
Не може ли да си потърсите правата?Сервиза не констатирали че е от нафтата?И така да си потърсите правата ?

Re: Откъде заредихте проблемна нафта

Публикувано на: 23 Май 2015 11:08
от slowtraveler
Georgy написа:.....
Никой няма да ти направи забележка ако споделиш целия си опит подплатен с факти.
Например - заредих на еди-коя си бензиностанция... След Х километра направи проблем. Да, може да не е от дадената бензиностанция, но това са фактите...
Специално при нафтата бяхме разисквали - капризни са към некаране... Ако в резервоара попадне вода (дали заредена с нафтата, или конденз по стените на резервоара), то е възможно развитието на бактерии...
Които правят гняс и запушват филтри...
Казваш - заминали дюзи... А във филтъра какво имаше?

Re: Откъде заредихте проблемна нафта

Публикувано на: 25 Май 2015 16:53
от Georgy
ОК влизам в подробности,купих колата от местна автокъща. Отидох за един тигуан,но мернах равчето което току що
пристигна от Италия. На другия ден я докараха в КАТ с пътна помощ, взех номер,платих я тогава. Заредих срещу КАТ,че лампата светеше май е Лукойл, после каско,още едни имобилайзер и колата заби светна чека. Газ в Тойота,дюза на трети. Купих втора
употреба,оправи се и поляхме колата. Заредих на Ромпетрол,бях зает и все съм в столицата,разхода ме разочарова и пак загуби
мощност прекъсва та се къса. Пак в Тойота, дюза на първи,свалят ги и на тест. Една изгоряла другите извън всякакви стойности,
купих от ударен Рав 2012г. стенд,супер стойности. От там обслужване(не в Тойота) масла,филтри както си трябва и какво изтече от
горивния филтър. Вода,мътилка,е ясно взимаме вакум помпа 3л вадим и нещо като капучино.С въздух извадихме цялото гориво,около 30л, заредих 10л от Петрол в туба,после догоре в ОМВ и ще засичам разход. След 500 км. пак старата песен, сваляне на резервоара, измиване и пак зареждане Лукойл.Като престои 4-5 часа върви 10 мин.супер и пак прекъсва,за 10 или 15 път диагностика, долу дюзи
трета умряла ел.часта. Пак дюза,филтър,добавка и мисля да и е за последно. Както писах жената вече ще зарежда без това е за нея равчето. Мога и по-подробно да опиша сагата biggrin.gif
Къде да си търся правата ? Според мен от Италия е дошла с мърсотията в резервоара.