Страница 3 от 4
Покупка на Corolla E15 VVTi и D4D /2007-2012/ - мнения,съвети и въпроси
Публикувано на: 10 Дек 2014 22:46
от marchinov
Здравейте,
моля за мнение за Corolla E15 1.6 VVTi 2007.
Мой познат продава такава - той е първи собственик и колата е на 117 000 км.
Колата ми харесва на външен вид, но моля някой който има преки впечатления от модела да сподели.
Re: Мнение за Toyota Corolla 1.6 vvti 2007
Публикувано на: 10 Дек 2014 23:06
от Akima
Добре дошъл,
моля дайте линк към конкретна обява.
Ползвайте търсачката - теми има достатъчно.
Ако имате конкретен въпрос може да го зададете - в противен случай отговорът ми е КУПУВАЙТЕ!

Re: Мнение за Toyota Corolla 1.6 vvti 2007
Публикувано на: 10 Дек 2014 23:22
от marchinov
Линк няма т.к колата не е обявена за продажба в сайт. Иначе колата е 2007 1.6 бензин черна- мисля с високо ниво на оборудване,- безключово палене , темпомат , лети джанити , светло бежов салон , климатроник. Има разбира се външни забележки , но си има и каско , така че те не са проблем. Колата е на 117000 км и редовно обслужвана в ТМ. Комплект зимни и летни гуми на по 1 сезон и ГО и каско до 03.2015. Ще ми я даде за 10000лв , което е в моя бюджет за " нова кола ". Та въпросите ми са по скоро по техническата подръжка тежка ли е ,м имат ли някои проблеми з, за които да гледам , разхода на гориво какво е , респективно да мисля ли за АГУ и така.
Re: Мнение за Toyota Corolla 1.6 vvti 2007
Публикувано на: 10 Дек 2014 23:36
от Akima
Разбирам,
от написаното разбирам,че става дума за Corolla Е15:
-двигателят е балансиран - разход около 10 градско и около 6 извънградско;
-може да се сложи газ - зависи от годишният пробег - повечето слагат и системи от типа на
http://www.flashlube.bg/;
-нивото на обурудване трябва да е SOL, не помня дали имаше и SOL+;
-цената е добра - като за близки;
Хубаво е да я огледате в сервиз.По ВИН може да се провери при дилъра.
Успех.

Re: Мнение за Toyota Corolla 1.6 vvti 2007
Публикувано на: 10 Дек 2014 23:43
от marchinov
Да точно за този модел става дума, благодаря за инфото. Иначе пробег имам не повече от 20000км на година , а и с предишния ми опит от АГУ съм 50 на 50

Re: Мнение за Toyota Corolla 1.6 vvti 2007
Публикувано на: 11 Дек 2014 01:46
от Bass_Man
Ако не е D4 няма никакъв пероблем с газта и не ти трябват никакви течности.
Re: Мнение за Toyota Corolla 1.6 vvti 2007
Публикувано на: 11 Дек 2014 04:37
от marchinov
Bass_Man написа:Ако не е D4 няма никакъв пероблем с газта и не ти трябват никакви течности.
това някаква модификация на мотора ли е ?
Re: Мнение за Toyota Corolla 1.6 vvti 2007
Публикувано на: 15 Дек 2014 18:46
от LEXUS
Не е D4 този мотор. Колега, да, модификация на мотора е - D4 са с директно впръскване в цилиндъра. Но въпреки това да слагаш газ не ти препоръчвам.
Re: Мнение за Toyota Corolla 1.6 vvti 2007
Публикувано на: 16 Дек 2014 18:45
от zi_zi_top
Напоследък в ТМ Ауто слагат на чисто нови бензинови Тойоти ГИ и си запазват гаранцията. Вчера карах зад един нов Аурис с лепенка за газ на задното стъкло. Имаше много добра динамика - едва му поддържах темпото.
Не виждам какъв проблем ще има при грамотно поставен качествен ГИ.

Re: Мнение за Toyota Corolla 1.6 vvti 2007
Публикувано на: 17 Дек 2014 07:29
от marchinov
Моите впечатление от газта също са дорби , НО първите 2-3 години и 50-60000 км след това почва филма : laugh.gif . Май ще пробва да отложа газификацията. Апропо днес отивам да гладам колата в сервиз

Re: Мнение за Toyota Corolla 1.6 vvti 2007
Публикувано на: 17 Дек 2014 08:00
от zi_zi_top
Газ се слага след като си направил сметка дали ще направиш значима икономия т.е. има смисъл, ако караш поне над 15000 км годишно. Ако избиваш цената на ГИ за повече от 4-5 години, не си струва да си губиш времето.
Re: Мнение за Toyota Corolla 1.6 vvti 2007
Публикувано на: 19 Дек 2014 11:30
от dracunculus
Ми, Колега, какво да ти кажа. Аз съм с модела 2012, т.е. валвматик, но мисля, че като показатели са идентични. Най-общо разход 8/9 градско и реален около 5,3 до 6 при нормално извънградско. На магистрала до повече от 12 на 100 не съм успявал да я докарам, при постоянна скорост от 180 до 210 по гермаски магистрали. Изключително балансиран и тих двигател, става шумен в обороти. Впечатляваща динамика за 1,6 двигател без турбо. Колата е страхотна като цяло, говоря поне за мойта, която е фейслифт-модела, но разликите са минимални. Винаги бих си я купил отново! Подробно мнение можеш да видиш тук-
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?f=1&t=26652 . По отношение на газта- не бих си сложил, но това си е мое виждане. Никога не съм бил фен на АГУ и никога няма да бъда и реално не мога да ти дам менние по този въпрос. Надявам се поне малко да съм ти помогнал. Успех и да споделиш впечатления!!! ;)
Покупка на Corolla E15 VVTi и D4D /2007-2012/ - мнения,съвети и въпроси
Публикувано на: 11 Юли 2016 13:35
от ka4oni
Здравейте,
обмислям покупка на този автомобил:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=elshik
Бих се радвал да споделите мнения, плюсове и минуси, двигател, разход, поддръжка и евентуално добре ли е да се сложи газ
?
Благодаря Ви за помощта.
Покупка на Corolla E15 VVTi и D4D /2007-2012/ - мнения,съвети и въпроси
Публикувано на: 11 Юли 2016 17:01
от Akima
Toyota Corolla 2.0 дизел 2009 г.
Публикувано на: 08 Сеп 2017 12:07
от Vidic
Здравейте, колеги.
След 8 години и 150 000 км. продадох Королата и реших да напиша едно ревю за впечатленията ми от автомобила.
Колата е двигателят със 126 конски сили, най-високо ниво на оборудване, закупена е нова. Това е първата ми японска кола. Впечатленията ми са преобладаващо добри.
След 150 000 км. проблемите с автомобила са бяха: 1 сменена крушка на преден фар на 15 000 км., бълбукане във волана при рязко завиване още от нова при рязко завиване, което в Тойота не успяха да отстранят, отказало жило за отваряне на багажника. През последната година колата започна да изпуска миризми отвън дори при включен филтър за рекооперация на въздуха. В ТМ Ауто отново не можаха да се справят с проблема. Имаше проблем също отнова със запалването при температури под 10 градуса - първият път не пали, при второ натискане пали веднага. В ТМ, както и в Русе не можаха да остранят проблема - казаха, че било от стелките, но не беше. През последните 2 години започнах да зареждам от авио дизел от ЕКО и проблемът изчезна.
Като по-сериозни консумативи за това време съм сменил едни път предни и задни накладки, предни спирачни дискове, акумулатор, антифриз и разбира се дежурните масла и филтри.
Това което мога да кажа, е че качеството на изработка е прилично. Пласмасите в интериора не скърцаха преди да продам автомобила, нещо което не мога да кажа за европейските автомобили, които съм карал. Двигателят е чудесен особено за магистрала. Сравнително икономичен е. Извънградският разход е 6.2-7.5. Градският в в София 8-9. Колегите, които твърдят, че постигат разход от 5 на 100 според мен карат с 70-80 километра извън града. Тогава е постижим. При скорост 140 на магистралата е невъзможно да се постигне. Въпреки това никога не ми се е увиждало да зареждам. Резервоарът е сравнително малък - 55 литра и това е леко изнервящо, защото не издържа 1000 километра с едно зареждане и се налага сравнително често зареждане при дълъг път. Колата не е брилянтно обезшумена, но е прилично и не дразни. При по-висока скорост се чува шум от гумите, който е висок, но не и шум от двигателя. Окачването е добре настроено, но изисква свикване с автомобила особено при преминаване през неравности с ниска скорост. Багажника е нефункционално измислен, защото е загубено много пространство от куките, които пречат на по-високи предмети да бъдат разполагани в двете му страни. Въпреки това не е малък. Изпробвано побира повече от багажник на Тигуан или Кашкай. За мен е голям плюс, че подът отзад е равен, без трансмисионен тунел и 5-ма пътници могат да пътуват комфортно. Лаковото покритие е слабо. Боята се наранява лесно. Предното стъкло също не е е особено качествено, защото се бяха появили поредица от дребни шупли като точици, без обаче да са големи или дразнещи. Застраховятелят съще не ги хващаше, но се виждаха. Не съм имал такива с предишните ми коли. Пластмасата на подлакътниците във вратите подлежи на надраскване.
Въпреки многото дреболии, които изброих, съм изключително доволен от качеството на автомобила и достойнствата му. Освен хубавия, мощен и надежден двигател колата има доста екстри за годините си, салонът е много просторен и добре проектиран. Климатичната инсталация е много мощна и работи супер. Зимата парното загрява изключително бързо - буквално за 2 минути. Във връатите без проблем се събират бутилк 1.5 литра. Има множество места за малки предмети. 2 жабки. Изключително удобен подлакътник, който липсва при Аурис. Аудиото работи супер и напълно безпроблемно, за съжаление при силен бас пласмасите вибрират неприятно. Нещо, с което не можах да се примиря. Предполагам, че след фейслуфтът това е остранено. Дългите светлини са добри, късите са малко слаби и ниски.
След опита с Королата, отново бих си купил Тойота, ако имаха това което търся и мога горещо да препоръчам покупка на такъв автомобил. Мисля си, че ако е поддържана правилно е доста солидна. За обаче съжаление ще се наложи да изляза от Тойота клуба, тъй като не предлагат дизелов автоматик със 170 или повече конски сили, а хибридите, поне за мен са доста разочароващи. С голямо желание и надежда тествах Рав хибрид, но при толкова посредствено, шумно и виещо ускорение при изпреварване не моят автомобил.
Поздрави