Страница 3 от 3
Re: Проблем със светлините на Ярис 1.4 Д-4Д 2008 г
Публикувано на: 10 Дек 2014 21:26
от vodafon
slowtraveler написа:Колега, извинявай, но явно познанията ни по електротехника са различни нива...
И явно не разбираш дори малко от електротехника, защото в противен случай би си обяснил как би работила горната съвсем елементарна схема...
Така изписаната схема би работила успешно при изправни бушони, и би действала както описва колегата поради описаната причина вдясно...
Изгоряла крушка не би имало ефект върху другите фарове, но изгорял бушон би докарал такъв ефект върху другия фар...
Да, за мен решението не е съвсем 'чисто', защото изгорял бушон би оставил известен потенциал в проблемния участък... Освен ако бушона на фаровете е само един и смъква плюса и на двата фара едновременно...
Абе на куро си ли да вервам или на тъпана ?
Re: Проблем със светлините на Ярис 1.4 Д-4Д 2008 г
Публикувано на: 10 Дек 2014 21:55
от slowtraveler
Спора наистина стана безпредметен щом дори и след допълнителните обяснения не разбра какво искам да изясня...
Успех в електротехниката

Re: Проблем със светлините на Ярис 1.4 Д-4Д 2008 г
Публикувано на: 10 Дек 2014 23:23
от Akima
Лошото е, че простотията,както и токът "гонят" най-ниското съпротивление.

Re: Проблем със светлините на Ярис 1.4 Д-4Д 2008 г
Публикувано на: 10 Дек 2014 23:38
от diesel_power
vodafon написа:slowtraveler написа:Явно трябва да обяснявам повече на умния...
Да повторя - дали колегата успява да види (и дали се е заглеждал) в мъждукаща жичка на дългите на нормално светещия на къси фар....
Според обяснението на колегата за схемата на Яриса, нещата изглеждат така (вляво - що годе реалното/работещо положение, и то при условие, че J1 - да кажем че е бушон, има проводимост):
При прекъсване на връзката към плюса на единия фар нещата ще изглеждат като схемата вдясно (все едно е прекъснал J1)...
И кое как ще свети тогава?

Пич не се заяждам, ама мисли пак.
Малоумието на сложната Ви теория е :
1. Какво кара тока да минава само през бушона и като изгори да лови другия път. Що не го прави и при здрав бушон - светофар, РР или нещо в главата Ти.
2. Какво според теб ще предизвика изгоряла къса или дълга светлина с работещ бушон - по тази схема излиза че ако ми изгори късата на единия фар проблема пак ще е същия.
3. Там където има бушон има ток, като изгори бушона, ток липсва-това е закон при тока.
Да връща обратен ток през маса и крушка е меко казано

Това и циганетата го знаят.
Ма то не пречи да влизате във филми разни, айде разследвайте
ПП Между другото имам същия Ярис, сменявал съм и крушки и бушони...та затова коментирам. Сещаш се че съм го проверил, нали!
Ами извади бушона на единия и ще разбереш едно нещо на 100% .
https://www.youtube.com/watch?v=yPuC4Cy2ZuI
Re: Проблем със светлините на Ярис 1.4 Д-4Д 2008 г
Публикувано на: 19 Дек 2014 18:50
от Vaskoo
здравеите проблема сиго оправих по следния начин имах изгорял бушон на десния фар сменихго и светлините заработиха нормално
Re: Проблем със светлините на Ярис 1.4 Д-4Д 2008 г
Публикувано на: 20 Дек 2014 00:21
от slowtraveler
Благодаря за споделената информация колега
За пореден път практиката доказа, че теорията рядко греши

Re: Проблем със светлините на Ярис 1.4 Д-4Д 2008 г
Публикувано на: 27 Авг 2015 13:18
от str.hadjiev
Vaskoo написа:здравеите проблема сиго оправих по следния начин имах изгорял бушон на десния фар сменихго и светлините заработиха нормално
Колега, кой точно е този бушон - нищо не разбирам от писанията на капака на кутията с бушоните, а проблема ми е същия