Откога Аурис Хибрид е с 1.6 двигател?Rudy написа:Auris Hybrid...

Откога Аурис Хибрид е с 1.6 двигател?Rudy написа:Auris Hybrid...
Разхода на корабите се измерва в тонове на денонощие - навярно информацията е неправилно интерпретирана.Scott написа:На око. Но ако се направи точна сметка цифрите няма да се харесат на еколозите. NYK Line diesel-hybrid ship (дето много уважаемия колега LEXUS споменава) гори 30 тона на 100км, разстоянието Нагасаки-Хамбург е 20000 км през Суецкия или 28000 през Панамския канал. Мисля можеш сам да продължиш сметките. biggrin.gifiovkito написа:Това пък как го сметна?
1.8 е, но моделния код е същия както и всички филтри и труда.Scott написа:Откога Аурис Хибрид е с 1.6 двигател?Rudy написа:Auris Hybrid...
Може, но не от мен. Аз просто цитирах това:slowtraveler написа:Разхода на корабите се измерва в тонове на денонощие - навярно информацията е неправилно интерпретирана
Гледам, че Ауриса тук се продава само 1.8 хибрид.... В книгите пише, че използва същата платформа като Приуса - т.е. отново 1.8....Rudy написа:...На моя хибрид обслужването е същото, като на бензиновия аналог - не ме дерат повече, само защото съм балък и съм си купил хибрид....
Че аз не съм писал, че е двойно по-евтино, даже напротив - писах, че е едно и също. Показах калкулатора, за да Ви спестя обаждането до "Венци" biggrin.gifslowtraveler написа:Иначе гледайки калкулатора не виждам никаква двойна разлика надолу в обслужването на хибрида... А и не виждам никаква предпоставка за по-ниско обслужване. Дори напротив - нискоенергийното масло май е по-скъпо... Освен това има ли допълнително охлаждане (отделен антифриз) за хибридната система, и нуждае ли се от периодична подмяна?
А насреща ми се вадят виртуални калкулатори.... И то с обвинения, че вадя от 10 кладенеца водаprius 3 написа:... За обслужването не знам каква е работата, но обслужването на Приус струва над 2 пъти по-евтино от това на Авенсис. Поне така спомена колега, тук, когато веднъж казах, че на мен обслужването ми е 126 лв или 136 лв. беше не помня, а той спомена за цена над 300 лв. което доста учуди всички....
И авенсис-а и РХ-а съм обслужвал само в официални сервизи - предимно ВиА интеркар (Плевен - също официален сервиз на БМВ) и Венци (Търново), но последното (ТО А) беше в ТМАуто. И цените в провинцията наистина са доста по-ниски.slowtraveler написа:Ти обслужвал ли си за 130лв автомобила си в официален сервиз?
Защото въпреки виртуалния калкулатор, при моите обслужвания на Авенсиса 1.6 (и А и Б) в официален сервиз НИКОГА не съм слизал под 220-250лв... Но пък съм достигал до около 600-650лв (Б + смениха и предни накладки)...
Затова и питах за колко са си правили колегите обслужване на Приус в официален сервиз , защото бе обявено мнение, че обслужването на хибрида е двойно по-евтино отколкото на бензинката.......
А насреща ми се вадят виртуални калкулатори.... И то с обвинения, че вадя от 10 кладенеца вода![]()
Относно заблудата на потенциални клиенти - ФАКТ е, че обслужването на Маздата 2.0 ми излизаше много по-евтино отколкото на Авенсиса 1.6 (правено във Варна)... Дали заради различна стратегия на сервизите или заради нещо друго - не знам...
П.С. Възможно е наистина Венци да работи най-евтино от официалните сервизи, защото съм чувал от колеги с Тойоти, които са ходили от Варна до Венци например за смяна на стъкло, което излизало там много по-евтино...
Странна логика - след като не само аз твърдя (а и съм ги плащал), че при нормално ТО цената в официалния сервиз с лекота надхвърля 300лв да твърдиш, че сервизите вземат под 130лв, защото така пишело в калкулатора на един от тяхprius 3 написа:....Както и да е важното е че стигнахме до истината, че в сервизите на Тойота у нас, могат да ти вдигнат капака на колата за 130 лв.
Знаеш, ама не ти оттърва да признаеш - какво ги интересува колегите колко си плащал преди 6 год.? На коя марка различните "официални" сервизи работят с една и съща часова ставка? На БМВ ли? Знаеш ли колко е в Дару или ВиА? На ФВ ли? Порше и Юнитрейд да не би да работят на една и съща? Пишеш и в мазда форума - там дали е по-различно? ТМА (както и другите оторизирани от производителя сервизи) си имат трески за дялане, но в никой случай не са по-лоши или по-скъпи от другите марки. И защо намесваш "специализирани" сервизи - цените, които се обсъждат тук са на "официален" сервиз с части и труд от тях. При всяко обслужване колата ми е била измита отвън и отвътре (което иначе е поне 15-20 лв.) Освен това за РХ-а идват с оборотна кола, която ми оставят - взимат моята и когато приключат ми я докарват обратно...slowtraveler написа:Дали сега са смъкнали цените (все пак са минали 6г) - не знам...
Какво да призная?!Rudy написа:Знаеш, ама не ти оттърва да признаеш - какво ги интересува колегите колко си плащал преди 6 год.? ...slowtraveler написа:Дали сега са смъкнали цените (все пак са минали 6г) - не знам...
Какъв отговор не си получил? Аз кога съм писал, че на хибрида е по-евтино от бензин? Че е по-евтино от дизел е ясно, но за бензин е едно и също -обслужването е само на ДВГ (хибридната система на практика не се обслужва).slowtraveler написа:Явно няма да получа отговор, нито пък да се получи реален диалог, поради което прекратявам опитите....
Точно защото всеки смята, че мой пост е адресиран лично до него, без дори и да си е направил труда да прочете темата и да си изясни за какво говорим, смятам да изляза от този спор...Rudy написа:Какъв отговор не си получил? Аз кога съм писал, че на хибрида е по-евтино от бензин? Че е по-евтино от дизел е ясно, но за бензин е едно и също...
Просто няма как да се получи диалог при такива условия... Който иска - да пише и да спори - аз бях дотукprius 3 написа:....Освен това разхода на Приус по-нисък, данък, обсулжване, застраховка и т.н. Чисто икономически, Приуса е много по-изгодната оферта.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта