Страница 3 от 3
Re: Двигателят на Ярис D4D трака
Публикувано на: 29 Мар 2014 07:47
от Japanese_fever
^ Извинявай, не знаех, че си ги мерите с мехаННика. Аз мислхе, че той отговаря на Доктора, а пък ти се завираш там, където не ти е работата, само и само, че автора на темата ти бил градски?!? Съмнявам, че може да научиш на нещо мехаННика. Тук не е форум за селскостопански машини!

Re: Двигателят на Ярис D4D трака
Публикувано на: 29 Мар 2014 08:09
от martod
мехаННика написа:Няма значение къде му го правят, важно е откъде четат и могат ли? Всеки нормално технически грамотен човек с конкретната литература и необходимите измервателни уреди може да го направи и на нивата, двигателя, не друго. Не знам дали автора на темата разбра че този мотор не е с хидравлични повдигачи/компенсатори както Марто любезно ме поправи

Ааа, на нивата не бива, защото директно ще се превърне в селскостопанска техника двигателя ..
Автора щом писа "поглед отгоре- не са клапани" сигурно е разбрал за какво иде реч, ама дали е разбрал, че един двигател като се разтрака, не се оправя ни с добавки, ни със смяна на масла както го съветваха колеги, а само с основен ремонт ..
То ако ставаше с добавки, фирмите произвеждащи ремонтни лагери, бутала и сегменти отдавна да са фалирали .. biggrin.gif
Re: Двигателят на Ярис D4D трака
Публикувано на: 29 Мар 2014 08:15
от Japanese_fever
Според мен двигателят е заминал още като му е избушила гарнитурата на главата. Просто последиците се проявяват малко по-късно. Според мен също така е карана с масло менте и е превишаван пробега за смяната му. Отделно не разбрахме тази кола гори ли масло или не?
Re: Двигателят на Ярис D4D трака
Публикувано на: 29 Мар 2014 09:25
от мехаННика
А според мен двигателя е изкривил биела още като му е духнала гарнитурата. И дали от бързане, икономии или невежество не е обърнато внимание. Естествено може и въобще да не е така, но човека да свързва двата проблема както се шегуваме с колеги "откакто ми правихте съединителя нямам спирачки".
Re: Двигателят на Ярис D4D трака
Публикувано на: 29 Мар 2014 10:37
от nowyaris
Japanese_fever написа:Според мен двигателят е заминал още като му е избушила гарнитурата на главата. Просто последиците се проявяват малко по-късно. Според мен също така е карана с масло менте и е превишаван пробега за смяната му. Отделно не разбрахме тази кола гори ли масло или не?
А според мен,Джапи,ти гориш масло.Колегата от Русе още във втория си пост изрично упоменава че колата не е имала разход на масло дори и след 3000 км. и за да му долеят добавка се е наложило да източат 300 мл.масло.Вземи да четеш какво пишат хората преди да цепиш мозъци наляво и надясно,че ставаш смешен съвсем вече.
Re: Двигателят на Ярис D4D трака
Публикувано на: 29 Мар 2014 10:54
от nowyaris
мехаННика написа:А според мен двигателя е изкривил биела още като му е духнала гарнитурата. И дали от бързане, икономии или невежество не е обърнато внимание. Естествено може и въобще да не е така, но човека да свързва двата проблема както се шегуваме с колеги "откакто ми правихте съединителя нямам спирачки".
Така е, Майсторе,така е.Духнал е гарнитурата и после малко-помалко всичко е станало "курбан" вътре.Въпроса е защо му е "духнала"гарнитурата???? И когато го посъветвах да не ремонтира този двигател,а да търси друг това ми се въртеше из главата - тя гарнитурата на заводски затворен двигател много трудно може да "духне" сама. И не знам за дизеловите,ама моя Ярис няма уред който да показва температурата на охлаждащата течност - само една лампа,дето ако светне червено,вече е късно

. Много гадна икономия са направили французите. Особенно ако не знаеш къде да гледаш постоянно.Дори и колегата да не е прегрявал двигателя,някоя кака преди него ако е буксувала половин час в някоя пряспа.... И после само гарнитурата са сменили и хайде на пазара.
Re: Двигателят на Ярис D4D трака
Публикувано на: 29 Мар 2014 12:07
от мехаННика
nowyaris написа:Въпроса е защо му е "духнала"гарнитурата????
Ами протекла водна помпа примерно...
Re: Двигателят на Ярис D4D трака
Публикувано на: 29 Мар 2014 13:04
от nowyaris
Имах впредвид нещо съвсем друго - проблема при колегата ли е възникнал или така я е купил колата - проблематична.По неговите думи нито масло се е губило,нито антифриз - просто е почнал да губи парно.Всичко говори за набързо събран двигател с цел продажба и за съжаление колегата се е натътрузил на това автомобилче.Иначе защо заминава гарнитура ,която не е заводска е ясно.За да замине заводска гарнитура обаче трябва доста зор да е видяла количката откъм собственик

Re: Двигателят на Ярис D4D трака
Публикувано на: 29 Мар 2014 23:28
от JNBak
Явно такъв ми е бил късмета. Колата е от Италия, а поддържането на колите там е пословично. Откакто е при мен стриктно следя км и сменям масло, но явно заболяването е било задгранично, закрепено с евтини медикаменти с цел продажба. Вече е ясно: Превъртял биелен лагер на 4- ти цилиндър, посиняла биела и надран вал. Е сега вече се вкарах в обмисляне. Едни предлагат комплект биелни лагери за 49,5 лв. , други същия комплект за 115. Обаче и двата са Оригинални японски И аз седя и си мисля, ... Незнам търсенето, намирането, транспортирането, демонтажа, и после монтажа на друг мотор дали не струва колкото ремонта на този.? Незнам също и какво ви кара да се дракате, но ако това ви поддържа живи - Ок! продължавайте
Re: Двигателят на Ярис D4D трака
Публикувано на: 30 Мар 2014 09:24
от мехаННика
Освен изброеното ще ти трябва и някакъв документ за новия мотор, а също има и разходи по пререгистрацията-нали още държим на номер на двигателя. Откъм пари нещата са близки, откъм време и разправии ремонта е май по добре, ти си решаваш. Мисля че мога да помогна с една биела, но за да съм по точен ми трябва номер на шаси.
Re: Двигателят на Ярис D4D трака
Публикувано на: 30 Мар 2014 09:54
от nowyaris
Градски,аз ако съм на тебе ще търся цял двигател,може и да не е окомплектован,ти си имаш на стария всичко друго.ремонта е шибана работа,ако не го прави човек с познания и умения.Механика е в София,може да помогне с части и идеи,но е далече.има колеги,които ще те снабдят с нужните части на много добри цени.Но накрая пак влизаш в ръцете на някой дето е решил да се учи на твоята кола.Затова варианта с друг двигател ми се струва по-читав.Ама ти си знаеш.И ние не се джафкаме,просто така си говорим biggrin.gif ,щото се обичаме и се уважаваме . И ако минеш през Поликраище на път за нанякъде питай за "Крашкарс". Мисля че имат за Яриси неща и имат възможност да помогнат.И ако наистина си решил да си при нас винаги се вслушвай в съветите,които ти даваме - винаги можеш да намериш зрънце истина

Re: Двигателят на Ярис D4D трака
Публикувано на: 02 Май 2015 16:55
от JNBak
За да сложа край на темата, в крайна сметка смених целия двигател. Това беше август 2014. финансово около 1200 лв. двигател + работа. Благодаря на всички за мненията.