Re: Нов дизел за Тойота
Публикувано на: 13 Мар 2014 11:09
Само номерацията им да беше объркана с мед да ги намажеш... laugh.gif
Затова пък при Тойота няма объркване - три вида оборудване и два двигателя ... упс, за Приус само един. biggrin.gifprius 3 написа:Само номерацията им да беше объркана с мед да ги намажеш... laugh.gif
Най-интересното е като отидеш да си купиш Пежо и дилъра ти каже с гордост че 1.6 дизела е на BMW. Истината е, че 1598сс двигателя е съвместна разработка на PSA и BMW и е различен от 1560сс HDI който се ползва също от Волво и Форд.nowyaris написа:Ако 1,6 литровия е на Пежо-Ситроен аз доста бих си помислил дали да не си взема Тойота с този мотор...
Данните на сайта на Тойота UK са същите като на сайта на BMW, та ме съмнява да са дялкали нещо. Всъщност, което ме озадачава е защо Тойота си пъха таралеж в гащите? При наличие на 1.4, 2.0 и 2.2 собствени дизелови агрегати да взема за Версото от друга компания, явно има сериозна причина - или екология или търсене на този обем двигател в този клас.jim_beam написа:...тойота ще си го доиздялка,както сметне за добре вкл. софтуерно...
Според мен защото на БМВ харчат по-малкоScott написа:Данните на сайта на Тойота UK са същите като на сайта на BMW, та ме съмнява да са дялкали нещо. Всъщност, което ме озадачава е защо Тойота си пъха таралеж в гащите? При наличие на 1.4, 2.0 и 2.2 собствени дизелови агрегати да взема за Версото от друга компания, явно има сериозна причина - или екология или търсене на този обем двигател в този клас.jim_beam написа:...тойота ще си го доиздялка,както сметне за добре вкл. софтуерно...
То зависи и от резервоараVesko написа:....Според мен защото на БМВ харчат по-малкоС едно БМВ 3 минах над 800км, което никога не ми се е отдавало с дизеловият авенсис 2.2 150кс....
Сега погледнах брошурите на Авенсис, Версо и Аурис. 1.6 и 1.4 литровите дизели са EURO 5 J, докато 2.0 и 2.2 са само EURO 5. В директивата на ЕС 715/2007 се казва че автомобили с EURO 5 могат да се регистрират до края на годината, така че Тойота трябва до тогава да пре-сертифицира големите си двигатели ... или почне да слага легендарния N47 laugh.gifVesko написа:Според мен защото на БМВ харчат по-малко ...
Мисля, че ма авенсиса и на БМВ3 са им приблизително еднакви резервоари.slowtraveler написа:То зависи и от резервоараVesko написа:....Според мен защото на БМВ харчат по-малкоС едно БМВ 3 минах над 800км, което никога не ми се е отдавало с дизеловият авенсис 2.2 150кс....
Сега ми показва среден разход 10.7л/100км, пък съм минал вече над 700км и имам още доста до резервата
Ако продължавам да карам само градско, сигурно няма да мога да врътна над 1000км с резервоара, но 900 сигурно ще ги мина...
Значи с моето скромно резервоарче от 45 л. при пробег 1124,9 км. с 2-ма човека и пълен багажник, трябва да съм доволен! biggrin.gifVesko написа:Според мен защото на БМВ харчат по-малкоScott написа:Данните на сайта на Тойота UK са същите като на сайта на BMW, та ме съмнява да са дялкали нещо. Всъщност, което ме озадачава е защо Тойота си пъха таралеж в гащите? При наличие на 1.4, 2.0 и 2.2 собствени дизелови агрегати да взема за Версото от друга компания, явно има сериозна причина - или екология или търсене на този обем двигател в този клас.jim_beam написа:...тойота ще си го доиздялка,както сметне за добре вкл. софтуерно...С едно БМВ 3 минах над 800км, което никога не ми се е отдавало с дизеловият авенсис 2.2 150кс....