Проблем с палене, Corolla Verso 2006, 2.2 D4D, видео
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Re: Проблем с палене, Corolla Verso 2006, 2.2 D4D, видео
Тези скобички стягат супер равномерно в сравнение с другите видове , които се натягат с винт. Аз поне не бих ги махнал , защото със сигурност пристягат маркучите за тръбичките на филтъра. Не ми се е случвало досега да се надера , не вадиш ли целия филтър заедно с основата ?
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
- miso25
- Мнения: 468
- Регистриран на: 13 Окт 2012 18:35
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Проблем с палене, Corolla Verso 2006, 2.2 D4D, видео
Извинявам се за глупавия въпрос, но възможно ли е и 4-те свещи да са ми изгорели а да нямам проблеми с паленето? Онзи ден ги мерих и то по няколко пъти, но нито една не даде такава стойностTATI написа:1,1 Om при студен двигател

ПП. Само при мен ли на този сайт http://www.toyodiy.com/parts/q.html вече не се виждат картинките с частите и номерата им? Вчера влезнах да проверя нещо и се оказа, че ми излизат само номерата на частите

Volvo XC60 2.0, 136hp, 2014
ex Toyota Verso 2.0, 126hp, 2011
ex Toyota Corolla Verso 2.2, 136hp, 2006
ex Toyota Verso 2.0, 126hp, 2011
ex Toyota Corolla Verso 2.2, 136hp, 2006
- slowtraveler
- Мнения: 6185
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 337 пъти
- Получена благодарност: 367 пъти
Re: Проблем с палене, Corolla Verso 2006, 2.2 D4D, видео
Ако температурата е над 10С би трябвало да си пали без замисляне.miso25 написа:Извинявам се за глупавия въпрос, но възможно ли е и 4-те свещи да са ми изгорели а да нямам проблеми с паленето?...TATI написа:1,1 Om при студен двигател
Как мери подгревните свещи и какви стойности дадоха?
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- TATI
- Мнения: 3030
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Re: Проблем с палене, Corolla Verso 2006, 2.2 D4D, видео
Нали махна общата шина преди да мериш? Няма нищо чудно и 4-те да са изгорели и да пали.miso25 написа:Извинявам се за глупавия въпрос, но възможно ли е и 4-те свещи да са ми изгорели а да нямам проблеми с паленето? Онзи ден ги мерих и то по няколко пъти, но нито една не даде такава стойностTATI написа:1,1 Om при студен двигател
ПП. Само при мен ли на този сайт http://www.toyodiy.com/parts/q.html вече не се виждат картинките с частите и номерата им? Вчера влезнах да проверя нещо и се оказа, че ми излизат само номерата на частите
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
- miso25
- Мнения: 468
- Регистриран на: 13 Окт 2012 18:35
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Проблем с палене, Corolla Verso 2006, 2.2 D4D, видео
Махнах я както ми беше казал. Но ако и 4-те са изгорели няма ли при минусови темп. колата да пали трудно?TATI написа:Нали махна общата шина преди да мериш? Няма нищо чудно и 4-те да са изгорели и да пали.
Volvo XC60 2.0, 136hp, 2014
ex Toyota Verso 2.0, 126hp, 2011
ex Toyota Corolla Verso 2.2, 136hp, 2006
ex Toyota Verso 2.0, 126hp, 2011
ex Toyota Corolla Verso 2.2, 136hp, 2006
- TATI
- Мнения: 3030
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Re: Проблем с палене, Corolla Verso 2006, 2.2 D4D, видео
Много е относително, тъй като зависи от самото състояние на колата, акумулатора и пр., така че е възможно да пали и без свещи. Какви стойности дават твойте? И нали си взел под внимание и грешката на уреда?
Най-лесно можеш да пробваш като махнеш кабела на свещите, ама го изолирай.
Най-лесно можеш да пробваш като махнеш кабела на свещите, ама го изолирай.

Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Re: Проблем с палене, Corolla Verso 2006, 2.2 D4D, видео
За много години, колеги!
Лек ъпдейт по темата, надявам се да е полезно на някой колега с подобни симптоми. Поради една или друга причина не можах да стигна до диагностика в Тойота.
Проблемът стана по-сериозен тази зима, тъй като температурите паднаха значително под нулата. На под -5 градуса просто спря да пали. Само върти и аха аха и дотам.
Изпробвахме свещите с пробна лампа след разкачане на шината, всичките 4 се оказаха отново здрави. Последва следващ тест със закачане на шината и отново пробна лампа вързана за нея и - на акумулатора с цел да проверим дали подгрява при палене. Оказа се, че подгрява - само че за около 1 сек.
Т.е при натискане на съединител и натискане на бутона, което е нормалното палене, колата проверява каква е температурата и решава колко да подгрее - 1 секунда е крайно недостатъчно. След като видяхме, че подгрява толкова кратко време, решихме да дадем на контакт с 2 пъти натискане на бутона без съединител. Лампата светна, което означава, че свещите подгряват - чакахме 6-7 секунди и колата запали без проблем от първия път.
Всичко това ме навява на мисълта, че колата си мисли, че е "лято" и въобще не подгрява достатъчно. Т.е трябва да се проверят всички температурни датчици.
Сутринта колата запали на -10 градуса без никакви проблеми, от първия път, без въртене по гореспоменатия начин.
Надявам се този пост да помогне на колеги със същия проблем, ще държа в течение кой точно датчик прави проблема.
Поздрави.
Лек ъпдейт по темата, надявам се да е полезно на някой колега с подобни симптоми. Поради една или друга причина не можах да стигна до диагностика в Тойота.
Проблемът стана по-сериозен тази зима, тъй като температурите паднаха значително под нулата. На под -5 градуса просто спря да пали. Само върти и аха аха и дотам.
Изпробвахме свещите с пробна лампа след разкачане на шината, всичките 4 се оказаха отново здрави. Последва следващ тест със закачане на шината и отново пробна лампа вързана за нея и - на акумулатора с цел да проверим дали подгрява при палене. Оказа се, че подгрява - само че за около 1 сек.

Всичко това ме навява на мисълта, че колата си мисли, че е "лято" и въобще не подгрява достатъчно. Т.е трябва да се проверят всички температурни датчици.
Сутринта колата запали на -10 градуса без никакви проблеми, от първия път, без въртене по гореспоменатия начин.
Надявам се този пост да помогне на колеги със същия проблем, ще държа в течение кой точно датчик прави проблема.
Поздрави.
Проблем с палене, Corolla Verso 2006, 2.2 D4D, видео
Здравейте колеги, използвам темата да се оплача и аз. Моята кола /тази от подписа/ за поредна зима има проблем с паленето. Не, че нещо съм направил предните, то се стопля докато се случи нещо. По принцип съм я карал само в Тойота, там казват всичко си ОК, най -вероятно кофти гориво, филтър и т. нат или ДЮЗИ. Е, то ясно, че дюзите не са нови, но...... Всичко това съм го преодолял - карам само с премиум нафта+добавка, обслужвам в Тойота с оригинални филтри /маса пари/ и пак Н'И ПАЛИ
. Днес случайно говорих с един сервизен майстор, който се учуди на проблема ми, но като му казах, че е 2,2 d4d 2005 каза: ............ "о, да ще имаш проблеми, тоя двигател си е така, нещо не са го измислили". И по разни групи и форуми чета подобни неща за 2.2 . Какво ще кажете ?

Toyota Avensis II Wagon T25 2.2 D4D 150hp 2005
-
- Мнения: 384
- Регистриран на: 05 Апр 2016 15:10
- Местоположение: Мюнхен
Проблем с палене, Corolla Verso 2006, 2.2 D4D, видео
Ще кажем , че трябва да четеш повече.Bodhid написа: Здравейте колеги, използвам темата да се оплача и аз. Моята кола /тази от подписа/ за поредна зима има проблем с паленето. Не, че нещо съм направил предните, то се стопля докато се случи нещо. По принцип съм я карал само в Тойота, там казват всичко си ОК, най -вероятно кофти гориво, филтър и т. нат или ДЮЗИ. Е, то ясно, че дюзите не са нови, но...... Всичко това съм го преодолял - карам само с премиум нафта+добавка, обслужвам в Тойота с оригинални филтри /маса пари/ и пак Н'И ПАЛИ. Днес случайно говорих с един сервизен майстор, който се учуди на проблема ми, но като му казах, че е 2,2 d4d 2005 каза: ............ "о, да ще имаш проблеми, тоя двигател си е така, нещо не са го измислили". И по разни групи и форуми чета подобни неща за 2.2 . Какво ще кажете ?
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
Проблем с палене, Corolla Verso 2006, 2.2 D4D, видео
Колега разбра ли каква е причината в крайна сметка?
Проблем с палене, Corolla Verso 2006, 2.2 D4D, видео
Здравей колега,
Тази зима проблемът се засили и колата спря да пали дори и с ръчно подгряване по 2-3 пъти. Колата вчера беше на диагностика в Тойота и се оказа познатия SCV клапан.
При тях струва 720лв само клапана. В момента оценявам възможностите, ще напиша ъпдейт по темата възможно най-скоро и когато имам информация.
Слагам едно ЛС, което написах на колегата Lederman днес, за да има информацията, която съм изровил до момента:
Проблемът се оказва доста ясен за Тойота, но поради някаква причина не го споделят открито.Ситуацията при мен е следната /темата ми от 2014г - http://toyotabg.eu/viewtopic.php?f=23&t=26771/ :
Corolla Verso 2006, трудно пали сутрин при ниски температури. Свещите са наред, акумулаторът е нов. Когато започна да се проявява преди 1-2 зими установих, че колата не подгрява достатъчно /с бутон е/ и подгрявах ръчно 2-3 пъти - никакви проблеми дори и при -15 градуса. Тази зима обаче и това спря да работи, съответно я закарах в Тойота и те установиха, че проблемен е така познатия SCV клапан, който и аз подозирах. Междувременно ъпдейтнаха и софтуера на ECU-то. Те предлагат OEM клапан с парт номер 0422626020.
Аз от своя страна се разтърсих и попаднах на следната тема: http://www.toyotaownersclub.com/forums/ ... ms-20-d4d/
В общи линии там се споменава за сервизен бюлетин от Тойота, който засяга точно 1AD и 2AD-FTV двигателите и техния SCV клапан.
Edit: 6.2.2013 - Here is part number: new one - 0422626020 (replace old 042260L030)
After replace SCV, you must make Supply Pump Initialization Procedure - see enclosed Denso Repair Manual, Repair Section/2.Diagnostic Overview/2-113 to 2-115.
Бюлетина:
Technical service bulletin EG-0132T-1110-EN
Subject: 1AD- FTV and 2AD-FTV Engine - Hard to start in cold condition
Models: Models: AURIS, COROLLA, COROLLA VERSO, RAV4, AVENSIS
Model codes: ADE150, AUR10, ALA30, ADT250, ADT251
Introduction: This Technical Service Bulletin is to inform you of the production change and repair method for the subject
concern. Applicable to vehicles produced before the production change effective VIN’s / frame numbers shown
below. This TSB is a revised version of TSB EN-0027T-0110 and only applicable to first generation AD engine
equipped with solenoid injectors (1AD-FTV & 2AD-FTV).
DESCRIPTION OF PHENOMENON: Customer may complain about engine that is difficult (delayed) to start in cold condition but cranking speed is
normal.
For low cranking speed (< 200rpm) or no cranking, please follow the relevant diagnostic procedure in repair
manual.
PRODUCTION CHANGE: Improved design of the Suction Control Valve (SCV) to improve sliding performance and newly developed
software to increase target fuel pressure in cold condition.
Diagnostics are required to determine the cause but the repair includes fitting the new SCV the updating the software, if this fixes the issue, that's the end of the matter however if the issue continues the fix may ultimately require a new set of injectors or a new fuel filter all depending on readings taken from the engine during the diagnostics.
От това, което аз разбирам този ревизиран SCV клапан се предлага от Тойота с парт номера, който те са ми препоръчали /със страхотна цена от 720лв/ и няма еквивалент от DENSO. Тези, които се предлагат в ebay / http://www.ebay.co.uk/itm/252088574885? ... EBIDX%3AIT / изглеждат като еквивалент на 042260L030.
В крайна сметка комбинацията от нов софтуер и нов ревизиран вентил може би решава проблема. Доколкото виждам мога да се снабдя и от другаде с оригиналния OEM клапан, да го сменя сам и да инициализирам помпата чрез окъсяване на пиновете, както е обяснено в различни теми.
Проблем с палене, Corolla Verso 2006, 2.2 D4D, видео
Колега poplo само внимавай, че моя е сменян и пак има проблем ?! Миналата година пак искаха да ми го сменят, възмутих се и ми обясниха, че някакъв пич вече няколко години поред всяка есен го сменял
. Не знам вече, ще взема да пиша на Toyota Япония, че в България Тойотите не палят 


Toyota Avensis II Wagon T25 2.2 D4D 150hp 2005
-
- Мнения: 384
- Регистриран на: 05 Апр 2016 15:10
- Местоположение: Мюнхен
Проблем с палене, Corolla Verso 2006, 2.2 D4D, видео
Гледам местоположение София. Ако не знаеш софиянци си имат форумен майстор. С ядосване и с писма проблема няма да го решиш , може да отделиш мяколко месеца в четене по проблема и да си доста наясно но ще е трудно да наваксаш с практиката. Моето предложение е да се свържеш с човека и после да се наслаждаваш на изправен автомобил. Ако не се сещаш кой е колегите ще ти подскажат. Вероятно човека има семейство и за труда (умения+знания) и частите (ако има такива) ще иска пари. Поздрави и не се отчайвай , моето Т25 2,2 пали при -20 от раз.
Последно промяна от Iliyа Damyanov на 25 Яну 2017 18:36, променено общо 1 път.
- Митхат
- Мнения: 3827
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
Проблем с палене, Corolla Verso 2006, 2.2 D4D, видео
Направо им пишете,аз им писах и те се ,,изчервиха,, и казаха SORRY
,и пратиха бюлетини но на мен и те ми бяха полезни.
Моят проблем бе свързан с ММТ трансмисията.И защо да не им пишете особено за това

Моят проблем бе свързан с ММТ трансмисията.И защо да не им пишете особено за това
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта