Страница 3 от 7
Re: Икономични ли са хибридите на дълъг път?
Публикувано на: 18 Фев 2014 19:03
от nowyaris
Всъщност на кого му пука колко са икономични хибридите?Тези,които вече карат хибриди си знаят разхода,пък другите я почнат да карат хибриди,я не.И какви цифри за разход пишете-замъглява ми се съзнанието.На мен ако кола ми гори толкова,ще я джиросам веднага.Яриса с 3 цилиндъра на дълго-4,5 до 5,5.Ама това е като бързам много.В града няма засичане,щото винаги е различно - това разход на градско си е градска легенда.Верно че е Ярис,ама ми е без пари да пътувам с него.Хибрида сигурно е много хубаво нещо,ама много дебело ляга да си го купиш нов,а за на старо - божа работа.Не знам колко трябва да го търкаляш хибрида,че да избиеш разликата в цената.Всичко е реклама и всеки се чуди какви тарикатлъци да измисли,за да си продава стоката-за мен е това.Какво значи разход на гориво - една и съща кола ако я карам аз ще даде едно,ако я кара Веско - съвсем друго.
Re: Икономични ли са хибридите на дълъг път?
Публикувано на: 18 Фев 2014 19:59
от Vesko
nowyaris написа:Всъщност на кого му пука колко са икономични хибридите?Тези,които вече карат хибриди си знаят разхода,пък другите я почнат да карат хибриди,я не.И какви цифри за разход пишете-замъглява ми се съзнанието.На мен ако кола ми гори толкова,ще я джиросам веднага.Яриса с 3 цилиндъра на дълго-4,5 до 5,5.Ама това е като бързам много.В града няма засичане,щото винаги е различно - това разход на градско си е градска легенда.Верно че е Ярис,ама ми е без пари да пътувам с него.Хибрида сигурно е много хубаво нещо,ама много дебело ляга да си го купиш нов,а за на старо - божа работа.Не знам колко трябва да го търкаляш хибрида,че да избиеш разликата в цената.Всичко е реклама и всеки се чуди какви тарикатлъци да измисли,за да си продава стоката-за мен е това.Какво значи разход на гориво - една и съща кола ако я карам аз ще даде едно,ако я кара Веско - съвсем друго.
Мдаааа и аз имах ярис 1.3 автоматик. Ама и той по спомени харчеше около 10, като го карах аз де. Само хибрида ми крои номера и харчи доста над 10. Всички други си държаха 10л/100 доста стабилно biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Re: Икономични ли са хибридите на дълъг път?
Публикувано на: 18 Фев 2014 20:02
от desSs
Vesko написа:Мдаааа и аз имах ярис 1.3 автоматик. Ама и той по спомени харчеше около 10, като го карах аз де.
мойто яре и на 11 отиваше laugh.gif да си пръв на светофара гълта бензин хаха
Re: Икономични ли са хибридите на дълъг път?
Публикувано на: 18 Фев 2014 20:03
от Vesko
desSs написа:Vesko написа:Мдаааа и аз имах ярис 1.3 автоматик. Ама и той по спомени харчеше около 10, като го карах аз де.
мойто яре и на 11 отиваше laugh.gif да си пръв на светофара гълта бензин хаха
Вече съм по-спокоен, не само на мен продават "скапани" тойоти biggrin.gif
Re: Икономични ли са хибридите на дълъг път?
Публикувано на: 18 Фев 2014 20:06
от nowyaris
То аз още като го купихме нашто разбрах че мога да съм първи на сфетофара само ако съм сам на улицата.И оттогава нормално май не минава 7/100.Ама кой му се занимава да го засича - като има кинти,караме,кат няма,спинка в гаража или под лампата.
Re: Икономични ли са хибридите на дълъг път?
Публикувано на: 18 Фев 2014 22:10
от zi_zi_top
nowyaris написа:...Хибрида сигурно е много хубаво нещо,ама много дебело ляга да си го купиш нов,а за на старо - божа работа.Не знам колко трябва да го търкаляш хибрида,че да избиеш разликата в цената.Всичко е реклама и всеки се чуди какви тарикатлъци да измисли,за да си продава стоката-за мен е това...
Тъкмо да му избиеш разликата в цената и трябва да го даваш на "Надин". Успокоението все пак е, че ще ти дадт по-висока цена заради акумулаторите.

Re: Икономични ли са хибридите на дълъг път?
Публикувано на: 19 Фев 2014 01:16
от LEXUS
zi_zi_top написа:nowyaris написа:...Хибрида сигурно е много хубаво нещо,ама много дебело ляга да си го купиш нов,а за на старо - божа работа.Не знам колко трябва да го търкаляш хибрида,че да избиеш разликата в цената.Всичко е реклама и всеки се чуди какви тарикатлъци да измисли,за да си продава стоката-за мен е това...
Тъкмо да му избиеш разликата в цената и трябва да го даваш на "Надин". Успокоението все пак е, че ще ти дадт по-висока цена заради акумулаторите.

Истината е ,че почти колкото ще избиеш дизела, толкова и хибрида сравнени с бензиновия вариант със сходна мощност и оборудване.
Бензинов Аурис 1.6 Dual VVTi /132к.с./ 6 ст. механична ск.кутия оборудване Luna - Цена - 34 490 лв. Среден разход - 5,9/100км.
Дизелов Аурис 2.0 D-4D /124 к.с./ 6 ст.механичана ск. кутия оборудване Luna - цена 39 490 лв. Среден разход - 4,3/100км.
Хибриден Аурис 1.8 /136 к.с./ НО пълен автоматик и с по-богато оборудване Fancy - Цена 39 150 лв. Среден разход - 3,8/100км.
Хибридът е най-добре оборудван, най-икономичен и по-евтин от дизеловата алтернатива. Тоест дизеловият вариант излиза малко по-скъп и при първоначална покупка с по-бедно оборудване и стандартна механична ск. кутия, в същото време има 0,5 литра на 100км. по-висок разход от хибрида.
Всеки разумен човек, необременен с излишните и примитивни предразсъдъци сам може да си направи сметката кое по-бързо се изплаща и кое е за Надин.
Между другото дизеловият вариант е по-тежък от хибридния. Тоест дизелът не би се изплатил по-бързо от хибрида,а и в Надин биха дали повече пари за него въпреки липсата на акумулатори, но... технологии,какво да го правиш. Едно е пишеща машина, друго лаптоп. Не забелязвам много почитатели на пишещите машини пред лаптопите или в полза на сметалата на фона на калкулаторите. Не се ползват много и дизелови локомотиви,особено за междуградски и международни линии.
А ако имаш предвид ценните метали в акумулаторите, така или иначе Тойота ги изкупува за рециклиране. Не е нужно да се занимава човек с Надин. Нещо,което не може да се каже,че е осигурено за оловните акумулатори на конвенционалните автомобили.
Но както е казал геният Айнщайн, да унищожиш предразсъдъците е по трудно,отколкото да разбиеш атома. Предразсъдъкът почти винаги,ако не винаги , показва определена доза неосведоменост относно конкретиката.
Re: Икономични ли са хибридите на дълъг път?
Публикувано на: 19 Фев 2014 02:27
от andrian999999
За да му е спокойно на колегата (приус 3) всички във форума трябва да са наясно!!!
Хибридите са: ИКОНОМИЧНИ, МОЩНИ, ЛУКСОЗНИ и т.н............. автомобили. няма значение дали е малък, среден, или луксозен клас. Да не забравим и джиповете тук разбрах ме , че Х5 е маломощен слабо ускоряващ с висок разход на гориво джип, за разлика от него при хибридите колкото е по мощен и по висока е средната скорост при движение, толкова разхода на гориво е по-нисък! Уви досега съм бил с грешно впечатление , че мощните коли харчат много
Re: Икономични ли са хибридите на дълъг път?
Публикувано на: 19 Фев 2014 02:37
от jim_beam
Re: Икономични ли са хибридите на дълъг път?
Публикувано на: 19 Фев 2014 10:04
от Instruktor59@yahoo.com
Re: Икономични ли са хибридите на дълъг път?
Публикувано на: 19 Фев 2014 11:02
от zi_zi_top
Не става въпрос за предразсъдъци, а за трезва, разумна аритметика! Аз съм по-скоро прагматичен по отношение на автомобилите. Тъй като автомобилът за лично ползване е "сметка + емоция", решението е строго индивидуално.

Re: Икономични ли са хибридите на дълъг път?
Публикувано на: 19 Фев 2014 18:11
от nowyaris
Искам искренно да си призная пред колегата ЛЕКСЪС,че ако имах излишни 40 хилки на драго сърце бих си купил хибриден Аурис.За съжаление нямам.И не само аз.А тези които имат ,в огромната си част ,неясно защо , са привърженици на едни други марки и модели.Цените които даваш са за най-висок клас оборудване на модела.Аз на личната си кола не се нуждая от толкова много екстри.Разликата в цената отива към 10 хиляди.Разходите на гориво дето ги даваш и те са измислени,ама да речем че процентно са верни.Истината е че има голяма пропаст между цената на хибрид и на нормален бензинов автомобил.Такива като мен не могат да я прескочат,а за съжаление повечето са такива като мен.Цялата дандания е просто търговски трик да продадеш още няколко Яриса и Ауриса.Сега,за Приус съм съгласен че е добра идея - специален модел на марката само и единствено с хибридно задвижване.Ама за малките модели ми се струва рекламна кампания насочена към финансово обезпечената нежна половина от пазара.Щото не съм чул за хибриден Авенсис например./поне до сега/
Re: Икономични ли са хибридите на дълъг път?
Публикувано на: 19 Фев 2014 18:25
от Scott
nowyaris написа:...Такива като мен не могат да я прескочат...
Айде още един с предразсъдъци, показващ определена доза неосведоменост...

Re: Икономични ли са хибридите на дълъг път?
Публикувано на: 19 Фев 2014 18:30
от nowyaris
Scott написа:nowyaris написа:...Такива като мен не могат да я прескочат...
Айде още един с предразсъдъци, показващ определена доза неосведоменост...

......... и липса на достатъчно финикийски знаци

.
Re: Икономични ли са хибридите на дълъг път?
Публикувано на: 19 Фев 2014 19:06
от Vesko
Scott написа:nowyaris написа:...Такива като мен не могат да я прескочат...
Айде още един с предразсъдъци, показващ определена доза неосведоменост...

Брат ми се оглежда да си смени колата.... ама се е насочил към хонда дизел, само не му харесва че в БГ има само автоматици

Хибрид, макар и хонда не е включен във възможните избори. Всъщност май дилемата е автоматик сега или ръчна скоростна кутия с поръчка
