Страница 3 от 3

Re: Пали трудно

Публикувано на: 02 Фев 2014 10:18
от martod
icy написа:Утре ще потърся клапаните и да видя да ги изчистя,някой може да ме упъти ако ги е чистил.Кофтито е ,е колата ме изостави на един неразринат паркинг в който се набутах вечерта и дори немога да си я прибера и сега "ремонтирам" навън за да не разривам 30-40м от паркинга,а синоптиците изобщо не познават за максималните температури в града ни,които са около минималните последно време :)
Не ти пречи и на паркинга да ги свалиш, wink.gif само трябва да намериш ГНПТ-то .. tongue.gif
Клапаните са 2, кафяво-червеникава пластмаса търсиш за единия и зелена за другия ..
Ето тази тема ако прочетеш, ще ти е по лесно да ги намериш, има и снимка на помпата ..http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f ... 8&start=45
Ако има покрай тебе някой с ултразвук, направо там отивай да пробваш ..

Re: Пали трудно

Публикувано на: 02 Фев 2014 10:55
от diesel_power
Предвид температурата първо бих пробвал да облея помпата дюзите и филтъра с гореща вода.

Re: Пали трудно

Публикувано на: 02 Фев 2014 16:16
от icy
Преди малко се разходих да сменя горивният филтър/понеже намерих старият ми :),а днес е неделя/ и след монтажа колата запали така все едно температурата не е падала под -15 и все едно не съм заредил от ОМВ :).Само ми е интересно горивото им на колко градуса се "бъгясва" без добавка при положение,че съм сложил и такава и пак се предаде?!Досега съм карал колата почти само с горива на Ромпетрол и съм нямал грижи миналата зима с тях и същата добавка.Благодаря много на отзовалите се.Въпреки,че съм фен на идеята "щом работи,не бутай" - има ли смисъл профилактично да почистя коментираните клапани понеже така и така бях тръгнал за тях и с ултра звук ли е най-добре?Лек ден и поЗдрави на ОМВ guns.gif

Re: Пали трудно

Публикувано на: 02 Фев 2014 18:52
от veso_hds
Ако колата работи добре не ги пипай.Остави тази процедура за по-топло време.Най-вероятно им няма нищо.Но ако все пак си решл да ги почистиш преди време колега от форума беше споделил следното-поставя свалените клапани в съд с кореселин и им пуска ток от време на време.Това е само една идея,аз лично не съм го правил,но той беше доволен.
(да не им пуснеш 220 в. ток) biggrin.gif

Re: Пали трудно

Публикувано на: 02 Фев 2014 21:27
от JapCar
veso_hds написа:.......... преди време колега от форума беше споделил следното-поставя свалените клапани в съд с кореселин и им пуска ток от време на време.
Не знам дали друг го е споделил, но аз бях писал за това, при мен е 1 клапан и го правих профилактично, та не знам ефекта...Не беше кореселин, а напълних малко тясно шишенце с течността от спрей за почистване на карбуратори и го потопих до фланеца. С 2 проводника цъках многократно (от 12V) на изводите, така, че да щрака.
Все пак мисля, че лошата му работа не винаги се дължи на замърсяване, по-скоро след много километраж се износва и започва да засяда при движение...

Re: Пали трудно

Публикувано на: 03 Фев 2014 00:05
от diesel_power
icy написа:Преди малко се разходих да сменя горивният филтър/понеже намерих старият ми :),а днес е неделя/ и след монтажа колата запали така все едно температурата не е падала под -15 и все едно не съм заредил от ОМВ :).Само ми е интересно горивото им на колко градуса се "бъгясва" без добавка при положение,че съм сложил и такава и пак се предаде?!Досега съм карал колата почти само с горива на Ромпетрол и съм нямал грижи миналата зима с тях и същата добавка.Благодаря много на отзовалите се.Въпреки,че съм фен на идеята "щом работи,не бутай" - има ли смисъл профилактично да почистя коментираните клапани понеже така и така бях тръгнал за тях и с ултра звук ли е най-добре?Лек ден и поЗдрави на ОМВ guns.gif

А пробва ли да запалиш преди да смениш филтъра ,за да знаеш дали не е съвпадение ?

Re: Пали трудно

Публикувано на: 03 Фев 2014 01:16
от icy
След двата дни мръзнене и днес като влязох в колата и видях температура -1гр. ,повярвай ми първата ми работа беше да изпробвам лесният вариант.След вторият опит само се пресегнах да освободя предният капак и продължих по графика за деня :)