Страница 3 от 4
Публикувано на: 09 Мар 2007 22:24
от jamie
Ами извади парите и си я купи.
Публикувано на: 09 Мар 2007 22:33
от racing_fan
jamie аз ако ги имах мислиш ли че нямаше отдавна да е моя, или подобна такава.... аз ако имах парите....
Публикувано на: 09 Мар 2007 23:14
от jamie
Мисля. Ама туй е офтопик
Мама ти е права да не иска спортно окачване, все пак си е купила кола за всеки ден (поне тя така го вижда). Събери парички и си я откупи от нея.
Публикувано на: 09 Мар 2007 23:18
от racing_fan
laugh.gif laugh.gif biggrin.gif

още съм студен
т и немам work, т.е. от тая година съм, по-натам ако успея да намеря нещо ще бачкам.
Публикувано на: 10 Мар 2007 04:32
от LEXUS
Reptile написа:
Добре си започнал да отговаряш на "глупостите", но не си се справил особено добре! Аз също да напиша някои отговори.
1. Някъде да съм споменавал ГОЛФ 4 - не съм, тогава к'во?!?!Не ми вменявай мнения!
2. Ами, Корола 1.3 съм карал(точно като тази, която се продава), па макар и 100км..... Да мнението ми е, че мотора е натоварен с това купе, може и аз да съм го натоварил защото съм 105 килца...... след 120-130км/ч се чувства осезаемо.
3. Че е иконмичен мотора, НЕ СЪМ СЪГЛАСЕН, гори колкото следващата Корола 1.6 VVTi при 120-130км/ч( и нея съм тествал(400км) едно Връщане от Бургас).
4. По годината трябваше да схванеш, че тази кола НЕ Е КАРБУРАТОР. Аз се опитах да ти НАМЕКНА ИМЕННО, че тези коли вече не са с качеството на ОНЕЗИ модели, които ти визираш!
5. Това за старото окачване се отнасяше за Тойотата - да намирам го за лигаво, но иначе е с комфортна возия - НЯМА СПОР. Окачването на СЕАТ-а е много по-стабилно.
ВНИМАНИЕ!!!!
С почти всички японски коли Ви лъжат с годината на производство в най-добрият случай е с 1-2 години.....понякога и повече. Според мен този модел 1999г. вече не се произвеждаше!!! Беше стартирал следващият модел.
Относно новият линк и 1.6 Королата - тази е доста по-добра, виждам и някакви хубави джанти, но отново според мен НЕ Е 1999г. т.е цената е висока. Според мен, не повече от 6000-6500лв.
ПОЗДРАВИ
Колега,
1.)За Голф 4 казвам,че според мен цената му е надута,а не ти вменявам мнение.
2.)И ти не си лек biggrin.gif ,но 1.3 е чудесен за градски условия,на извънградско главата си слагам,че прави 190км./ч.
3.)За икономичността не мога да съм категоричен.
4.)А аз се опитах да ти намекна,че съм карал както карбураторна,така и инжекционна Корола,с кубатури 1.3 и 1.4.,и тези новите никой още не може да твърди какво им е качеството,просто защото не са направили15-20 години.Королите от 98 год.,които реално са на почти 10 години,аз лоша дума за тях не съм чул,нито серийни дефекти,нито проблемни точки.
Какво визираш под лигаво окачване?Ако говорим за здравина,смятам знаеш,че окачването на Корола е еталон за здравина.По-здраво и модерно е от това на Сеата.
-По въпроса с годините на производство.-Тази корола/с 2-та кръгли фара/се произвежда ДО края на 99 год.,даже мисля,че има такива и от началото на 2000 год.. 2000 год. излиза фейслифтираната Корола /с 4-те кръгли фара/.

П.С. И честито на колегата за новата кола! biggrin.gif
Публикувано на: 10 Мар 2007 23:19
от racing_fan
Пичове, Королата се оказа с 4 пружини OMP, червени, проверих ги в нета - 40мм смъкват. Обаче така като гледам ще се махат и ще се сложат нормални пружини. Амортисьорите са стандартни, газови, марка KYB. Джантите пък се оказаха OZ-ки. Тва TRD не мога да установя защо е сложено, нещо има друго има правено сигурно... Аз си мисля да не е по мотора нещо правено, деа знам, супер бързо се форсира, може и нормално да е, ама аз като за пръв път сядам на бензинка пълна инжекция... Тоя продавача вика, че заради компютъра нещо го пишело тва TRD, нещо по ЕКУ-то да не е пипано бе баси. На капака на възд. филтър който се оказа нов, има лепенка Orlando .... racing ли беше, team ли беше.. абе пак нещо свързано със спорт. Незнам, важното е, че колата я прегледа и тества един мой приятел пилот с Порше, и му хареса супер много, как седи, как върви, и като цяло. Ръчната държи, даже е екстра. Един кусур не и откри на колата. Всичко е ОК. Жалко само че не може да остане с тва ниско окачване. Та ако някой си търси спортни пружини....
Публикувано на: 11 Мар 2007 01:07
от ugabuga
racing_fan написа:Пичове, Королата се оказа с 4 пружини OMP, червени, проверих ги в нета - 40мм смъкват. Обаче така като гледам ще се махат и ще се сложат нормални пружини. Амортисьорите са стандартни, газови, марка KYB. Джантите пък се оказаха OZ-ки. Тва TRD не мога да установя защо е сложено, нещо има друго има правено сигурно... Аз си мисля да не е по мотора нещо правено, деа знам, супер бързо се форсира, може и нормално да е, ама аз като за пръв път сядам на бензинка пълна инжекция... Тоя продавача вика, че заради компютъра нещо го пишело тва TRD, нещо по ЕКУ-то да не е пипано бе баси. На капака на възд. филтър който се оказа нов, има лепенка Orlando .... racing ли беше, team ли беше.. абе пак нещо свързано със спорт. Незнам, важното е, че колата я прегледа и тества един мой приятел пилот с Порше, и му хареса супер много, как седи, как върви, и като цяло. Ръчната държи, даже е екстра. Един кусур не и откри на колата. Всичко е ОК. Жалко само че не може да остане с тва ниско окачване. Та ако някой си търси спортни пружини....
pipano to ... chushki

niakoi reshil che iska da sloji lepenka TRD i tva e

Публикувано на: 11 Мар 2007 02:35
от racing_fan
Може и така да е, ама по-вероятно е да е правено нещо, не мислиш ли. Кой ще си отваря таблото за да слага лепенка TRD ей така просто, пък и откъде ги е взел тия лепенки. Има още една лепенка, от вътрешната страна на едно капаче на централната конзола(извинявай ама кой ще лепи няква лепенка просто така, и то не каква да е лепенка, едва ли си я е купил ог книжарницата). За мен има нещо правено. Вижте на тая лепенка е нарисувано как са скоростите. Веднага го асоциирам със к. кутия. Моя приятел каза че ск. кутия е отваряна! А и скоростите на тая кола са жестоки, по яки скорости не съм пробвал до сега, значи така влизат - невероятно, първа и в движение влиза, аз до сега на друга кола не съм успявал със скорост да включа първа, трябва да спра почти и тогава влиза. Даже и на моя приятел му направи впечатление, и вика, че скоростите са най-хубавото нещо в цялата кола. Извинявам се че ви занимавам толкова с мойте неща, ама просто искам да споделя моите мисли, и евентуално някой по-запознат да ми помогне да си отговоря на някои въпроси.
Публикувано на: 11 Мар 2007 04:39
от ugabuga
e az ne razbrah za kakvi lepenki stava vapros. izviniavam se. v takav sluchai moje i da ima neshto.
Публикувано на: 11 Мар 2007 05:30
от LEXUS
racing_fan написа: А и скоростите на тая кола са жестоки, по яки скорости не съм пробвал до сега, значи така влизат - невероятно, първа и в движение влиза, аз до сега на друга кола не съм успявал със скорост да включа първа, трябва да спра почти и тогава влиза.
Ти май не си карал Тойота,досега.

Публикувано на: 11 Мар 2007 11:45
от poli
racing_fan написа:Може и така да е, ама по-вероятно е да е правено нещо, не мислиш ли. Кой ще си отваря таблото за да слага лепенка TRD ей така просто, пък и откъде ги е взел тия лепенки. Има още една лепенка, от вътрешната страна на едно капаче на централната конзола(извинявай ама кой ще лепи няква лепенка просто така, и то не каква да е лепенка, едва ли си я е купил ог книжарницата). За мен има нещо правено. Вижте на тая лепенка е нарисувано как са скоростите. Веднага го асоциирам със к. кутия. Моя приятел каза че ск. кутия е отваряна! А и скоростите на тая кола са жестоки, по яки скорости не съм пробвал до сега, значи така влизат - невероятно, първа и в движение влиза, аз до сега на друга кола не съм успявал със скорост да включа първа, трябва да спра почти и тогава влиза. Даже и на моя приятел му направи впечатление, и вика, че скоростите са най-хубавото нещо в цялата кола. Извинявам се че ви занимавам толкова с мойте неща, ама просто искам да споделя моите мисли, и евентуално някой по-запознат да ми помогне да си отговоря на някои въпроси.
racing_fan Колата явно е била собственик на някой фен и си е по-наредил някой нещица,но при продажбата си ги е взел и са останали лепенките.
Лепенката за скоростите върви заедно със топка за скоростния лост на TRD(всички aftermarket японски топки имат в кутийката подобни лепенки TRD,RAZO,Ralliart...)
Лепенката в таблото e точно това което не вярваш,отваряно е таблото и е сложена,защото TRD не предлага оборотомери или ги има само в комплект с цялото табло,или като уред извън таблото.
http://www.trdparts.jp/parts_fullscalecomb.html
http://www.trdparts.jp/parts_fullscalemeter.html
За топката,погледни в тази тема в интериора на колата на централната конзола до лоста за скоростите:
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=1438&start=0
Публикувано на: 11 Мар 2007 14:33
от racing_fan
poli мерси много за разясненията!
а че не съм карал Тойота до сега - не съм, но се кефя че вече го правя biggrin.gif
Публикувано на: 11 Мар 2007 14:44
от racing_fan
Да Ви питам, според Вас нормално ли е като загрее, да работи на 500 оборота. На мен ми се виждат прекалено ниски. Чак почва леко да тресе. Не винаги тресе, но повечето пъти като ги свали на 500 и потрисва. Как може да се регулират оборотите на празния ход, ако може изобщо. Поне 700 да станат. Малко и трябва само за да не тресе. Може ли да тресе заради свещи например или нещо друго. В понеделник ще и направим диагностика.
Публикувано на: 11 Мар 2007 14:47
от b_d
би трябвало да има една врътка на дросела за оборотите

Публикувано на: 12 Мар 2007 18:42
от Reptile
LEXUS написа:
Колега,
1.)За Голф 4 казвам,че според мен цената му е надута,а не ти вменявам мнение.
2.)И ти не си лек biggrin.gif ,но 1.3 е чудесен за градски условия,на извънградско главата си слагам,че прави 190км./ч.
3.)За икономичността не мога да съм категоричен.
4.)А аз се опитах да ти намекна,че съм карал както карбураторна,така и инжекционна Корола,с кубатури 1.3 и 1.4.,и тези новите никой още не може да твърди какво им е качеството,просто защото не са направили15-20 години.Королите от 98 год.,които реално са на почти 10 години,аз лоша дума за тях не съм чул,нито серийни дефекти,нито проблемни точки.
Какво визираш под лигаво окачване?Ако говорим за здравина,смятам знаеш,че окачването на Корола е еталон за здравина.По-здраво и модерно е от това на Сеата.
-По въпроса с годините на производство.-Тази корола/с 2-та кръгли фара/се произвежда ДО края на 99 год.,даже мисля,че има такива и от началото на 2000 год.. 2000 год. излиза фейслифтираната Корола /с 4-те кръгли фара/.

П.С. И честито на колегата за новата кола! biggrin.gif
На път сме да приключим спора почти с консенсус!
1. За ГОЛФА - ОК - да надута му е цената, никога не съм твърдял друго.
2. Е, незнам колко пише километража, но максималната май е 175км/ч. То и за моята дават 200км/ч, но на километраж прави 240, но реални не по-малко от 220.....защо така - НЕЗНАМ!
3. ОК
4. Може и така да е, но тези които се продаваха тук не бяха добри. Според мен от момента в който започна производство в Турция, качеството е различно.
ПОЗДРАВИ