Страница 3 от 6

Публикувано на: 05 Мар 2007 16:28
от Reptile
NEXUS написа: mai e rqdka naistina 6toto ne moga da namerq druga sa6tata,do kolkoto do voziqta e dobra za klasa si no e malko (ligava)v zavoite i mi se 6te da q ftvardq malko za da q po stabilna 4e sas tova turbo mai 6te e trudno da q karam
Моята е същата, само че е БЯЛА! Има още една-две такива в София. Имаше една, която се продаваше, доста скъпо - да не си я взел ти?!?!
Беше на някакъв от Тойота България с мотора 100KW т.е Red Top. Ако е с този мотор - моят съвет е да преосмислиш стратегията за покачване на мощността, чрез турбина, по ред причини(ако те интересуват ще ги споделя).
Моята е Red&Balck Top 124к.с.
Части има за тези коли колкото щеш, като изключим някои дребни детайли, ако се потроши нещо такова........си е ебало МАЙКАТА.
Задни дискове лесно НЯМА да намериш....освен, ако не проучиш да ли стават от някое друго возило.
Спирачките на автомобила са калпави изначално според мен или спирачната помпа е слаба или водачите задържат, защото са с едни гумени предпазители, които се преебават!!!!
Като ми пристигнат задните дискове, ще помъдрувам и по този проблем - спирачките и тяхната буклочивост!!!!!
Единственото на което искам да Ти обърна внимание е МЕРЕНЕТО на ВЪЗДУХА, като сложиш турбината. Виж как е реализирано при 4AZE моторите.
Виждам, че си купил колектор, според разни спецове колекторите на това возило били перфектни до 200к.с и израза беше - "Едва ли ще намерите нещо по-добро от оригиналните колектори, които са перфектни за мощности до 200к.с"

УСПЕХ

ПОЗДРАВИ

Публикувано на: 09 Мар 2007 00:27
от NEXUS
Reptile написа:
NEXUS написа: mai e rqdka naistina 6toto ne moga da namerq druga sa6tata,do kolkoto do voziqta e dobra za klasa si no e malko (ligava)v zavoite i mi se 6te da q ftvardq malko za da q po stabilna 4e sas tova turbo mai 6te e trudno da q karam
Моята е същата, само че е БЯЛА! Има още една-две такива в София. Имаше една, която се продаваше, доста скъпо - да не си я взел ти?!?!
Беше на някакъв от Тойота България с мотора 100KW т.е Red Top. Ако е с този мотор - моят съвет е да преосмислиш стратегията за покачване на мощността, чрез турбина, по ред причини(ако те интересуват ще ги споделя).
Моята е Red&Balck Top 124к.с.
Части има за тези коли колкото щеш, като изключим някои дребни детайли, ако се потроши нещо такова........си е ебало МАЙКАТА.
Задни дискове лесно НЯМА да намериш....освен, ако не проучиш да ли стават от някое друго возило.
Спирачките на автомобила са калпави изначално според мен или спирачната помпа е слаба или водачите задържат, защото са с едни гумени предпазители, които се преебават!!!!
Като ми пристигнат задните дискове, ще помъдрувам и по този проблем - спирачките и тяхната буклочивост!!!!!
Единственото на което искам да Ти обърна внимание е МЕРЕНЕТО на ВЪЗДУХА, като сложиш турбината. Виж как е реализирано при 4AZE моторите.
Виждам, че си купил колектор, според разни спецове колекторите на това возило били перфектни до 200к.с и израза беше - "Едва ли ще намерите нещо по-добро от оригиналните колектори, които са перфектни за мощности до 200к.с"

УСПЕХ

ПОЗДРАВИ
radvam se 4e ima sa6tata kola v balgariq i moga da polzvam savetite vi no ne vidqh druga takava da se prodava , nqma zna4enie ,po vaprosa za skapanite spira4ki si dqvolski prav kato mu gledam ogromnoto servo si misleh 4e 6te spira ama ne ne6te i voda4ite za koi li put gi razdvijvam i pak ne polu4avam ni6to po dobrodano da stanat ot nqkoq po nova toyota 4e i pompata da smenq wacko.gif
za turboto sam re6il koto i da stava iskam i 6te go montiram no ako znae6 kade i kak 6te go( qm)molqte spodeli :help: :thumbsup: a za konete ako stigna okolo 200 hp 6te sam mnogo 6tastliv no ne mislq 4e s naduv 0.5 -0.6 6te stigna okolo
:whistle:

Публикувано на: 09 Мар 2007 00:31
от NEXUS
bad_dog написа:Като решиш да предприемеш кажи - мисля, че ще мога да помогна ;)
bad_dog ako ne te pritesnqvam, mojeli da kaje6 kakvo po to4no ima6 v predvit? wink.gif

Публикувано на: 09 Мар 2007 12:24
от jamie
Не гледай по-новите, гледай по-старите Тойоти.
При мен например за АЕ86 помпата е 3/4 цола диаметър. Същата от АЕ82 (1.6, дори не ГТИ) е 1 цол и пасва директно.

Публикувано на: 09 Мар 2007 16:37
от NEXUS
jamie написа:Не гледай по-новите, гледай по-старите Тойоти.
При мен например за АЕ86 помпата е 3/4 цола диаметър. Същата от АЕ82 (1.6, дори не ГТИ) е 1 цол и пасва директно.
6te potarsq no dali 6te e po efektivna unsure.gif

Публикувано на: 11 Мар 2007 12:55
от NEXUS
Моята е същата, само че е БЯЛА! Има още една-две такива в София. Имаше една, която се продаваше, доста скъпо - да не си я взел ти?!?!
Беше на някакъв от Тойота България с мотора 100KW т.е Red Top. Ако е с този мотор - моят съвет е да преосмислиш стратегията за покачване на мощността, чрез турбина, по ред причини(ако те интересуват ще ги споделя).
Моята е Red&Balck Top 124к.с.

nesam q vzel skapo 1000lv q cakah vav varna.be6e mi klientka(zanimavam se sas gumi)i se haresahme. parvo q vzeh za jenata,az imah astra 150hp no poradi drugi pri4ini se razdelih s opel4eto i se zaeh s toyotata.da ti kaja 4estno neznam red top lie motora i kolko konq e to4no,no ako e red top za6to da preosmislqm turbiniraneto???
sad.gif a i namerih si duzi ot supra 440cc mislq 4e 6te mi svar6at rabota ili sa golemi4ki? unsure.gif :blob6:

Публикувано на: 11 Мар 2007 13:12
от b_d
редтоп е със 10.3:1 CR. Също може да се турбинира, но трябва да се внимава мноооого за детонации.

снимай двигателя. 440 са ти идеални - ще имаш резерв.

Публикувано на: 12 Мар 2007 18:48
от Reptile
bad_dog написа:редтоп е със 10.3:1 CR. Също може да се турбинира, но трябва да се внимава мноооого за детонации.

снимай двигателя. 440 са ти идеални - ще имаш резерв.
То, че може - МОЖЕ, ама тая конверсия предполага да се сменят много неща!
Ако е с високата компресия, значи е с малките портове т.е не е подходящ за голям надув.
Абе, като че ли по-евтино ще излезе да изкара 200 "атмосферни" коне....., а?!
За мен все пак осатва въпроса за меренето на въздуха. Ти к'во ще споделиш?

БЪДИ ЗДРАВ

Публикувано на: 12 Мар 2007 19:31
от NEXUS
bad_dog написа:редтоп е със 10.3:1 CR. Също може да се турбинира, но трябва да се внимава мноооого за детонации.

снимай двигателя. 440 са ти идеални - ще имаш резерв.
poslednoto zamervane mi pokaza9.8:1koeto neznam kakvo da mi govori dali e nalojitelno da otvarqnm dvg-to ,no na vsi4ki cilindri ima6e malka razlika ohmy.gif a eto i snimki takav e za6toto nesam pravil vse o6te ni6to po motora(malko e neugleden)no posle 6te go pokaja pak :thumbsup: :thumbsup:

Публикувано на: 12 Мар 2007 21:25
от b_d
Твоя двигател е със сравнително ниска степен на сгъстяване. Може да се турбинира както е сега, ако не подминаваш 0.6-0.7. В някои форуми има идеи как да се излъже дебитомера, за да пуска повечно гориво, но за мен това е тстрашна тъпня. По-добре си сложи един Megasquirt (или VEMS, или друга централа) и действай смело.

П.С. (за Рептайл) Въздуха се мери посредством MAP + IAT сензори обикновени в такива апликации. Така наречения Speed density algorithm. Относно главата с малките портове - грешиш според мен - защото нейния колектор е много по-отворен от другия. Т.е. главата с големите портове потенциално може да диша повече, но е осакатена от 8 портовия колектор, който я спъва.

Публикувано на: 12 Мар 2007 21:35
от ugabuga
e, kolko mu e edin maistor da mu spretne edin custom intake :)

az kato gledam negovata glava e s TVIS. tva znachi li che e bigport?

Публикувано на: 12 Мар 2007 21:36
от b_d
TVIS е bigport.

Публикувано на: 12 Мар 2007 21:38
от NEXUS
[quote="bad_dog"]Твоя двигател е със сравнително ниска степен на сгъстяване. Може да се турбинира както е сега, ако не подминаваш 0.6-0.7. В някои форуми има идеи как да се излъже дебитомера, за да пуска повечно гориво, но за мен това е тстрашна тъпня. По-добре си сложи един Megasquirt (или VEMS, или друга централа) и действай смело.

moga li da te popitam dali originalnata benzinova pompa 6te var6i rabota ili 6te trqbva da q smenqm sad.gif ili samo s benzinoviq regulator da boravq?
:help:ili da sloja duzite da vidq togava dali 6te ima nujda ot promeni?

Публикувано на: 12 Мар 2007 22:26
от b_d
Аз бих потърсил по-сериозна. Но да не е китайска, защото от помпа лесно се чупи (турбо) двигател.
Как ше разбереш м/у другото дали стига? Имаш ли шириколентова ламбда сонда? Ако нямаш това трябва да е първата ти покупка :thumbsup:

Публикувано на: 12 Мар 2007 22:28
от jamie
Мотора е ТВИС (99% блутоп) - ранните 4АГЕ-та.
Същия тип както в АЕ86 но с дебитомер.
Туй е просто уточнение де, БедДог си е писал проверени истини cool.gif