Re: ВИДЕОКЛИП- От какво е звука?
Публикувано на: 21 Ное 2013 01:41
CCV - crank case ventilation (клапанът за картерните газове)
Нещо такова ще да е, но май не това е клапана, а е системата, а той е CCV Valve, а има и понятие CCV Vent Control Solenoid...Japanese_fever написа:CCV - crank case ventilation (клапанът за картерните газове)
Не си прав, при друг модел автомобил ЕГР-ът се състоеше от две части - механична и електронна. Механичната отваряше клапан, който пропускаше определено количество изгорели газове обратно в смукателния колектор, а електронната посредством сигнали от различни датчици на колата създаваше вакуум, с който отваряше с някакви проценти механичния клапан. Та те този електронен модул, особено след изгасяне на колата издаваше различни звуци по време на изпускане на вакуума дали от неизправност или просто защото така си работеше.JapCar написа:Всички съвременни коли имат ЕГР и твърдението, че издава звуци е абсолютно погрешно. Задръстен, блокирал (отворена/затворена позиция) ЕГР има кофти ефект върху двг., но не и звуци.Airfan написа: Има ли някаква форма на EGR клапан в твоя мотор? Обикновено те вият, бълбукат, бръмчат и издават разни форми на звуци в някакви ситуации.
Добре, нека погледне, неговият може и да е вакуумен ( 2003), поне на Авенсиса след 2006 са изцяло електрически. Допускам, че след спиране на двг. е възможно да се чуе някакво съскане, но при работещ двг. шум толкова силен, че да се чува в купето...Airfan написа: Аз дадох насока да си погледне човека, тъй като не съм майстор, но пък споделям каквото съм виждал и чувал с очите и ушите си.
...колега, на лекотоварна кола последно поколение, на не коя да е немска марка, се чува по време на път ... и то доста внушително, точно CCV клапан(коригира налягането в системата явно). Но докато в моя случай е нормално, коментирания звук на тази кола едва ли е нормаленJapCar написа:Добре, нека погледне, неговият може и да е вакуумен ( 2003), поне на Авенсиса след 2006 са изцяло електрически. Допускам, че след спиране на двг. е възможно да се чуе някакво съскане, но при работещ двг. шум толкова силен, че да се чува в купето...Airfan написа: Аз дадох насока да си погледне човека, тъй като не съм майстор, но пък споделям каквото съм виждал и чувал с очите и ушите си.
Имал съм коли и с вакуумен , шумове не съм чул.
Тия високо технологични въпроси ще ти отговори некой инженер, майстор-дюзаджия нема да те огрее.JapCar написа:Хайде някой да разясни (ако знае със сигурност, не някой да трупа постове твърдейки , че дрънчи някой филтър или крушката на стопа)vodafon написа: иначе дзвънтенето под 2000 ти е некоя дюзичка припиква и е като аванс.
Припикава значи на едно впръскване пуска повече от зададеното или не е херметична и пуска малко дори когато няма команда за впръскване?
За второто теоретично по-е възможно- още при сгъстяването ако дюзата пуска малко , то възниква запалване преди впръскването. От друга страна ако това е случая, то ще пречи и на празния ход и на високите обороти...а това звънтене се получава само при мн. ниски обороти под товар, т.е. като настъпиш да ускоряваш, после изчезва.
не нагнетява ама върти, ако има сажди ще свири и без да нагнетява. при 2000 вече е нагнетило и разпуска.Airfan написа:Това с дюзите го изключи като възможност, също и турбото... При тези обороти то напрактика не ти нагнетява нищо. Има ли някаква форма на EGR клапан в твоя мотор? Обикновено те вият, бълбукат, бръмчат и издават разни форми на звуци в някакви ситуации.
Възможно ли е да пуснеш диаграма, че ако разтоварва на 2000, то излиза, че след 2000 об/мин колата е атмосферка. Или ти имаш друго предвид?vodafon написа:не нагнетява ама върти, ако има сажди ще свири и без да нагнетява. при 2000 вече е нагнетило и разпуска.Airfan написа:Това с дюзите го изключи като възможност, също и турбото... При тези обороти то напрактика не ти нагнетява нищо. Има ли някаква форма на EGR клапан в твоя мотор? Обикновено те вият, бълбукат, бръмчат и издават разни форми на звуци в някакви ситуации.
сложи си пластинка на дупки в аспуфа и ще свирне и твоята.
А мислете преди да драскате бе
Не визирах теб, а тези които във всяка тема участват със съвети- смени всички филтри, смени маслото, сложи хубаво гориво или най-ценния съвет, за който никой не би се сетил - Иди на сервиз...vodafon написа: Ако мислиш че трупам постове, нещо си се излъгал. Имам подобен проблем със звънтенето и споделих че ми е същото.
Ако искаш пълен разрез на комън рейл дюза, ходи запиши ДВГ и ще ти светне.
Да изкажа и аз едно предположение тогава. Чукането е резонанс на горивната камера, подобен на "аванса" при бензиновите коли. При студен двигател или при натоварване горенето не обхваща равномерно целия обем и се получава едно горящо ядро около подгревателната свещ и соплото на дюзата, което се разпространява в обема на горивната камера с по-голяма скорост от нормалното горене. И затова се чува чукане или по-отчетливо ръмжене.JapCar написа: Въпроса беше не устройството, а кое/защо чука. И двама изказахме някакви предположения, нека и друг да каже ако знае.
И това е възможно, но защо само при ниски обороти?Scott написа:Да изкажа и аз едно предположение тогава. Чукането е резонанс на горивната камера, подобен на "аванса" при бензиновите коли. При студен двигател или при натоварване горенето не обхваща равномерно целия обем и се получава едно горящо ядро около подгревателната свещ и соплото на дюзата, което се разпространява в обема на горивната камера с по-голяма скорост от нормалното горене. И затова се чува чукане или по-отчетливо ръмжене.
а горенето не обхваща целия обем щото некой не е пръснал както трябва, оттам некой има ядове с разпръсквачите на дюзите.Scott написа:Да изкажа и аз едно предположение тогава. Чукането е резонанс на горивната камера, подобен на "аванса" при бензиновите коли. При студен двигател или при натоварване горенето не обхваща равномерно целия обем и се получава едно горящо ядро около подгревателната свещ и соплото на дюзата, което се разпространява в обема на горивната камера с по-голяма скорост от нормалното горене. И затова се чува чукане или по-отчетливо ръмжене.JapCar написа: Въпроса беше не устройството, а кое/защо чука. И двама изказахме някакви предположения, нека и друг да каже ако знае.