Страница 3 от 4

Публикувано на: 12 Фев 2007 21:24
от ALTEZZA
^che to samo originalnite nakaldki struvat $50-60. az opredeleno preporachvam takiva da se polzvat.

Публикувано на: 12 Фев 2007 22:23
от El Camino
hyankov написа:200$ за смяна на задни накладки в сервиз на Тойота no.gif :bootyshake: sad.gif

Edit:
120$ в PepBoys...
Момиче ги сменя за 30 мин заедно със свалянето и качването на гумите и със смяна на дисковете biggrin.gif .

Публикувано на: 12 Фев 2007 23:02
от hyankov
Еми... не съм го правил до сега, няма кой да ми го покаже и за това не се наемам аз да го правя. Точно със спирачките да си играя ... мерси.

Публикувано на: 12 Фев 2007 23:07
от El Camino
hyankov написа:Еми... не съм го правил до сега, няма кой да ми го покаже и за това не се наемам аз да го правя. Точно със спирачките да си играя ... мерси.
Гума ако си сменял това е повече от 70% от работата, щото там са 5 гайки. За смяната на диска/накладките имаш още 2 само!

Да не говорим, че в наръчника на колата дет се обяснява, къде се намира огледалото за гримиране я има тая информация също :whistle:

Публикувано на: 12 Фев 2007 23:13
от hyankov
Ей ... ще ме амбицирате сам да си го направя значи...

Публикувано на: 12 Фев 2007 23:14
от El Camino
П.С. Джейми ми подсказва, че трябва и една стиска за цилиндърчето. Аз съм на мнение, че на кола с разработени спирачки може и на ръка. Особено кат се сетиш да пуснеш ръчната работата става песен laugh.gif.

П.П.С. Ако си с барабани (от което не изхождам) може и да е по сложна процедурата. Във всички положение ще се изцапаш обаче cool.gif

Публикувано на: 12 Фев 2007 23:16
от hyankov
Отзад съм с барабани, да.

Публикувано на: 12 Фев 2007 23:19
от El Camino
Бе тук някъде се разхвърляха едни менюали сервизни за такива коли - погледни там първо. Обяснено е със снимки и много малки детайли!
Ако сметнеш, че го можеш (а аз съм сигурен, че не е трудно) просто го направи.

Ако не намериш менюалите тук, потърси на Haynes Corolla в eMuleто - има всичко.

Публикувано на: 12 Фев 2007 23:38
от ALTEZZA
prednite sa lesni, spor niama
zadnite sashto sa lesni, no za chovek koito znae kakvo pravi. ako niamash niakoi priatel da te nadzirava do kat gi smeniash, ne ti go preporachvam.

Публикувано на: 12 Фев 2007 23:53
от jamie
100% съгласен с Алтезов, може да се берат ядове за глупости cool.gif

Публикувано на: 13 Фев 2007 06:00
от Japanese_fever
hyankov написа:Ей ... ще ме амбицирате сам да си го направя значи...
Ako ima6 merak moje i sam da go napravi6, no zaduljitelno da ima o6te nqkoj deto ti kazvat horata, za da ti pomaga. A ako e pravil manipulaciqta predi e o6te po-dobre.
Az zaedno s edin priqtel smenihme prednite amortisiori s prujinite bez da sum go pravil nikoga, no edna sedmica predi tova se zapoznavah s prednoto oka4vane ot edin service manual i vsi4ko mi mina prez glavata po red I, II, III i t.n.
Ve4e bez instrukcii ni6to ne pipam. Ne sum injener biggrin.gif , injenerite instrukciite gi hvurlqt v kofata.(pitaj ugabuga laugh.gif )

Rabotata po zadni barabanni spira4ki sum 4uval, 4e e po-mu4na i po-mrusna ot smqnata na predni nakladki(diskove). Za zadnite mqj trqbva nqkakva skoba za barabana, no ne sum siguren.
Prednite se smenqt za 30 min.(samo nakladkite), ako sa zapekli boltovete na diskovete, a iska6 da smeni6 i tqh stava po-slojno.

Публикувано на: 13 Фев 2007 08:44
от ALTEZZA
Japanese_fever написа:Za zadnite mqj trqbva nqkakva skoba za barabana, no ne sum siguren.
Prednite se smenqt za 30 min.(samo nakladkite), ako sa zapekli boltovete na diskovete, a iska6 da smeni6 i tqh stava po-slojno.
za zadnite ne mu triabva nikva skoba, izpolzvat se normalni instrumenti samo, pone za negovata kola, no sa baia charkalaci i moje lesno da se obakra koe kade beshe, za tova se ostavia ednata strana sglobena, ta ako zabravish da ia gledash koe kade e(tova do kat si oshte nov v biznesa) biggrin.gif . ne e nishto slojno, no kat za parvi pat moje baia psuvni da iziadat tez zadni barabani ako niama niakoi da go nadziarva det da znae za kvo stava vapros. pak i ima razni trikove za niakoi neshta, det ako ne gi znaesh moje baia vreme da izgubish. na men lichno bi mi otnelo 5-10 minuti da smenia tez nakladki(kat kolata veche e vav vazduha i ne broia riazaneto na barabanite). na nego moje i 2 chasa da mu otneme kat zabie niakade.
kolkoto do prednite. te sa elementarni. ako se smeniat samo nakladkite, samo dva bolta(14mm), kato edinia bolt daje niama nujda da se maha, i golemi kleshti da se stisne butalceto. ako shte se rejat/smeniat diskovete(koeto silno preporachvam), togava ima oshte dva bolta(17mm), koito po niakoga sa dosta rajdiasali i se chupiat, no imaiki v predvid che kolata e v California, mai niama takava opastnost. Toyota ne izpolzva boltove det da darjat diskovete(kakto pri Honda naprimer, te polzvat po dva krastati vinta koito v povecheto sluchai sa istinsko machenie da svalish ako niamash podhodiashti instrumenti).

Публикувано на: 13 Фев 2007 11:20
от jamie
(kakto pri Honda naprimer, te polzvat po dva krastati vinta koito v povecheto sluchai sa istinsko machenie da svalish ako niamash podhodiashti instrumenti).
Последния път подходящия инструмент беше бормашина - точно за тия кръстатите ! мааам.... :censored:

Публикувано на: 13 Фев 2007 15:43
от ALTEZZA
jamie написа:Последния път подходящия инструмент беше бормашина - точно за тия кръстатите ! мааам.... :censored:
e, do sega bormashina za tiah ne biah vadil. poprincip izlizat ako imash impact screw driver. no ako naistina sa zapecnali, obiknoveno uspiavam da gi izvadia s air chisel.

Публикувано на: 13 Фев 2007 15:47
от jamie
impact screwdriver имах и след като им се размазаха на конус главите с него - минах с бормашината и измъкнах дисковете. Признавам си после така и не ги доразпробивах тези болтове - не съм слагал нови :whistle: