Страница 3 от 4

Публикувано на: 02 Фев 2007 22:59
от krasikalchev
Тук в Русе до сега съм имал щастието да видя една единствена такава и наистина не забелязах някакви проблеми. Все пак ме интерисува дали антикорозионната защита е на нужото ниво или само отбий номер. Мисля че точно ти беще писал в някоя от секциите на този форум за королата ти от 2004 г. че където я драснеш и на втория месец избивала ръжда ?

Публикувано на: 02 Фев 2007 23:22
от sluchaen_fen
krasikalchev написа:Тук в Русе до сега съм имал щастието да видя една единствена такава и наистина не забелязах някакви проблеми.
Не съобразих, че в Русе не се срещат много Короли. Никога не съм ходил в Русе.
Всеки ден в София виждам множество Короли и затова си помислих, че се правиш на "паднал от небето".
При Корола 1999 г. (японска сглобка) нямам ръжда, но не съм имал удари. Ръжда ще избие след време по металната маска под предните фарове. Сега забелязвам само нищожни петънца корозия на места, където боята е паднала от удрящи се остри камъчета. Явно са икономисали обработката срещу корозия за тази ламарина. По предния капак ситуацията е подобна, но следите от камъчетата са по-незначителни.

Публикувано на: 03 Фев 2007 08:06
от krasikalchev
Е това вече наистина е полезно.
Благодаря.
Ако има и други мнения по въпроса особено за първите серии Е11 от 97 г. ще се радвам да ги чуя.

Поздрав

Краси Калчев

Публикувано на: 03 Фев 2007 12:42
от sluchaen_fen
krasikalchev написа:Пследна молба - ако може кажете няколко думи и за антикорозионното покритие и устойчивостта на купето на ръждата. Знам че е ...
Последен съвет:
Купи си средностатистическата некатастрофирала Корола 1997-1999 год японска сглобка и се радвай на машината.
По-нататък може да смениш колата с Корола Е12 с четири еърбега заради по-добрите резултати на краш-тест.

Публикувано на: 13 Фев 2007 19:10
от doggy_real
моето дете е 4Е FE '99, ок. 90 коня съм ги докарал, и трябва да ти кажа че в двигателя има много душа, не се притеснявай. По магистралата си карам средно с 160, ама и до 190 съм я набримчвал:) нямаш ядове. Колкото до ръждата, и там нямаш проблем, от опит ти казвам, че раждясва само ако я удариш и я зае*еш известно време. Иначе няма мърдане. Колата е страхотна , взимай си!

Публикувано на: 13 Фев 2007 21:37
от krasikalchev
Благодарско doggy_real,
вече нямам никакви съмнения относно 1,3 мотора. В момента просто следя всички обяви в mobile.bg. Имам също възможност да ми доставят автомобилчето и от Нюрнберг Germany - един познат има автокъща тук в Русе и ходи почти всяка седмица до там. Ти твоята от къде я взе и за какви парици ако не е тайна? В момента има две в мобиле - то за 5000 и 5100 - мисля че цената е супер но за съжаление са с 3 врати а ние сме 3 членно семейство с тенденция скоро да станем и 4 членно. Така че по отношение на купето ще гледам да е по възможност хечбек с 5 врати. И едно въпросче леко в стани от темата - считате ли че ако автомобила се кара само на метан или пропан пробега между две смени на маслото може да е по-дълuг при равни други условия, в предвид по-малкия нагар който се образува при експлоатацията на автомобила с такива горива? И последно ако някой е карал с Liqui Molly моля да изкаже личните си впечътления?

Благодаря предварително

Поздрав

Публикувано на: 13 Фев 2007 21:54
от sluchaen_fen
Сетих се за една култова реплика:
Хвали алтернативните горива, но си карай само на бензин.

Публикувано на: 13 Фев 2007 22:23
от krasikalchev
Hi sluchaen_fen,
не съм много съгласен с тази максима но това е друга тема.
Между другото считам че по отношение на горивата продавани в BG единствено метана не е менте, т.е. качеството му е същото както да речем в западна Европа. Тук в Русе например от няколко години можеш да заредиш единствено румънски пропан-бутан, който е много по- лош в сравнение с продавания по другите краища на страната. За бензина да не говорим.

Публикувано на: 14 Фев 2007 11:19
от doggy_real
здрасти krasikalchev, значи относно купуването и парите: купихме си я новичка от ТМ ауто 1999г за около 30 бона май. А колкото до горивата, смятам че бензинът си е екстра и не съм пробвал друго. По принцип знам, че газта и метана износват двигателя по-бързо.

Въпрос относно производството

Публикувано на: 04 Дек 2007 23:44
от triforce
На 1 черна табелка на шофьорската врата пише разни букви. Оттам как мога да разбера къде ми е сглобявана колата? На едното е W994, другото е NDE120L-........, другото е e11*20017 и под него има SB1KC28EX. Та кое да гледам или ако на някой му е ясно от тия кодове кое е, да ми напише, че ме човърка мисълта, че попаднах на Турска сглобка на Корола 1.4 дизел-автомат, от миналия 19-ти Декември. Благодаря ви предварително!

Re: Въпрос относно производството

Публикувано на: 05 Дек 2007 08:11
от ToyotaFan
triforce написа:На 1 черна табелка на шофьорската врата пише разни букви. Оттам как мога да разбера къде ми е сглобявана колата? На едното е W994, другото е NDE120L-........, другото е e11*20017 и под него има SB1KC28EX. Та кое да гледам или ако на някой му е ясно от тия кодове кое е, да ми напише, че ме човърка мисълта, че попаднах на Турска сглобка на Корола 1.4 дизел-автомат, от миналия 19-ти Декември. Благодаря ви предварително!
Nomerut na ramata e SB1KC28EX, t.e. tova e anglijska sglobka!

Благодаря

Публикувано на: 05 Дек 2007 18:03
от triforce
Благодаря много. Вече съм спокоен. Усъмних се, защото отзад имаше на 5-тата врата 2 капачета, дето ме нервиха как дрънчат. Ама вчера им прекарах малко изолирбан (да са в тон) и сега всичко (уж) е наред. Има разни дребни забележки, дето много ме дразнят. Може би повече хечбек няма да си взема. При возенето отзад се чува шумът от въртенето на гумите при по-бърза скорост, което при седаните не се чува (ако не са лада или някой боклук). А какво ще стане ако сменя оригиналните 195/60/15 гуми с 195/65/15 ? А в момента съм със 185/65/15 зимни и май ми гори повече :(

Re: Благодаря

Публикувано на: 06 Дек 2007 10:44
от ToyotaFan
triforce написа:... Може би повече хечбек няма да си взема...(
Нали знаеш колега, всеки има своите си предпочитания... Аз за себе си смятам, че хечбек-а е много по-практичен от седана и дребните дразнещи шумове не са болка за умиране!... Пространството, което се отваря обаче при вдигане нагоре на петата врата позволява транспортирането на високи предмети, които не биха могли да се поберат дори и в комби! .... Освен това самата линия на лифтбек-а за мен е по-хубава от тази на седана-а! :))

Публикувано на: 06 Дек 2007 10:47
от jamie
Ами не съм забелязал хеч-а да е по-шумен, имаш ли всички кори и облицовки ?

Публикувано на: 06 Дек 2007 12:06
от Nixter
krasikalchev написа: И последно ако някой е карал с Liqui Molly моля да изкаже личните си впечътления?
Ами в VW форума (в които до скоро се подвизавах заради голфа, който притежавах) Лики Моли е много хвалено масло, защото е евтино и качествено. Но нямам лични впечатления от него. За голфа предпочитах Motul, защото единствено те предлагат полусинтентика 15W50, а по принцип 15w-- в България има само минерално.