Страница 3 от 5

Re: Може ли да се сменя само една дюза? D4D 2.2

Публикувано на: 21 Юли 2013 16:39
от iovkito
Щях да имам развитие по случая още миналата седмица , когато минах случайно покрай сервиза на тойота във Варна. Оказа се , че колата трябва да се закара преди края на работното време , за да пренощува там. На сутринта се прави диагностика на студена и след това на загряла кола , за да се хванела по-лесно проблемната дюза. Общо взето правят това , което ти си публикувал в една от темите , с techstream-a . Нямаше как да им оставя колата , защото съм от Добрич , дано тази седмица им хвана някой ден работното време , за да я погледнат или ще си търся някаква оборотна кола.

Re: Може ли да се сменя само една дюза? D4D 2.2

Публикувано на: 21 Юли 2013 17:34
от JapCar
iovkito написа:Щях да имам развитие по случая още миналата седмица , когато минах случайно покрай сервиза на тойота във Варна. Оказа се , че колата трябва да се закара преди края на работното време , за да пренощува там. На сутринта се прави диагностика на студена и след това на загряла кола , за да се хванела по-лесно проблемната дюза. Общо взето правят това , което ти си публикувал в една от темите , с techstream-a . Нямаше как да им оставя колата , защото съм от Добрич , дано тази седмица им хвана някой ден работното време , за да я погледнат или ще си търся някаква оборотна кола.
Надявам се да са най-много 2 дюзи...ти ще пишеш по-нататък как се развиват нещата. Успех!

Re: Може ли да се сменя само една дюза? D4D 2.2

Публикувано на: 22 Юли 2013 16:39
от iovkito
Днес ходих до тойота за диагностика .
1 дюза (-1,9)
2 дюза (-1,2)
3 дюза (0,7)
4 дюза (0,4)
Казаха ми , че трябвало да се сменят и 4-те дюзи - 950 лв/брой . ЕГР-а не работел и най-вероятно бил запушен и искаха да го чистят. Идеално почистен е преди 5000 км , а преди това не беше задръстен почти с нищо.

Re: Може ли да се сменя само една дюза? D4D 2.2

Публикувано на: 22 Юли 2013 16:57
от JapCar
iovkito написа: 1 дюза (-1,9)
2 дюза (-1,2)
3 дюза (0,7)
4 дюза (0,4)
Казаха ми , че трябвало да се сменят и 4-те дюзи - 950 лв/брой . ЕГР-а не работел и най-вероятно бил запушен и искаха да го чистят. Идеално почистен е преди 5000 км , а преди това не беше задръстен почти с нищо.
Казаха ли какви са нормите, защото навсякъде дават до +/-3...Вероятно тази норма визира не чукането/шумността на двг., а въобще работоспособността им?
То е ясно , че те биха сменили и 20 дюзи с кеф ако имаше...и ако не се оправи, сменят всичко друго по ред.
А ЕГР-а на AD двигателите се сваля/чисти лесно за 15-20 мин...как разбраха, че е запушен, диагностиката ли показа?
Колко ти струваше тази диагностика?

Re: Може ли да се сменя само една дюза? D4D 2.2

Публикувано на: 22 Юли 2013 17:02
от iovkito
Запушения ЕГР го хванаха уж с диагностиката ( не знам дали е възможно , не съм си играл с програмата) . Това е всичко , което ми казаха , гледах си колата от 30 метра през едно стъкло и дори не съм видял тези стойности с очите си , просто ги написаха на фактурата . Цената е 25 лв.

Re: Може ли да се сменя само една дюза? D4D 2.2

Публикувано на: 22 Юли 2013 18:29
от Kiki
Колега, не се заигравяй с дюзите.
Аз карам Авенсис със същия двигател. Колата е 200 000 км
Дюзата само на четвърти цилиндър беше здала багажа - 2.8 стойност.
Останалите бяха в норма. Двигателят работеше доста шумно и имаше едно особено причукване при потегляне.
Свалих дюзата само на 4-ти цилиндър и я дадох на рециклиране. Сменили са й разпръсквача и не знам още какво са й правили. Работата на двигателя се подобри, но не ме задоволи. Аз съм максималист и искам всичко да ми е перфектно..
Решех да купя нови и да ги сменя и мога да кажа, че изобщо не сбърках.
Сега не мога да си позноя колата. Двигателят стана тих, спокоен и усещам, че е много по динамичен.
След поставянето на новите дюзи, задължително трябва да се въведат кодовете им , които ги пише на пластмасовите контактори най-отгоре, за да ги припознае компа на колата. След въвеждането, наистина заработи още по-тихо.
И не пълни гушата на нашите мошеници да им взимаш дюзите на тези цени, които ти ги продават тук в България.
Аз ги взех от Ибей по 525 лв, а не по 900лв както ми искаха нашите търгаши. С една дума дадох 1500 лева по-малко за четирите. Да е жив и здрав един приятел, който ми ги достави.
Вчера ги смених и днес наистина не мога да се нарадвам на колата си.
Трябва обаче да си сигурен, че при теб наистена дюзите са причината, защото 2000лв не са малко пари.

Re: Може ли да се сменя само една дюза? D4D 2.2

Публикувано на: 23 Юли 2013 20:04
от moutful
Kiki написа:Колега, не се заигравяй с дюзите.
Аз карам Авенсис със същия двигател. Колата е 200 000 км
Дюзата само на четвърти цилиндър беше здала багажа - 2.8 стойност.
Останалите бяха в норма. Двигателят работеше доста шумно и имаше едно особено причукване при потегляне.
Свалих дюзата само на 4-ти цилиндър и я дадох на рециклиране. Сменили са й разпръсквача и не знам още какво са й правили. Работата на двигателя се подобри, но не ме задоволи. Аз съм максималист и искам всичко да ми е перфектно..
Решех да купя нови и да ги сменя и мога да кажа, че изобщо не сбърках.
Сега не мога да си позноя колата. Двигателят стана тих, спокоен и усещам, че е много по динамичен.
След поставянето на новите дюзи, задължително трябва да се въведат кодовете им , които ги пише на пластмасовите контактори най-отгоре, за да ги припознае компа на колата. След въвеждането, наистина заработи още по-тихо.
И не пълни гушата на нашите мошеници да им взимаш дюзите на тези цени, които ти ги продават тук в България.
Аз ги взех от Ибей по 525 лв, а не по 900лв както ми искаха нашите търгаши. С една дума дадох 1500 лева по-малко за четирите. Да е жив и здрав един приятел, който ми ги достави.
Вчера ги смених и днес наистина не мога да се нарадвам на колата си.
Трябва обаче да си сигурен, че при теб наистена дюзите са причината, защото 2000лв не са малко пари.
Колега с какъв линк ги намери в ибей...Oem Num:095000-7610 това е номера им по фирмен каталог , а в ибеи има Interchange Part Number: 23670-0R110 / 095000-760#.....цената е US $275.11 ,

Re: Може ли да се сменя само една дюза? D4D 2.2

Публикувано на: 24 Юли 2013 12:03
от iovkito
По-добре напиши каква е колата ти , за да се види с какви дюзи е. Все пак , ако е авенсис след 2009 , това са дюзите , които ти трябват .

Re: Може ли да се сменя само една дюза? D4D 2.2

Публикувано на: 27 Юли 2013 22:35
от JapCar
Колеги, да използвам темата да питам друго пак свързано вероятно с дюзите.
За моя проблем с детонационно чукане при ниски обороти при тръгване съм писал...сега започна да се задълбочава- ако не е палена 2-3 дена, при палене работи на 2-3 цилиндъра 2-3-4 сек и се оправя. В това време излиза светъл пушек и изчезва. Това ме навежда на мисълта, че може да има изпускаща дюза и при гасене част от налягането спада през нея и в цилиндъра остава малко гориво и докато го издуха при палене...
На Techstreama дюзите изглеждат добре, около 0 са, но все пак имам съмнения.
И дапитам- на празен ход е добре, държи стабилно 800 оборотите, но на волана усещам вибрациите, на друго място не. При вас как е, усеща ли се на волана?

Re: Може ли да се сменя само една дюза? D4D 2.2

Публикувано на: 27 Юли 2013 22:47
от iovkito
Откакто започна да чука заради дюзите , вибрации се усещат само , когато се пусне компресорът на климатика и оборотите станат 1000. Когато са нормални -900 , вибрации няма.

Re: Може ли да се сменя само една дюза? D4D 2.2

Публикувано на: 27 Юли 2013 23:13
от JapCar
iovkito написа:Откакто започна да чука заради дюзите , вибрации се усещат само , когато се пусне компресорът на климатика и оборотите станат 1000. Когато са нормални -900 , вибрации няма.
Говорим само усещане на волана, другаде не се усещат. Сигурен ли си, че оборотите ти са 900. При мен без пуснат вентилатор винаги са били 800 и на студен и топъл двг. При пуснат вентилатор само на студено време са 1200 докато загрее малко, после рязко падат на 800 и винаги са толкова. Не говорим за пуснат климатик, само вентилатор...

Re: Може ли да се сменя само една дюза? D4D 2.2

Публикувано на: 27 Юли 2013 23:25
от iovkito
Днес разбрах , че всяка чертичка на оборотомера е 200 , а не 100 оборота :D . Не бях обръщал внимание досега . След това велико откритие , да , при мен също са 800 на празен ход , а с климатик 1000 .

Re: Може ли да се сменя само една дюза? D4D 2.2

Публикувано на: 27 Юли 2013 23:36
от JapCar
iovkito написа: След това велико откритие , да , при мен също са 800 на празен ход , а с климатик 1000 .
А откри ли, че резервната гума не е "истинска" ? ( тук трябваше да има усмивка)
(защо емотиконите не работят в този форм?)

Re: Може ли да се сменя само една дюза? D4D 2.2

Публикувано на: 29 Юли 2013 15:17
от Kiki
JapCar написа: А откри ли, че резервната гума не е "истинска" ? ( тук трябваше да има усмивка)
(защо емотиконите не работят в този форм?)
Защото Lord Digital се изгуби някъде и няма кой да оправи нещата.

Re: Може ли да се сменя само една дюза? D4D 2.2

Публикувано на: 29 Юли 2013 23:07
от zi_zi_top
Вероятно е продал Тойотата и сега не му е интересен форума. ;-)))