Сори отдавна нямам тойота, та не съм в час...whitefang написа: ↑17 Авг 2018 13:12Та в тоя ред на мисли (замисля се само на първа скорост след седяне на сфетофар)
е ли възмоно причината да не е зацапана геометрия или замърсена лостова с-ма от вакуумния актуатор към геометрията,
а да се дължи на недостатъчен вакуум за моменталната промяна на геометрията? Да уточня че същия този вакуум се ползва и от
спирачната с-ма.
Задържане при ускорение на около 3000 оборота Corolla D4D
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Задържане при ускорение на около 3000 оборота Corolla D4D
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
- Yuli
- Мнения: 193
- Регистриран на: 08 Яну 2009 10:51
- Местоположение: Sofia
- Получена благодарност: 2 пъти
Задържане при ускорение на около 3000 оборота Corolla D4D
Привет колеги,
Участвал съм със съвети по темата преди години, но сега и мен ме застигна същия проблем. Проблемът вече е решен и се надявам постът ми да помогне на много от вас.
Предистория: Преди година се сдобих с друг автомобил и королката остана на заден план, като се опитвах месеци наред да я харижа на жената. Тази кола е страхотна и не е за продаване. Много държах да остане в семейството. След доста месеци жената взе да я кара. Отначало мрънкаше за размера, за потропвания и интериорни шумове, и в един момент почна да ми прави впечатлени, че говори за мудно ускоряване спрямо предишната и кола която е само 54 к.с. малоритражна бензинка. Взе че ми светна нещо и реших пак да я взем аз да я покарам. И о, УЖАС,
колата когато е студена ускорява тромаво до 3000 оборота и от там започва задържане, ускорение, пак задържане, пак ускорение и така на осезаеми тласъци стига до и над 4000 оборота. Когато загрее тромавостта оставаше, само тласъците изчезваха. Това не е моята корола.
Какво направих: Работата ми е в офис и липста на време доведе до проточване на борбата с проблема. С информация от нета, от документации, от диагностични софтуери се опитвах да разбера какво става за да знам на какъв "доктор" да я водя. Тестовете на решенията бяха от ден за ден, сутрин и вечер. И така в продължение на месец и нещо не излизаше нищо и от никъде.
Единственото което предприех и то без никакъв резултат беше почистване на дебитомер.
Решението: Един ден вече изчерпан от идеи и след като вече е почнало да ми писва ме осени идеята, че колата е карана от жена ми само градско, на 5 километрова дистанция в продължение на 2 месеца. Първо отхвърлих причината като глупава. Та аз намам DPF. Но какво ми коства да пробвам рискувайки само една седмична винетка за да я продухам... и я продухах. Магистрално до Вакарел и обрано със стремежа да държа не толкова високи обороти, колкото да ускорява при всяка възможност и да надува турбото. Върнах се в София, паркирах и оставих за дугия ден когато е студена. И чудо
колата е вече като преди, ускорява, реагира отзичвиво на педала, всичко е равномерно, разхода се понижи (отдавам го на почистването на дебитомера) и вече не искам да я дам пак на жената.
Дано да съм полезен с този пост по тема хванала паяжини. Дано да помогна на всички които имате подобен проблем за бързото и лесното му решаване. Извoдът за мен и то придобит по трудния начин, за щастие само разточен във времето е, че и дизелите без DPF не обичат градското.
12+ години, 158000 км и до днес разходите ми все още остават само за консумативи
Поздави и безаварийни километри на всички!
Участвал съм със съвети по темата преди години, но сега и мен ме застигна същия проблем. Проблемът вече е решен и се надявам постът ми да помогне на много от вас.
Предистория: Преди година се сдобих с друг автомобил и королката остана на заден план, като се опитвах месеци наред да я харижа на жената. Тази кола е страхотна и не е за продаване. Много държах да остане в семейството. След доста месеци жената взе да я кара. Отначало мрънкаше за размера, за потропвания и интериорни шумове, и в един момент почна да ми прави впечатлени, че говори за мудно ускоряване спрямо предишната и кола която е само 54 к.с. малоритражна бензинка. Взе че ми светна нещо и реших пак да я взем аз да я покарам. И о, УЖАС,


Какво направих: Работата ми е в офис и липста на време доведе до проточване на борбата с проблема. С информация от нета, от документации, от диагностични софтуери се опитвах да разбера какво става за да знам на какъв "доктор" да я водя. Тестовете на решенията бяха от ден за ден, сутрин и вечер. И така в продължение на месец и нещо не излизаше нищо и от никъде.

Решението: Един ден вече изчерпан от идеи и след като вече е почнало да ми писва ме осени идеята, че колата е карана от жена ми само градско, на 5 километрова дистанция в продължение на 2 месеца. Първо отхвърлих причината като глупава. Та аз намам DPF. Но какво ми коства да пробвам рискувайки само една седмична винетка за да я продухам... и я продухах. Магистрално до Вакарел и обрано със стремежа да държа не толкова високи обороти, колкото да ускорява при всяка възможност и да надува турбото. Върнах се в София, паркирах и оставих за дугия ден когато е студена. И чудо


Дано да съм полезен с този пост по тема хванала паяжини. Дано да помогна на всички които имате подобен проблем за бързото и лесното му решаване. Извoдът за мен и то придобит по трудния начин, за щастие само разточен във времето е, че и дизелите без DPF не обичат градското.
12+ години, 158000 км и до днес разходите ми все още остават само за консумативи

Поздави и безаварийни километри на всички!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта