Avensis vs Corolla E140
-
- Мнения: 2141
- Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
- Местоположение: Вършец
- Благодарил/а: 14 пъти
- Получена благодарност: 16 пъти
Re: Avensis vs Corolla E140
Смей се, щом ти е смешно...не ми е ясно що се връзваш на глупостите ми...
Много невероятни неща има на тоя свят, нали?! Даже е възможно да има по-добър автомобил от Тойота...biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Не ми се спори с фанатизирани фенове biggrin.gif ...
Тойота е Номер 1 !!!
Много невероятни неща има на тоя свят, нали?! Даже е възможно да има по-добър автомобил от Тойота...biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Не ми се спори с фанатизирани фенове biggrin.gif ...
Тойота е Номер 1 !!!
- Rudy
- Мнения: 1347
- Регистриран на: 14 Юни 2009 17:35
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Avensis vs Corolla E140
Най-накрай си призна, че пишеш глупости! Обаче престани да ме свързваш с фанатизирани изказвания! Аз не се връзвам, ама колегата не те познава и може да реши, че написаното е истина.mirott написа:Смей се, щом ти е смешно...не ми е ясно що се връзваш на глупостите ми...

Никъде не съм намесил в темата Тойота и не смятам да го правя! Ама митовете и легендите (за шофиране в продължение на 70 км с максималната за автомобила скорост (нищо, че са ограничени на 215) и фантастичния разход от 11/100 газ!) са вредни за всяка марка и всеки форум. Те са не само невероятни, но и невярни и не помагат на колегата да си избере кола!

-
- Мнения: 2141
- Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
- Местоположение: Вършец
- Благодарил/а: 14 пъти
- Получена благодарност: 16 пъти
Re: Avensis vs Corolla E140
Що, ти познаваш ли ме?! И щом 1 нещо е невярно според теб значи е невярно?! Я стига...направо масата от редовните тук сте си фанатици на тема Тойота. Я си отворете очите и се поогледайте малко!
Последно промяна от mirott на 23 Яну 2013 12:26, променено общо 1 път.
- Rudy
- Мнения: 1347
- Регистриран на: 14 Юни 2009 17:35
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Avensis vs Corolla E140
Не, ама не съм и наивен. Логичен отговор на твоя въпрос: щом ти твърдиш нещо, значи е вярно?! И да - когато нещо е изключително невероятно - е необходимо повече от голословни твърдения за да докажеш тезата си. Иначе си празнодумец...mirott написа:Що, ти познаваш ли ме?! И щом 1 нещо е невярно за теб значи е невярно?! Я стига...

-
- Мнения: 2141
- Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
- Местоположение: Вършец
- Благодарил/а: 14 пъти
- Получена благодарност: 16 пъти
Re: Avensis vs Corolla E140
Да моля човека да ми даде колата и да ти доказвам? Сядаш, караш, зареждаш-няма проблем! С колко си навит да се разделиш, за да докажеш тезата си, че е невъзможно?
- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Re: Avensis vs Corolla E140
ЕЕЕЕЕЕееее спрете се бе, бива ли така за некви тенекии, то и аз така се палех преди ама вервайте ми нема файда от това.Лично за мен Хондата като цяло е много по изпипана кола от въпросния Авенсис и за бензин и за дизел, карал съм и двете и знам какво говоря, въпроса е че Хонда са още по-редки от Тойота и си нямам и идея как стои въпроса с намирането на части всичките сервизи с ами далече, аз живея в дълбоката провинция (не че ми е зле).Тойотата ме привлича с това че е по-масов автомобил от Хондата и си мисля че и с частите няма да е такъв проблем, а и освен това имам впечатленията че Авенсиса 2 е по-широк от въпросната Хонда.
Темата още не е изчерпана, защото не ми стана ясно отзад окачването какво е, независимо, цял мост?При Хондата също не ми е ясно какво е?отделно че не схванАх, цената на веригата с обтегача ако трябва да се сменя каква е?Защот съм сигурен че при мен ще се наложи, нали и те имат пробег от 250-300к., аз аз на по-млако километри сигурно няма да взема, нищо че на таблото ще пише 127к и карана от бабичка до пазара.
Темата още не е изчерпана, защото не ми стана ясно отзад окачването какво е, независимо, цял мост?При Хондата също не ми е ясно какво е?отделно че не схванАх, цената на веригата с обтегача ако трябва да се сменя каква е?Защот съм сигурен че при мен ще се наложи, нали и те имат пробег от 250-300к., аз аз на по-млако километри сигурно няма да взема, нищо че на таблото ще пише 127к и карана от бабичка до пазара.
NO PAIN, NO GAIN!
Дизел САМО дънки!!!
Дизел САМО дънки!!!
-
- Мнения: 2141
- Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
- Местоположение: Вършец
- Благодарил/а: 14 пъти
- Получена благодарност: 16 пъти
Re: Avensis vs Corolla E140
nov, прав си, сори за спама!
Акорда е с независимо окачване, веригата не се сменя преди да се появи шум оттам. Преглед се прави на 200 000. Цената и с обтегача е около 300 лв за оригинална. Но е малко вероятно, че ще трябва да я смениш. Части има бол, след като за K20A3 намерих съединител комплект на цена 189 лв, който в Бултрако е 700 лв оригинален! Не се притеснявай! Това за Сивик 2005-та! Накладки TRW отпред и отзад 120 лв, маслен ф-р 6 лв, за купе 12 лв, шарнир 20 лв, ремонтен комплект за рейка 110 лв...! На Акорда не са по-различни цените, но не помня точно.Аз лично не бих си купил повече Тойота след 1997-8ма! Хонда превъзхожда Тойота по много показатели, замисли се и над това! Защо е по-скъпа 2-ра ръка, защо са производител номер 1 на двигатели с вътрешно горене в света...
Акорда е с независимо окачване, веригата не се сменя преди да се появи шум оттам. Преглед се прави на 200 000. Цената и с обтегача е около 300 лв за оригинална. Но е малко вероятно, че ще трябва да я смениш. Части има бол, след като за K20A3 намерих съединител комплект на цена 189 лв, който в Бултрако е 700 лв оригинален! Не се притеснявай! Това за Сивик 2005-та! Накладки TRW отпред и отзад 120 лв, маслен ф-р 6 лв, за купе 12 лв, шарнир 20 лв, ремонтен комплект за рейка 110 лв...! На Акорда не са по-различни цените, но не помня точно.Аз лично не бих си купил повече Тойота след 1997-8ма! Хонда превъзхожда Тойота по много показатели, замисли се и над това! Защо е по-скъпа 2-ра ръка, защо са производител номер 1 на двигатели с вътрешно горене в света...
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Avensis vs Corolla E140
Колегата беше тръгнал да избира между Корола и Авенсис. Сега гледам поглежда към Хонда, а вероятно и вече търси мнения из форумите на Мазда laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Шегата настрана но в крайна сметка Корола или Авенсис. Иначе откъм дизайн и двете марки, че и май всички японци имат дефицит и най-вече моделите за Европа и това е факт!
Успех все пак с избора !
Шегата настрана но в крайна сметка Корола или Авенсис. Иначе откъм дизайн и двете марки, че и май всички японци имат дефицит и най-вече моделите за Европа и това е факт!
Успех все пак с избора !
- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Re: Avensis vs Corolla E140
mirott мерси за подробния отговор.
scorpion: търся това което би ме задоволило като ценови клас, и като лични изисквания за автомобил.Мазда бих взел мазда 6 но след фейслифта или новата 6 (тя вече и тя е на 2-3 години модел-но за нея не съм дорасъл още).
При маздите проблема с ръждата от първото поколение все още не е премахнат и на пазара на втора ръка си представям з акакво ще иде реч.освен това вътре е много по-тясна и от Авенси и от Акорд.А и освен това там бензиновите мотори без МПС версията на мен лично са ми доста мудни.Като оставим всичко това настрана е железен автомобил, но ми е тесен, другия проблем е че е най-ниска като клиренс и ще има да си влача гърнетата по спящите полицаи.Като комфорт и вътрешно пространство, а също и клиренс Авенсиса ми влиза напълно в изискванията............ама да случа на бройка на която ще трябва да сменям сегменти по вина на тъпите тикви които са я конструирали и с адопуснали така да излезе от завода няма как да стане.Не че разбира се при Хонда това неможе да се случи.Минуса при Акорда е че е доста по-спортно ориентиран, вътр е лично на мен ми се струва по-тесен от Авенсиса и шумоете при преминаване през неравности са една идея по-големи. Двигателя 2.0 определено върви една идея повече от този на Тойота и се усеща осезаемо, в по-горния пост изказах предположенията си за това.
Така и не разбрах този Авенсис 2 отзад на цял заден мост ли е?
А относно питането по форумите не ме притеснява да питам и грам защото бих искал да бъда информиран (макар че миротт ми спести питанката в Хонда форума с 2-3 изречения
) и да знам какво купувам макар и не всичко, на какво да обърна внимание, все пак не изтърсвам 10-11 бинки за да карам нещо 2 години и после пак същото упражнение.
Заветната цел обаче си остава Лексус, но до тогава много вода ще изтече.
scorpion: търся това което би ме задоволило като ценови клас, и като лични изисквания за автомобил.Мазда бих взел мазда 6 но след фейслифта или новата 6 (тя вече и тя е на 2-3 години модел-но за нея не съм дорасъл още).
При маздите проблема с ръждата от първото поколение все още не е премахнат и на пазара на втора ръка си представям з акакво ще иде реч.освен това вътре е много по-тясна и от Авенси и от Акорд.А и освен това там бензиновите мотори без МПС версията на мен лично са ми доста мудни.Като оставим всичко това настрана е железен автомобил, но ми е тесен, другия проблем е че е най-ниска като клиренс и ще има да си влача гърнетата по спящите полицаи.Като комфорт и вътрешно пространство, а също и клиренс Авенсиса ми влиза напълно в изискванията............ама да случа на бройка на която ще трябва да сменям сегменти по вина на тъпите тикви които са я конструирали и с адопуснали така да излезе от завода няма как да стане.Не че разбира се при Хонда това неможе да се случи.Минуса при Акорда е че е доста по-спортно ориентиран, вътр е лично на мен ми се струва по-тесен от Авенсиса и шумоете при преминаване през неравности са една идея по-големи. Двигателя 2.0 определено върви една идея повече от този на Тойота и се усеща осезаемо, в по-горния пост изказах предположенията си за това.
Така и не разбрах този Авенсис 2 отзад на цял заден мост ли е?
А относно питането по форумите не ме притеснява да питам и грам защото бих искал да бъда информиран (макар че миротт ми спести питанката в Хонда форума с 2-3 изречения

Заветната цел обаче си остава Лексус, но до тогава много вода ще изтече.
NO PAIN, NO GAIN!
Дизел САМО дънки!!!
Дизел САМО дънки!!!
-
- Мнения: 2141
- Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
- Местоположение: Вършец
- Благодарил/а: 14 пъти
- Получена благодарност: 16 пъти
Re: Avensis vs Corolla E140
Би трябвало да е с независимо, поне Авенсис 1 е така. И да, Акорда има по-твърда возия и съответно е по-стабилен на пътя, особено в завои.
Re: Avensis vs Corolla E140
При Авенсис 2 задното окачване е също независимоnov написа:mirott мерси за подробния отговор.
scorpion: търся това което би ме задоволило като ценови клас, и като лични изисквания за автомобил.Мазда бих взел мазда 6 но след фейслифта или новата 6 (тя вече и тя е на 2-3 години модел-но за нея не съм дорасъл още).
При маздите проблема с ръждата от първото поколение все още не е премахнат и на пазара на втора ръка си представям з акакво ще иде реч.освен това вътре е много по-тясна и от Авенси и от Акорд.А и освен това там бензиновите мотори без МПС версията на мен лично са ми доста мудни.Като оставим всичко това настрана е железен автомобил, но ми е тесен, другия проблем е че е най-ниска като клиренс и ще има да си влача гърнетата по спящите полицаи.Като комфорт и вътрешно пространство, а също и клиренс Авенсиса ми влиза напълно в изискванията............ама да случа на бройка на която ще трябва да сменям сегменти по вина на тъпите тикви които са я конструирали и с адопуснали така да излезе от завода няма как да стане.Не че разбира се при Хонда това неможе да се случи.Минуса при Акорда е че е доста по-спортно ориентиран, вътр е лично на мен ми се струва по-тесен от Авенсиса и шумоете при преминаване през неравности са една идея по-големи. Двигателя 2.0 определено върви една идея повече от този на Тойота и се усеща осезаемо, в по-горния пост изказах предположенията си за това.
Така и не разбрах този Авенсис 2 отзад на цял заден мост ли е?
А относно питането по форумите не ме притеснява да питам и грам защото бих искал да бъда информиран (макар че миротт ми спести питанката в Хонда форума с 2-3 изречения) и да знам какво купувам макар и не всичко, на какво да обърна внимание, все пак не изтърсвам 10-11 бинки за да карам нещо 2 години и после пак същото упражнение.
Заветната цел обаче си остава Лексус, но до тогава много вода ще изтече.
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Avensis vs Corolla E140
Колега, само се пошегувах и се извинявам ако съм ви обидил.nov написа:Мерси за отговорите.
Нещо повече, разбирам, че избора е труден. Като изключим Хонда, автомобили които не съм имал удоволствието да карам то Мазда също не е лош избор. Имам опит 323, както и с трибют.
И все пак Авенсис е добър избор и го препоръчвам. Имал съм 1.8 бензин 2005 и сега този 2.2 дизел фейслифт. Определено дизела е по доврия от двата и го препоръчвам. При мен е с всики възможни екстри за модела и съм доволен. Вярно взех го нов и има още 1.5 г. гаранция. За кола на старо трябва да се задели прилична сума за посрещане на всевъзможни проблеми. Успех в избора.
- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Re: Avensis vs Corolla E140
Колега ни най-малко не си ме засегнал а и мисля че можем да си говориме на ТИ.За Мазда 323 БА модела мога да напиша цял роман няма такъв автомобил от Голфовия клас който да се опита да си помисли да му бъде конкурент, невероятна кола.С 2.0 В6 просто излита, но дори и с малкия зет 5 мотор се държи добре, както и да е.Дизел и аз започнах да си мисля въпреки че имам алергия от дизел (нищо лично към никой собственик на дизелов автомобил) а и съм си въобразил че ако случа на лоша партида нафта, ремонтите биха могли да са по3 отколкото ако случа на лош бензин.Иск ами се да ми излиза евтиноо и за мен единственото решение е газта (така аз ги виждам нещата, без да се пораждат спорове бензин-дизел), да знам за въртящия момент, знам за ненормалния вървеж, за икономията, ако сравним безнин нафта.Но аз поне засега бих искал да карам бензин, не съм дорасъл финансово да поддържам дизел.
А и съвсем друго е положението да си купиш чисто нов дизел тогава и аз бих си взел определено дизел пред бензин 100%, дай Боже всеки му.
А и съвсем друго е положението да си купиш чисто нов дизел тогава и аз бих си взел определено дизел пред бензин 100%, дай Боже всеки му.
NO PAIN, NO GAIN!
Дизел САМО дънки!!!
Дизел САМО дънки!!!
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Avensis vs Corolla E140
Мосля, че Форд е казал "Най-хубавия автомобил е новия"... мисля, че след някоя и друга година повече и повече българи ще се радват на нови автомобили. Колата 2-ра ръка си е като бръкнеш в торба със змии и да извадиш късмет да не бъдеш ухапан ... Имал съм късмета да вадя ръката си си здрава с много такива автомобили с изключение на една Шкода 120Л, която ми скъса нервите biggrin.gif Беше отдавна обаче и я разкарах след около 9 месеца лазене по нервите.
Трябва си много обикаляне, но друг път "химията" се получава от първи път и казваш: Това е колата ! Аз лично държа изключително много на външен и вътрешен вид, като само по вида на двигателния отсек и багажника, както и състоянието отдолу (очукани прагове, вдлъбнатини, висящи маркучи, кабели, щипки, подкалници, и т.н.) определят мигновенно дали е взета "душата" на автомобила и собственика се е отнасял добре. Естествено дднешните джамбази са се "изхитрили" и могат да замажат следи от всякакъв "погром и издевателство" над автомобила и като добавим нервния и обладан с мерак бъдещ собственик ... biggrin.gif
И последно и конкретно за Авенсис 2... добре е да е поне последната година преди фейслифта или най-добре фейслифт. Ако има сервизна история в ТМ, чудесно. Ако е от вън мисля, че пак там могат да нарпавят проверка какво се е случвало. 1.8 е добър избор, макар и ДВГ да е малко шумничък (според мен). Иначе е пъргав за купето и се отплаща с приличен разход. За дълъг път автомобила е мн.добър. Широк, удобен с прилично средно твърдо окачване. Не е спортен автомобил и при силен вятър с висока скорост става нестабилен (въпреки теглото). Прилична музика, добра изработка на детайлите, качествени материали ... Все още не съм виждал Авенсис 2 дори от първите модели да прилича на "дроб" biggrin.gif
Мисля, че е в 10-ката за надеждни автомобили 5-7 години ако не се лъжа !
Това е и успех !
За королата, газта, дизела ... да кажат други.
Трябва си много обикаляне, но друг път "химията" се получава от първи път и казваш: Това е колата ! Аз лично държа изключително много на външен и вътрешен вид, като само по вида на двигателния отсек и багажника, както и състоянието отдолу (очукани прагове, вдлъбнатини, висящи маркучи, кабели, щипки, подкалници, и т.н.) определят мигновенно дали е взета "душата" на автомобила и собственика се е отнасял добре. Естествено дднешните джамбази са се "изхитрили" и могат да замажат следи от всякакъв "погром и издевателство" над автомобила и като добавим нервния и обладан с мерак бъдещ собственик ... biggrin.gif
И последно и конкретно за Авенсис 2... добре е да е поне последната година преди фейслифта или най-добре фейслифт. Ако има сервизна история в ТМ, чудесно. Ако е от вън мисля, че пак там могат да нарпавят проверка какво се е случвало. 1.8 е добър избор, макар и ДВГ да е малко шумничък (според мен). Иначе е пъргав за купето и се отплаща с приличен разход. За дълъг път автомобила е мн.добър. Широк, удобен с прилично средно твърдо окачване. Не е спортен автомобил и при силен вятър с висока скорост става нестабилен (въпреки теглото). Прилична музика, добра изработка на детайлите, качествени материали ... Все още не съм виждал Авенсис 2 дори от първите модели да прилича на "дроб" biggrin.gif
Мисля, че е в 10-ката за надеждни автомобили 5-7 години ако не се лъжа !
Това е и успех !
За королата, газта, дизела ... да кажат други.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 4 госта