Да опиша и аз моята Корола.
1.8VVTi,134 к.с. 350000 км( 310 000 мои) , 2003 набор. Има навъртяни 300 000 на метан( това прозвуча като за такси

).
Някъде по-нагоре колега питаше за газови уредби и VVTi мотор, та да кажа моите наблюдения и ремонти покрай метана.
На всеки 80-100к се сменяват клапани+ гумички и гарнитура на главата. Това е. Малко неприятно, но като се има пред вид спестената сума пари за 300к км, си струва.
По някое време ги бях смятал 18 000 лева разлика.
С метана съм го докарвал до 4.5кг/100км, но това за теста, със около 110 извънградско( към 2000 оборота), иначе нормално извънградско -5.5-6 км.
Системата е BRC Sequent4 със японски дюзи KEIHIN.Радвам се, че избрах тях тогава преди 8 години, защото другата по-евтина опция бяха BRC дюзи, но за Кейхина ми казаха, че ще изкара 200к , досега е на 300к и няма грижи никакви.
Иначе освен покрай метана друго съм сменявал съединител 2 пъти, радиатор също 2 пъти + наскоро радиаторчето вътре в купето ( супер неприятна работа, освен това в BG искат 900 лева за него, добре, че имам приятели да ми изпратят отвън).
От 2005 година, за тези 300к км, НИКОГА не е сменяно нищо по ходова част, чак сега май се разтропа един амортесьор.
Забравих да кажа, че колата е правена в Япония, не в Турция.
На това отдавам частично безумно здравата машина, имайки пред вид какъв душманин съм на всякакви видове каляски.
Масло се сменява на не по- малко от 10К, стигало се е и до 20К.
Доскоро карах само с MOTUL 6100+, никога не го е пипала, сега сложих някакъв уж нов уникален Кастрол, оригинален, немски едикакво си, и вчера доливах.
Така че, се сещам какво масло ще пийне скоро пак .
