Ами аре де, чакаме те с клипа. Що още не си го направил още, а само кусури на другите търсиш. Давай да видим как става този твой разход. И ако може разхода да бъде в литри/км, щото да няма тва-онова при смятането после. biggrin.gifScott написа:Джапи, нали знаеш че наште галони са по-големи...Japanese_fever написа:80 mpg - невъзможно.само 73 us mpg e... Мога и клипче да кача, как крузвам със 200 imp mpg по магистралата...
Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-видео
- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Точно, по-дълго да е, че аз с моята Витиня само за 2-3 мин. е минах и като дойде баира разхода скочи над 10.ToyotaPassion написа:Давай го, нали пак тази тема отиде към сравнения кой по-по-найScott написа:Мога и клипче да кача, как крузвам със 200 imp mpg по магистралата...Ама дано да е по-дългичко, че то и аз иначе мога да снимам 2-3 минутки в таблото на колата си разхода от първия тунел на Витиня так чак до след третия и така да "крузвам по магистралата" почти с .... 0л/100км

Майтапа на страна, ама който не е снимал с една ръка, а с другата да кара на магистрала само той не знае, че не е никак лесно, особено със 150 км/ч, а в града си е пълна отврат. Мигач ли да дадеш, да завиеш ли с една ръка си е приключение...и поради това клипа е кратък, но и дълъг да е едва ли ще събуди някакъв особен интерес и някой ще седне примерно 1 час да гледа как някой кара.

-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Абе колкото филмчето на Приус Спилбърг се ще го докарам - има две-три удобни спускания по трасетоToyotaPassion написа:...Ама дано да е по-дългичко...

- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Грешиш! laugh.gif "Дърпащите напред" са около 5% от населението на Земята (поне според официалните статистически данни, аз лично смятам, че са 1-2%). За всеки прогрес трябва да има съответна почва. За хибридите нашенската почва е клисава и "не виреят".prius 3 написа: Добре, че дърпащите са повече, иначе щяхме още да сме с конските впрягове...
Примири се и не си мисли, че ние сме глупави. Основното ни предимство е, че сме практични и намираме най-изгодния за нас вариант, независимо от световния прогрес. "Не трябва да бързаме с перестройката! Като му дойде времето ще се огледаме и ако е необходимо ще се преустроим." Вероятно някои хора се сещат кого цитирам. laugh.gif
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- slowtraveler
- Мнения: 6172
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Колеги,
Смятам, че е некоректно да се критикува prius 'защо е направил такова клипче', защото все пак човека си е направил труда да го направи, и то потвърждава донякъде неговата теза...
Това, че някои не сме съгласни с изводите му не означава, че човека не е трябвало да пуска темата - напротив...
Тя е добра основа за диалог и налучкване на истината...
Смятам, че е некоректно да се критикува prius 'защо е направил такова клипче', защото все пак човека си е направил труда да го направи, и то потвърждава донякъде неговата теза...
Това, че някои не сме съгласни с изводите му не означава, че човека не е трябвало да пуска темата - напротив...
Тя е добра основа за диалог и налучкване на истината...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Благодаря, slowtraveler.slowtraveler написа:Колеги,
Смятам, че е некоректно да се критикува prius 'защо е направил такова клипче', защото все пак човека си е направил труда да го направи, и то потвърждава донякъде неговата теза...
Това, че някои не сме съгласни с изводите му не означава, че човека не е трябвало да пуска темата - напротив...
Тя е добра основа за диалог и налучкване на истината...

Моята теза и изводите са ми, че Приус е една от най-икономичните и високо технологични коли създадени до сега. То не е само моя, но и на много специалисти занимаващи се с автомобили. Някой колеги си мислят, че всичко е реклама и лъжа от страна на Тойота. Аз показвам как в действителност са нещата, но излиза едва ли не, че и аз лъжа и правя реклама. Та с кои мои изводи не сте съгласни и защо?

-
- Мнения: 330
- Регистриран на: 13 Авг 2006 22:37
- Местоположение: Испания
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Браво за клипаprius 3 написа:Благодаря, slowtraveler.slowtraveler написа:Колеги,
Смятам, че е некоректно да се критикува prius 'защо е направил такова клипче', защото все пак човека си е направил труда да го направи, и то потвърждава донякъде неговата теза...
Това, че някои не сме съгласни с изводите му не означава, че човека не е трябвало да пуска темата - напротив...
Тя е добра основа за диалог и налучкване на истината...![]()
Моята теза и изводите са ми, че Приус е една от най-икономичните и високо технологични коли създадени до сега. То не е само моя, но и на много специалисти занимаващи се с автомобили. Някой колеги си мислят, че всичко е реклама и лъжа от страна на Тойота. Аз показвам как в действителност са нещата, но излиза едва ли не, че и аз лъжа и правя реклама. Та с кои мои изводи не сте съгласни и защо?

Разхода е супер..
Сега един въпрос- кое освен двигател-ск. кутия, е високо технологичното в Приуса??
Дори двигателя сам по себе си не е нищо особено, виж за другите компоненти по задвижващата система съм съгласен.
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Все пак задвижването е най-важната част в един автомобил, нали?И ако двигателят като концепция не е толкова нов, то като конструкция е последно поколение, с най-модерните компоненти, които са на масовия пазар.Колата има страхотна аеродинамика.Съвсем приличен вътрешен обем.Интериора е много съвременен, според мен един от най-атрактивните за последните години, ама това си е въпрос на вкус...Много малко модели на пазара имат опция за фотоволтаична клетка.А още по-малко с Plug In.Има си всичко стандартно като оборудване, без излишни глупости...И се оказва доста здрав автомобил.Мисля, че модела излезе 2008-9 година.Минаха си 3-4 години експлоатация на първите екземпляри, а сериозни оплаквания и масови дефекти просто липсват.Естесвено, че не модерна като болид от F1, или совалка на NASA.А и може да се уточни какво се има предвид под "високотехнологично"...Щото пак ще сравняваме ябълки и краставици накрая...
Младежи,уважавайте старостта-тя е вашето бъдеще...
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
-
- Мнения: 330
- Регистриран на: 13 Авг 2006 22:37
- Местоположение: Испания
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Владислав написа:Все пак задвижването е най-важната част в един автомобил, нали?И ако двигателят като концепция не е толкова нов, то като конструкция е последно поколение, с най-модерните компоненти, които са на масовия пазар.Колата има страхотна аеродинамика.Съвсем приличен вътрешен обем.Интериора е много съвременен, според мен един от най-атрактивните за последните години, ама това си е въпрос на вкус...Много малко модели на пазара имат опция за фотоволтаична клетка.А още по-малко с Plug In.Има си всичко стандартно като оборудване, без излишни глупости...И се оказва доста здрав автомобил.Мисля, че модела излезе 2008-9 година.Минаха си 3-4 години експлоатация на първите екземпляри, а сериозни оплаквания и масови дефекти просто липсват.Естесвено, че не модерна като болид от F1, или совалка на NASA.А и може да се уточни какво се има предвид под "високотехнологично"...Щото пак ще сравняваме ябълки и краставици накрая...
Не ми се спори....
Знаеш ли тази фотоволтаична клетка за какво служи и колко струва?
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
На колко други коли двигателят работи с цикъла на Адкинсон? До колкото съм чувал той има по-малък разход от тези с цикъла на Ото.IVOtuning написа:Браво за клипаprius 3 написа:Благодаря, slowtraveler.slowtraveler написа:Колеги,
Смятам, че е некоректно да се критикува prius 'защо е направил такова клипче', защото все пак човека си е направил труда да го направи, и то потвърждава донякъде неговата теза...
Това, че някои не сме съгласни с изводите му не означава, че човека не е трябвало да пуска темата - напротив...
Тя е добра основа за диалог и налучкване на истината...![]()
Моята теза и изводите са ми, че Приус е една от най-икономичните и високо технологични коли създадени до сега. То не е само моя, но и на много специалисти занимаващи се с автомобили. Някой колеги си мислят, че всичко е реклама и лъжа от страна на Тойота. Аз показвам как в действителност са нещата, но излиза едва ли не, че и аз лъжа и правя реклама. Та с кои мои изводи не сте съгласни и защо?![]()
Разхода е супер..
Сега един въпрос- кое освен двигател-ск. кутия, е високо технологичното в Приуса??
Дори двигателя сам по себе си не е нищо особено, виж за другите компоненти по задвижващата система съм съгласен.
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Да - клетката служи за проветрение, най-общо казано.Трите части на тавана не струват повече от 4000 лева...То един обикновен шибедах е 1000...
Младежи,уважавайте старостта-тя е вашето бъдеще...
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Нека не разглеждаме всеки компонент на автомобила и да търсим в него високотехнологичното, а да го приемем, като едно цяло! Той и човека е сбор от клетки, но те са структурирани по такъв начин, че да сме най-висшето живо същество, което познаваме. Приус също е сбор от компоненти, които нито са уникални (само някой са такива), нито са нещо невиждано и космическо, но същите те са произведени с високи технологии, подбрани, събрани, напаснати и взаимодействащи си така, че да се получи въпросното возило и да изпълни на 100% целите заради, което е създадено. Високите технологии започват още от създаването и сглобяването на автомобила. Много от материалите също са високотехнологични. Може много да се говори, но едва ли има смисъл. Ето една статия написана от немци в немското списание „Авто, мотор и спорт“, която отговаря на част от възниканлите въпроси:
ЦЪК
ЦЪК

- slowtraveler
- Мнения: 6172
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
На ход мога да ти кажа - двигателите на Мазда от фейслифта на моята... Степен на сгъстяване доколкото си спомням е 14:1.Vesko написа:....
На колко други коли двигателят работи с цикъла на Адкинсон? До колкото съм чувал той има по-малък разход от тези с цикъла на Ото.
Само че при мазда тъй-като няма допълнителен помощен електродвигател, се е наложило да се избегнат някои недостатъци на цикъла на Аткинсън, като двигателя работи в този режим само при икономично каране.
А когато се поиска голяма/максимална мощност, си преминава в нормален режим (цикъла на Аткинсън дава икономичност, но при него максималната литрова мощност е по-малка отколкото при обикновения цикъл)..
Относно несъгласието с prius - не бях съгласен, че приуса е по-икономичен от обикновен автомобил във всеки режим. Затова и тръгна спора с режими, изискващи продължителна повишена мощност, където според мен приус просто няма как да е по-икономичен от обикновена бензинка с еднаква мощност (само на ДВГ-то)..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Такива режими всъщност са много рядко. Надали ще намериш толкова голям байр да изкачваш biggrin.gif Винаги има момента в които се регенерира част от енергията, както и да не се изисква 100% мощност.slowtraveler написа:Затова и тръгна спора с режими, изискващи продължителна повишена мощност, където според мен приус просто няма как да е по-икономичен от обикновена бензинка с еднаква мощност (само на ДВГ-то)..
ПП: Продължавам да си стоя за мнението че хибридите са перфектно проведена "ПР" кампания biggrin.gif
ПП: Моя хибрид е с 10л/100 комбиниран разход за 1г и окло 35-40к км. Ако се намери собственик на същаият автомобил, но само с бензинов мотор, дето си е смятал разхода за по-дълъг период може да се види икономични ли са или не. Но да се сравнява приус просто с друга кола ми се струва игра със статистиката.
- Rudy
- Мнения: 1347
- Регистриран на: 14 Юни 2009 17:35
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Vesko написа:Ако се намери собственик на същаият автомобил, но само с бензинов мотор, дето си е смятал разхода за по-дълъг период може да се види икономични ли са или не. Но да се сравнява приус просто с друга кола ми се струва игра със статистиката.
На тези които им е интересно сравнение между еднакви като размери автомобили:Rudy написа:Например - моя RX 400h за последните 5000 км има среден разход 9,9л/100км, а на мой приятел RX 330 (който е по-лек, заради батерииите и двата ел. мотора, пък и собственика е по-лек) - 16.8л.
http://www.clublexus.com/forums/hybrid- ... 005-a.html

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 7 госта