Страница 3 от 8
Публикувано на: 24 Апр 2012 20:44
от Not_active_user_1
max-2 написа:Аз на моята стара барака слагам маслен филтър Денсо, а ти на тази нова кола - MANN? Нещо не ми се връзва - дали си заслужава икономията? Разлика има, отварял съм ги и двата от любопитство и в Денсо-то елемента не е хартиен.
Кой е слагал филтър MANN?
Дадох пример за сравнително скъп филтър колко струва, за да се направи съпоставка. Евтините изпълнения са с доста по-ниски цени. А цените на консумативите на Тойота със сигурност са поне на половина на тези на MANN.

Публикувано на: 24 Апр 2012 21:26
от max-2
Аха, ясно. Дал си пример само. Наистина надценката е доста голяма на всякакви авточасти в България.
Публикувано на: 24 Апр 2012 22:06
от Scott
prius 3 написа:... Точно 6,5 евра струва литъра. От Германия го намирам....
Знаех че Венци е добър търговец, но това надминава очакванията ми - взема маслото по 13 лв литъра в Германия и го продава по 16лв. в България

Публикувано на: 24 Апр 2012 22:09
от Not_active_user_1
Scott написа:prius 3 написа:... Точно 6,5 евра струва литъра. От Германия го намирам....
Знаех че Венци е добър търговец, но това надминава очакванията ми - взема маслото по 13 лв литъра в Германия и го продава по 16лв. в България

Пак си чел по диагонала без да си сложиш очилата. biggrin.gif
Публикувано на: 24 Апр 2012 22:28
от Scott
prius 3 написа:...Пак си чел по диагонала без да си сложиш очилата.
Аз ли чета без очила, ти ли пишеш наизуст не знам ...
prius 3 написа:масло Castrol EDGE 0W-30 цена 13 лв на литър
на Тойота маслото със сигурност ще е под 10 лв на литър, защото веднъж, че е фирмено и втори път вземат огромни количества.
4,2 l x 10=42 лв .... 42 лв+8 лв+15 лв=65 лв
Значи 65 лв им струват материалите по цени на дребно и то с най-добро качество
Публикувано на: 24 Апр 2012 23:00
от Not_active_user_1
Scott написа:prius 3 написа:...Пак си чел по диагонала без да си сложиш очилата.
Аз ли чета без очила, ти ли пишеш наизуст не знам ...
prius 3 написа:масло Castrol EDGE 0W-30 цена 13 лв на литър
на Тойота маслото със сигурност ще е под 10 лв на литър, защото веднъж, че е фирмено и втори път вземат огромни количества.
4,2 l x 10=42 лв .... 42 лв+8 лв+15 лв=65 лв
Значи 65 лв им струват материалите по цени на дребно и то с най-добро качество
Това с по-тъмният цвят нищо ли не ти говори? Правя
СРАВНЕНИЕ между цената на едно от най-скъпите масла Castrol и това което се налива в представителствата на Тойота.
Специално за теб не за първи път се впущам в подробности да обяснявам. Ако още нещо не ти е станало ясно питай, не се притеснявай!

Публикувано на: 25 Апр 2012 01:10
от Scott
prius 3 написа:Ако още нещо не ти е станало ясно питай, не се притеснявай!

Да, не стана ясно как цената от 13лв. за Кастрол, респ. 10лв. за Тойотското масло се превърна в цена на дребно ... или ти си носеше варела от Германия?
Публикувано на: 25 Апр 2012 07:02
от nowyaris
prius 3 написа:nowyaris написа:Scott написа:13лв не бяха ли 6.5 евра? къде го намери това евтино масло Кастрол? При това май говорехме за 0W20
Такава цена за това масло дори и на едро няма.Отделно дето това масло е SL и е силно непрепоръчително за двигателя на точно този хибрид.Хората вече им наливат SN 0W20 GF-5.Който разбира от масла му е ясно за какво става дума

.
Виждам, че много ги разбираш нещата с маслата. laugh.gif
Какво залагаш, ако ти намеря такова масло
ОРИГИНАЛНО от Германия, а не ментак от България? И спецификациите ги чуваш. biggrin.gif
Виж горе на колегата съм му пуснал един скрийншот за въпросното масло. Виж и кое е първото масло, което фирмата Castrol препоръчва за моята кола. На теб ли да вярвам, на Castrol ли? biggrin.gif
Хайде от мен да мине този път пари няма да ти вземам, но следващия път ще те помоля, ако не си сигурен в нещо да не се обаждаш неподготвен(в червено съм ти посочил маслото и цената, за да не се бъркаш):---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Значи тази цена не знам къде е,но в България я няма такава.Там където я предлагат вероятно предлагат и летящо килимче за доставка-бързо,лесно и безплатно.За сайта на Кастрол няма да коментираме,след като второто масло което ти препоръчвт за Приус е EDGE TURBO DIESEL biggrin.gif .Има и други сайтове на Кастрол,където препоръчват други типове масла за твоята кола.С тез препоръки работата е много шибана,имай го впредвид.Отделно,дето тази спецификация на Кастрол в България няма откъде да си я купиш.Щото аз търся да налея правилното масло,а не разни снимки в компютъра.Вземи и си купи AMSOIL след като ти свърши гаранцията 0W20 и ще разбереш кое е правилното масло за твоята кола.Ако все още я имаш

.
Публикувано на: 25 Апр 2012 16:35
от Japanese_fever
nowyaris написа:Такава цена за това масло дори и на едро няма.Отделно дето това масло е SL и е силно непрепоръчително за двигателя на точно този хибрид.Хората вече им наливат SN 0W20 GF-5.Който разбира от масла му е ясно за какво става дума

.
И к'во като е SL масло, а сега стандарта е SN?
Занеш ли, че старите масла имат по-добри смазочни свойства от новите, които се гледа да са колкото може по-екологични?
Виж моторните масла за мотоциклети, че още са си SL. Познай защо - щото бичат по 12-13К оборота! Отделно маслото при мотоциклетите смазва едновременно коляновия вал и скоростите.
API SN съдържа по-малко цинк (добавка ZDDP) в сравнение с предните стандарти SL, SH, SG. Oт там му се намаляват смазочните качества, но пък е по-екологично! Това не е фатално за новите автомобили, които имат ролки на повдигачите на клапаните, т.е. по-малко триене.
Много ги разбираш стандартите, ша знаиш! biggrin.gif
Нищо няма да му стане на двигателя, ако кара с 0/30 SL.
Публикувано на: 25 Апр 2012 20:14
от nowyaris
О,Adnan,къде одиш бе другарче мое миличко?Аз в таз тема всичко което съм написал не съм го писал за колегата Prius 3,щото той си знае какво масълце да налива и си се кефи на новата количка.Аз за теб го написах,сладурче,щото с един колега се хванахме на бас,че ще се включиш дори и в тази тема с компетентно мнение,нищо че караш курник.И спечелих баса.Ей,ти наистина си на всяко гърни мерудийка,Adnan,няма майтап.Нямаш празно.

Публикувано на: 25 Апр 2012 20:25
от Japanese_fever
А ти като караш с Amsoil и си мислиш, че си хванал господ за шлифера.
Само не забравяй да го сменяш и се пиши гъзар, за дето си даваш парите за златен Amsoil, дето хората ползват само за бегачки на писта.
А и също си мисли, че знаеш всичко за маслата.
Прочел мануала на Тойота и вече всичко знае, цъ, цъ, цъ... laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Публикувано на: 25 Апр 2012 20:36
от Not_active_user_1
@Scott – @nowyaris
Пак повтарям, че направих сравнение, за да се видят какви са горе-долу цените на консумативите от сумата която вземат при обслужването на един автомобил. Вижда се, че при Венци около 1/3 са цените на консумативите от общата сума. Приемам, че 1/3 е цената на труда и 1/3 е печалба. Така ми се виждат нещата.
В ТМ Ауто не им знам ценоразписите и кое колко струва, но според цените, които се споменаха тук оставам с впечатлението, че са големи кожодери.
@nowyaris, марката Кастрол съм е дал, като база за сравнение. Едно скъпо масло на пазара колко евтино може да бъде всъщност, ако го вземаш в големи количества. При това говорим само за един варел от 208 л. Ами ако е цистерна, нали се сещаш колко още по-ниска ще му е цената...
Специално Кастрол отдавна съм го отписал. По-точно от момента когато Бритиш Петролиум ги купуват и маслата им се вговняват тотално.
Ако след 5 г. Приуса е моя собственост смятам да продължа да му наливам масло от Тойота 0w20.
Останалите си коли ги обслужвам с Мотул (от Германия) и съм невероятно доволен от тази марка. Отлично качество на добра цена.

Публикувано на: 25 Апр 2012 22:07
от nowyaris
Japanese_fever написа:А ти като караш с Amsoil и си мислиш, че си хванал господ за шлифера.
Само не забравяй да го сменяш и се пиши гъзар, за дето си даваш парите за златен Amsoil, дето хората ползват само за бегачки на писта.
А и също си мисли, че знаеш всичко за маслата.
Прочел мануала на Тойота и вече всичко знае, цъ, цъ, цъ... laugh.gif

laugh.gif laugh.gif
Амсойла е 21 лв. квартата.Кое му е златното?И ако се абстрахираме от напълно погрешното ти мнение за иначе нормалната му цена за пълна синтетика,за другото си прав-пиша се гъзар винаги когато минава номера.
/
Публикувано на: 26 Апр 2012 00:46
от Japanese_fever
nowyaris написа:Амсойла е 21 лв. квартата.Кое му е златното?И ако се абстрахираме от напълно погрешното ти мнение за иначе нормалната му цена за пълна синтетика,за другото си прав-пиша се гъзар винаги когато минава номера.
Работата е там, че твоята кола и с минерално масло да я караш двигателя пак ще искара преди тенекиите и окачването!
Разбира се ти искаш да те надживее и за това й сипваш Амсойл и сигурно над 4000 оборота въобще не я пържиш.
Публикувано на: 26 Апр 2012 07:24
от MX5
Japanese_fever написа:nowyaris написа:Такава цена за това масло дори и на едро няма.Отделно дето това масло е SL и е силно непрепоръчително за двигателя на точно този хибрид.Хората вече им наливат SN 0W20 GF-5.Който разбира от масла му е ясно за какво става дума

.
И к'во като е SL масло, а сега стандарта е SN?
Занеш ли, че старите масла имат по-добри смазочни свойства от новите, които се гледа да са колкото може по-екологични?
Виж моторните масла за мотоциклети, че още са си SL. Познай защо - щото бичат по 12-13К оборота! Отделно маслото при мотоциклетите смазва едновременно коляновия вал и скоростите.
API SN съдържа по-малко цинк (добавка ZDDP) в сравнение с предните стандарти SL, SH, SG. Oт там му се намаляват смазочните качества, но пък е по-екологично! Това не е фатално за новите автомобили, които имат ролки на повдигачите на клапаните, т.е. по-малко триене.
Много ги разбираш стандартите, ша знаиш! biggrin.gif
Нищо няма да му стане на двигателя, ако кара с 0/30 SL.
Amsoil ZROD - яко цинк и фосфор (zddp)