Страница 3 от 4
Публикувано на: 11 Мар 2012 18:40
от slowtraveler
Vesko написа:.... Та 6.6 и то без да пречиш на движението ми се струва адски нереално biggrin.gif
Веско, основното правило ми е : 'спирачките са за страхливците' laugh.gif
Десс може да потвърди, че едва ли мога да бъда наричан 'бавен шофьор'....
Въпрос на стил - предвиждане и най-вече - рядко натискане на спирачка... Там се губи навярно над 90% от общата енергия...
Ако щеш вярвай - до София бях изпреварен от максимум 3-4 автомобила... Назад - от нито един... Което за около 1200км не е чак толкова зле, особено ако не се 'гоня' с останалите по пътя...
Вярно, че май хората са се постреснали от цените на горивата. Не знам дали ви прави впечатление, но на мен ми се стори, че извънградския трафик бе рязко намалял и бе основно камиони.
П.С. гледам в снега и дъжда, който валеше по пътя средната ми скорост по магистралата е била 144км/ч...
Публикувано на: 11 Мар 2012 18:59
от nowyaris
ace написа:nowyaris написа:Дизела при лек автомобил е компромис.
С какво точно е компромис?
Икономисваш някой лев от гориво,като през цялото време съществува голяма вероятност да го изхарчиш после по същата кола.Докторе,карам бусове по цял ден на нафта и въртя по 500 средно дневно.Хем е механичен дизел и пак като е кофти нафтата или е много студено както бе този февруари си е проблем.Колега с бензинов Крафтер на метан и той така,ама до Румъния-е няма начин да не запали сутрин.А за по 8-10 км. на ден в града е напълно безмислен като първоначален разход и последващо обслужване.Сега,в София такъв малък ежедневен преход няма,може и да се връзва на дизел вместо на бензин.Ама за Русе няма смисъл за да отидеш на работа и после да се прибереш през Кауфланд с две чанти да инвестираш допълнително в нов дизелов автомобил.Това имах в предвид под компромис-печелиш удобна и евтина кола за дълъг път,а губиш удобна и евтина кола за къс градски преход.Отвори технически раздел и виж колко дизелови тойоти създават проблеми и колко бензинови.Говоря за по-нови коли-до 10 години.То мойта декември ще стане на пет вече.
Публикувано на: 11 Мар 2012 19:14
от nowyaris
.
Brigo написа:Паленето не беше проблем дори и при температури по-ниски от -20 - просто сипвам "обикновена" нафта + добавка, която да оскъпява литъра с колосалните 2-3 ст. biggrin.gif и всичко е 6+. Това за горенето на масло от турбото също го изключвам при редовна смяна на масло + качествено такова. Е вярно загрява малко по - бавно зимата, но това да е кусура. А това със оставянето да работи на място след продължителен пробег, важи при дооооста дълго настъпване и се прави за 1-2 минути - лично аз никога не го чакам.
По отношение на разхода има толкова много фактори, които оказват влияние, че не можеш да му хванеш края. Но в крайна сметка преди в семейството се караха само бензинки - а сега дизели и лично не мисля да се връщам на назад поради ред причини

Каква е тази добавка,дето е 2-3 ст. на литър.Питам сериозно,щото дори бензин да наливам зимата,пак излиза повече.При най-евтиния вариант-ЕКТО на Лукойл разликата е 4 ст. на литър.Непрекъснато търкалям на нафта и наистина ако е толкова разхода на литър за добавка живо ме интересува.А за моето семейство - винаги сме били на дизелови автомобили.Страшно ме сърбеше да си купя дизелов Ярис,ама смятах и ми се стори излишен допълнителния разход.На практика за 4 години и нещо се оказа че съм смятал вярно biggrin.gif
Публикувано на: 11 Мар 2012 19:33
от Brigo
И аз да си призная ме сърбеше доста да си взема Ауриса със 2.0 D4D, но разликата в цената беше значителна и прецених, че не ме сърби чак толкова biggrin.gif А иначе добавката е Bardahl BDC - 1л. е към 30-ина лв. , но на мен приятел, който ползва отстъпки при вносителя ми я взима на 23-4 лв. Добавя се по 1-2мл. на литър дизел. Конкретно при добавките от много хора знам, че Bardahl истината

Публикувано на: 11 Мар 2012 21:23
от mitkoa
Какво е това екто дето постоянно го говорите? На лукойл виждам само един тип нафта.И все от нея си зареждам .Има няколко бензин....в
А тия добавки.....добре че развалиха за известен период от време при мен скъпата нафта на ОМВ, та пробвах лукойл....евтината....харчи същото....вървежа същия и 20-30 ст надолу....няколко години така си хрърлях парите при тях....
Публикувано на: 11 Мар 2012 21:39
от Not_active_user_1
През зимата, а и не само сипвам 0,5 л бездимно двутактово масло на всеки резервоар и проблем с паленето нямам.
Слагам на годината 2 пъти добавка за почистване на системата:

и през една смяна на маслото:

ето и видео
http://www.youtube.com/watch?v=aOln8-zeLQk
а маслото е това:

До сега с тези процедури дизела ми и в най-големия студ не се е замислял да не иска да запали. Пали от раз. Не правя реклама на продуктите на Мотул, но от както ги ползвам доста години проблеми не съм имал. Перфектно качество според мен и добри цени.

Колкото до спора бензин или дизел отговора не може да бъде еднозначен. Всичко зависи от нуждите. За градско и къси разстояния бензин или хибрид. За по-дълги пътувания и по-голям автомобил дизел или бензинов на газ или метан.

Публикувано на: 12 Мар 2012 00:28
от zi_zi_top
nowyaris написа:....Просто темата беше кое е по-екологично-бензин или дизел.Ако дизела беше по-екологичен Приуса щеше да е с дизелов двигател.Ако експлоатацията на дизелов двигател беше по-евтина и "по-зелена" от бензинов Ауриса хибрид също щеше да е с дизелов двигател...
Новите автобуси на градския транспорт в Лондон са точно дизелови хибриди.

Не ми се вярва да са избрали тази технология като по-малко екологична.
Ако е информиран Скот може да даде повече "светлина" по въпроса.
Публикувано на: 12 Мар 2012 10:31
от Scott
zi_zi_top написа:... повече "светлина" по въпроса.
http://www.wrightbus.com/site/default.asp?CATID=33
Има линк към брошура в дъното на страницата. Системата им е дизел-генераторна, като на локомотивите.

Волво правят хибридни автобуси отдавна, със система подобна на HSD:
http://www.volvobuses.com/bus/global/en ... n_new.aspx
http://www.volvobuses.com/SiteCollectio ... d%20EN.pdf
Публикувано на: 13 Мар 2012 19:53
от stenly27
didak написа:В статията има толкова логика колкото и в тази:
Учени смятат, че малките цици се харесват много повече на мъжете над 43 години, отколкото големите. Разкритието направиха специалисти от Института за изследване на сексуалната активност във Великобритания и беше подкрепено от английски учени от Националното управление за генни изследвания.
Според тях ограничния размер на бюста се свързва с реакцията между изхвърлените гъзове и взаимодействието им с патките. Експертите са на мнение, че неорганичните заместители на циците са толкова неефиктивни, че в много случаи дори могат да бъдат пренебрегнати.
Според изследването вторичните полови органи на жените замъгляват до четири пъти повече ъкъла на мъжа сравнено с първичните такива. Има обаче едно интересно уточнение, което поставя под съмнение това изследване. Експериментът и замерванията са правени в Хавай, където жените с малък бюст са доста по-малко от тези с голям.
biggrin.gif

Публикувано на: 14 Мар 2012 00:04
от KiLLeR
Онзи ден изкарах душицата на хавана ама над 8.5 не качи разход. Говоря на магистралата агресивно, чак болезнено високи обороти. За целия преход Пловдив - София - Пловдив като имах и малко градско в София 7.5 кво повече да искам

Публикувано на: 14 Мар 2012 00:09
от zi_zi_top
KiLLeR написа:.... 7.5 кво повече да искам

Единствено 200 000 км. безаварийна експлоатация!

Публикувано на: 14 Мар 2012 00:24
от KiLLeR
е то това за кола купена втора ръка граничи с невъзможно, поради простата причина, че може би вече ги има biggrin.gif
Сега до няколко седмици или най-много месец предстои пак смяна на масла и филтри този път ще е Мотул да видим аджеба защо толкова го хвалят biggrin.gif Бухам и аз някакви добавки ама все не мога да им хвана файдата, че все се настъпваме доста последно време. Ама не му мисля до 3лв. ще стискам след това както дойде laugh.gif
Публикувано на: 14 Мар 2012 00:28
от zi_zi_top
То е като с цигарите. Страстните пушачи ще пушат и при 10 лв за кутия.

И 5 лв. да стане горивото пак ще си джиткаме.
Публикувано на: 14 Мар 2012 00:32
от KiLLeR
zi_zi_top написа:То е като с цигарите. Страстните пушачи ще пушат и при 10 лв за кутия.

И 5 лв. да стане горивото пак ще си джиткаме.
и 50 ст да е пак ще го крадем biggrin.gif ама не ми се рискува
ето още един минус на съвременните дизелови автомобили - рисковано е да се кара с крадени горива.
Иначе лично мое мнение е, че бъдещето е дизелови автомобилчета с размери на Смарт харчещи 3л. градско движещи се с произведен дизел дали био дали синтетичен ще видим

Публикувано на: 14 Мар 2012 01:19
от Me4oKyX
Ти си един килЕр laugh.gif .... Мощността много увлича, казах ти... А колко още може твойта каляска.... Но не слагай мотула, вече няколко бясни хонди потвърдиха твърдението ...

Трябва тази неделя да сравним твойта с комбито, че тъкмо сменихме нещата, сега работи по-добре, но май още има ...

А добавката е лоша работа, че колата почва да пищи и крещи - ОЩЕЕЕ, ОЩЕЕЕ laugh.gif laugh.gif
