Страница 3 от 11

Публикувано на: 20 Фев 2012 01:26
от Raya
Жоро, много сложно го написа за това време на денонощието:). Ако го напишеш с 3 думи, давам ти да избереш с какво да те черпя:))

Публикувано на: 20 Фев 2012 06:21
от nowyaris
Raya написа:Жоро, много сложно го написа за това време на денонощието:). Ако го напишеш с 3 думи, давам ти да избереш с какво да те черпя:))
С три думи-статистиката е заблуда.Приуса е пенсионерска кола и за това се кара пенсионерски и не се чупи.Порше и то не се чупи biggrin.gif .

Публикувано на: 20 Фев 2012 08:58
от Rudy
nowyaris написа:Порше и то не се чупи biggrin.gif .
Не се чупи, щото се кара само до шоурум-а и до сервиза (а пък сервизите на Порше са далече и те ти пробега от статистиката).

Иначе всичко е субективно,обективно би било всички коли да се карат само от един пилот по един и същи път с едни и същи горива, масла и т.н.

И понеже това е невъзможно... Досега не съм видял статистиката (ако е направена безпристрастно) да лъже с много, но затова има и статистическа грешка.

Публикувано на: 20 Фев 2012 09:26
от martod
Rudy написа:
Не се чупи, щото се кара само до шоурум-а и до сервиза (а пък сервизите на Порше са далече и те ти пробега от статистиката).

.
Верно бе, тези коли наистина не са хубави, гледам че при нас много малко хора ги карат .. biggrin.gif

По темата: Недей те да четете Германската жълта преса laugh.gif и по конкретно "вестниците" в които Тойота е №1, има и такива статистики, където пък Хюндай кърти мивки отвсякъде biggrin.gif и въпреки, че Корейските ги няма в анкетата, аз много сериозно се замислям, ако следващата ми кола не е Японска, дали да не е Корейска ..

Публикувано на: 20 Фев 2012 10:04
от SFINKS
Ако продължават да растат цените на горивата, директно ще чакам ел автомобили те да станата по масови и евтини biggrin.gif

Публикувано на: 20 Фев 2012 11:59
от desotodorov
A аз оптимистично, но може би съвсем реалистично се надявам това време да го дочакам с Баба Карина...и да - от сега нататък съм само на японско...след тази зима, вече твърда за субару, или пък Тойота 4х4...лошото е че няма да е толкова здраво, и същевременно евтино като карината. Аз лично излишни пари за комфорт и т.н. не влагам. Нужни са ми доборо окачване, меки седалки, двигател способен да ме движи с до 140 км/час + нисеък разход на гориво, добро ниво на безопасност...и това е ...елетрониката изначално я мразя, затова не ЩЪ хиляди екстри. wink.gif

Публикувано на: 20 Фев 2012 12:01
от mitkoa
Предлагам да се сложи и корейски в гласуването :)
Моя ще е такъв най-вероятно.

Публикувано на: 20 Фев 2012 17:49
от nowyaris
То дали японско или корейско-все тая.Едните в Будапеща и Братислава,другите в Англия и Франция,а и двете в Турция.Пълен ташак.Гледайте да са евтини за поддръжка и сравнително практични и прагматични-другото е от дявола.Вчера се возих в китайския Ярис.Колегата muf ще излезе прав-никак не са лоши.А са доста евтини.Таксито бе навъртяло 4 хиляди за няма месец без уредба ни на метан,ни на пропан.Каза човечеца(на мойте години) че му се връзват нещата и на бензин.А сега де...... .Каква да е следващата ми кола? ПП-загубил съм си някъде ръкавичките и утре няма да мога да ги сдъвча в публичното пространство.Надявам се колегата muf да приеме моята загуба с подходящото разбиране. sleep.gif sleep.gif sleep.gif

Публикувано на: 20 Фев 2012 19:15
от zi_zi_top
nowyaris написа:То дали японско или корейско-все тая.Едните в Будапеща и Братислава,другите в Англия и Франция,а и двете в Турция.Пълен ташак.Гледайте да са евтини за поддръжка и сравнително практични и прагматични-другото е от дявола.Вчера се возих в китайския Ярис.Колегата muf ще излезе прав-никак не са лоши.А са доста евтини.Таксито бе навъртяло 4 хиляди за няма месец без уредба ни на метан,ни на пропан.Каза човечеца(на мойте години) че му се връзват нещата и на бензин.А сега де...... .Каква да е следващата ми кола? ПП-загубил съм си някъде ръкавичките и утре няма да мога да ги сдъвча в публичното пространство.Надявам се колегата muf да приеме моята загуба с подходящото разбиране. sleep.gif sleep.gif sleep.gif
Aйде-е-е-е-е!!! Стана тя каквато стана... Включихме корейските и китайските, но изключихме немските. laugh.gif
Осъзнайте се навреме, защото следващата стъпка е ТАТА. cool.gif

Публикувано на: 20 Фев 2012 19:40
от LEXUS
nowyaris написа:..........Вчера се возих в китайския Ярис.Колегата muf ще излезе прав-никак не са лоши.А са доста евтини.Таксито бе навъртяло 4 хиляди за няма месец без уредба ни на метан,ни на пропан.Каза човечеца(на мойте години) че му се връзват нещата и на бензин.
То оставаше и след 4000км. човекът да не е доволен от избраната кола... нека говори след 200 000км. колко е доволен. Както казва Росенчо Петров: Нека говорят. Пичът с китайската кола според мен ще участва във формат "Нека мърморят"! biggrin.gif

Публикувано на: 20 Фев 2012 19:45
от LEXUS
slowtraveler написа:Рая, както писах по-горе - анкетата е пусната съвсем тенденциозно...
На база на тази статистика могат да се правят всякакви коректни и не съвсем коректни изводи... Също както използваната информация от ТЮВ...
Например можем да твърдим съвсем официално и относително коректно, че при гласували 50 човека, 90% от хората биха си взели следващ японски автомобил, а само 10% - немски...
Можем също така да твърдим, че 90% от хората, които имат японски автомобил биха избрали такъв и в бъдеще.... Е да, ама има малко изменение в смисъла... Нали?
Същата анкета в немски форум би изглеждала реципрочно... И отново на база на статистиката може 'официално' да се твърди, че хората предпочитат немски автомобил..
На базата на статистиката можеш да получиш точен отговор, че с трактор вероятността да пострадаш със 100км/ч е нулева, а някой може да го тълкува това като факт, че трактора е най-безопасен при висока скорост..
На времето бяхме водили сериозен спор за ТЮВ. Според мен данните са вярни, но не се тълкуват правилно и хората им се предоверяват...
Имах предвид, че различните автомобили имат различна таргет-група на ползватели. Да вземем например Приус... Кой би си взел 'еврейски' автомобил - много икономичен, без сериозна мощност, добър външен вид и сравнително скъп (неподходящ за ходене на лозе с него например)... Според мен - внимателен, спокоен, неагресивен човек, употребяваш автомобила доста в града, само по асфалт, непредприемащ агресивно или високоскоростно шофиране.
Това може да е голям фактор за липса на повреди в този автомобил - експлоатира се внимателно...
Така един обикновен косвен фактор се намесва в реалната статистика...
Изначална грешка. Твоята статистика борави с мнения,а не с цифри и факти. ТЮВ борави с точни бройки коли и точни бройки повреди и тежест на повредата. За това е обективна.

Това обяснение агресивен-неагресивен шофъор е безумно- може би от японските най-агресивните шофери си купуват Нисан Микра и Примера, че са на долните позиции! А най-кротките шофери си купуват Рав4 и Порше! Безумна логика. smile.gif

Публикувано на: 20 Фев 2012 19:57
от Japanese_fever
slowtraveler написа:А защо не 'голям мотор без турбо'...
Нещо като това http://autos.aol.com/cars-Infiniti-G37x-2012/overview/
3.7L не е голям мотор!
Голям мотор е ото 5.5L нагоре.

Иначе на миналото автоизложение ми направи впечатление, че хамериканците са пуснали вече 1.4L Turbo и 1.8L Turbo на малолитражни автомобили - нещо много не типично за тях, но цената на бензина си казва думата. biggrin.gif

Отделно Хюндай са пуснали 1.6L Turbo 200 hp.
Сериозно се борят с общи сили с/у японците,
като се има напредвид, че нито Хонда, нито тойота имат малък агрегат с турбо, съотв. изостават с въртящия момент.

Публикувано на: 20 Фев 2012 21:36
от nowyaris
LEXUS написа:
nowyaris написа:..........Вчера се возих в китайския Ярис.Колегата muf ще излезе прав-никак не са лоши.А са доста евтини.Таксито бе навъртяло 4 хиляди за няма месец без уредба ни на метан,ни на пропан.Каза човечеца(на мойте години) че му се връзват нещата и на бензин.
То оставаше и след 4000км. човекът да не е доволен от избраната кола... нека говори след 200 000км. колко е доволен. Както казва Росенчо Петров: Нека говорят. Пичът с китайската кола според мен ще участва във формат "Нека мърморят"! biggrin.gif
Не си ме разбрал-шофьора е доволен от разхода на гориво и от това че му се връзват нещата и само на бензин.Но твърдо ще слага метан.А за двеста хиляди дали е доволен ако съм жив след три години ще го питам.Иначе колата си е жив Ярис-отвън като моя,отвътре като новите.За 10 000 разлика ще го предпочета пред Поло.Но не и пред Корса.

Публикувано на: 20 Фев 2012 21:59
от E60_Power
Ето два автомобила / японски и немски / за хора, на които в джоба им си правят срещи банкноти от по 500 евро. Избора е ясен за тези, които разбират от автомобили / както Джеръми Кларксън от Топ Гиър, например /. И за тези, за които баланса и прецизността на управлението в една кола са по-важни от изобилието от копчета и LED светлини.


Публикувано на: 20 Фев 2012 22:27
от LEXUS
Първо Кларксън е най-големият простак в ефира с предаване тип лесно смилаема чалга за малолетни фенчета на колите. Това първо, второ, ти дали се опитваш да ни убедиш,че БМВ е по-добра кола от Лексус? И трето, ти да не се опитваш да ни убедиш,че БМВ-то е по добра кола от Ламборгини Гаярдо? И четвърто, дали искаш да кажеш, че заради страхотния баланс и прецизност на управлението постното М3 с ръчка е по-бързо на писта от Лексус ИСФ с ЦЯЛА 1 секунда и половина!?!
На мен Лексуса ми харесва много повече-по-добре оборудван,по-комфортен,по-модерен и с аналогична мощност и вървене.