Публикувано на: 20 Фев 2012 01:26
Жоро, много сложно го написа за това време на денонощието:). Ако го напишеш с 3 думи, давам ти да избереш с какво да те черпя:))
TOYOTA FORUM BULGARIA
https://www.toyotabg.eu/
С три думи-статистиката е заблуда.Приуса е пенсионерска кола и за това се кара пенсионерски и не се чупи.Порше и то не се чупи biggrin.gif .Raya написа:Жоро, много сложно го написа за това време на денонощието:). Ако го напишеш с 3 думи, давам ти да избереш с какво да те черпя:))
Не се чупи, щото се кара само до шоурум-а и до сервиза (а пък сервизите на Порше са далече и те ти пробега от статистиката).nowyaris написа:Порше и то не се чупи biggrin.gif .
Верно бе, тези коли наистина не са хубави, гледам че при нас много малко хора ги карат .. biggrin.gifRudy написа:
Не се чупи, щото се кара само до шоурум-а и до сервиза (а пък сервизите на Порше са далече и те ти пробега от статистиката).
.
Aйде-е-е-е-е!!! Стана тя каквато стана... Включихме корейските и китайските, но изключихме немските. laugh.gifnowyaris написа:То дали японско или корейско-все тая.Едните в Будапеща и Братислава,другите в Англия и Франция,а и двете в Турция.Пълен ташак.Гледайте да са евтини за поддръжка и сравнително практични и прагматични-другото е от дявола.Вчера се возих в китайския Ярис.Колегата muf ще излезе прав-никак не са лоши.А са доста евтини.Таксито бе навъртяло 4 хиляди за няма месец без уредба ни на метан,ни на пропан.Каза човечеца(на мойте години) че му се връзват нещата и на бензин.А сега де...... .Каква да е следващата ми кола? ПП-загубил съм си някъде ръкавичките и утре няма да мога да ги сдъвча в публичното пространство.Надявам се колегата muf да приеме моята загуба с подходящото разбиране.![]()
![]()
То оставаше и след 4000км. човекът да не е доволен от избраната кола... нека говори след 200 000км. колко е доволен. Както казва Росенчо Петров: Нека говорят. Пичът с китайската кола според мен ще участва във формат "Нека мърморят"! biggrin.gifnowyaris написа:..........Вчера се возих в китайския Ярис.Колегата muf ще излезе прав-никак не са лоши.А са доста евтини.Таксито бе навъртяло 4 хиляди за няма месец без уредба ни на метан,ни на пропан.Каза човечеца(на мойте години) че му се връзват нещата и на бензин.
Изначална грешка. Твоята статистика борави с мнения,а не с цифри и факти. ТЮВ борави с точни бройки коли и точни бройки повреди и тежест на повредата. За това е обективна.slowtraveler написа:Рая, както писах по-горе - анкетата е пусната съвсем тенденциозно...
На база на тази статистика могат да се правят всякакви коректни и не съвсем коректни изводи... Също както използваната информация от ТЮВ...
Например можем да твърдим съвсем официално и относително коректно, че при гласували 50 човека, 90% от хората биха си взели следващ японски автомобил, а само 10% - немски...
Можем също така да твърдим, че 90% от хората, които имат японски автомобил биха избрали такъв и в бъдеще.... Е да, ама има малко изменение в смисъла... Нали?
Същата анкета в немски форум би изглеждала реципрочно... И отново на база на статистиката може 'официално' да се твърди, че хората предпочитат немски автомобил..
На базата на статистиката можеш да получиш точен отговор, че с трактор вероятността да пострадаш със 100км/ч е нулева, а някой може да го тълкува това като факт, че трактора е най-безопасен при висока скорост..
На времето бяхме водили сериозен спор за ТЮВ. Според мен данните са вярни, но не се тълкуват правилно и хората им се предоверяват...
Имах предвид, че различните автомобили имат различна таргет-група на ползватели. Да вземем например Приус... Кой би си взел 'еврейски' автомобил - много икономичен, без сериозна мощност, добър външен вид и сравнително скъп (неподходящ за ходене на лозе с него например)... Според мен - внимателен, спокоен, неагресивен човек, употребяваш автомобила доста в града, само по асфалт, непредприемащ агресивно или високоскоростно шофиране.
Това може да е голям фактор за липса на повреди в този автомобил - експлоатира се внимателно...
Така един обикновен косвен фактор се намесва в реалната статистика...
3.7L не е голям мотор!slowtraveler написа:А защо не 'голям мотор без турбо'...
Нещо като това http://autos.aol.com/cars-Infiniti-G37x-2012/overview/
Не си ме разбрал-шофьора е доволен от разхода на гориво и от това че му се връзват нещата и само на бензин.Но твърдо ще слага метан.А за двеста хиляди дали е доволен ако съм жив след три години ще го питам.Иначе колата си е жив Ярис-отвън като моя,отвътре като новите.За 10 000 разлика ще го предпочета пред Поло.Но не и пред Корса.LEXUS написа:То оставаше и след 4000км. човекът да не е доволен от избраната кола... нека говори след 200 000км. колко е доволен. Както казва Росенчо Петров: Нека говорят. Пичът с китайската кола според мен ще участва във формат "Нека мърморят"! biggrin.gifnowyaris написа:..........Вчера се возих в китайския Ярис.Колегата muf ще излезе прав-никак не са лоши.А са доста евтини.Таксито бе навъртяло 4 хиляди за няма месец без уредба ни на метан,ни на пропан.Каза човечеца(на мойте години) че му се връзват нещата и на бензин.