Страница 3 от 5

Публикувано на: 18 Фев 2012 03:26
от Win_XP
E60_Power написа:В тоя форум е ебати веселбата. Форумът на БМВ изглежда нереално стерилен и скучен в сравнение с този. Личното ми мнение, че Тойота и Лексус заслужено са на челните места по надеждност, защото са здрави коли. Обаче .... има едно "обаче", според мен! Качество поне според мен не означава само едно копче или лост да работи безотказно в продължение на 20 години, например. За мен качество означава и материала, който е използван за изработване на съответния бутон или детайл, и обема на мотора, ако щете / японските коли обикновено са с малки мотори за моя вкус /, и визията / екстериор / на автомобила, и цялостното и комплексно усещане за лукс и комфорт. И много други дребни и не чак толкова дребни неща. Понятието "качество" има различни измерения. Така аз възприемам нещата. И в този смисъл всеки при покупка на автомобил мислено нахвърля минуси и плюсове при евентуална покупка на конкретен автомобил. Защото хората са различни - едни обичат да пътуват, а други са домошари, други сменят често работата си, а трети се привързват към начина си на живот. И така нататък. Същото е и с избора на автомобил, просто защото хората са различни - едни искат кола, която да ги вози безпроблемно от точка А до Б, а други предпочитат автомобила да не е върха на надеждността, но да им доставя по-голямо удоволствие - като шофиране, като външен вид като общо усещане за това, че притежаваш хубава вещ. И затова споровете коя кола е по-по-най са малко безсмислени, защото един човек слуша главата си, а друг сърцето си. За мен модела Е60 по никакъв, ама по никакъв начин не може да бъде сравняван с която и да е Тойота / колкото и хубави коли да са японките /. Така усещам нещата аз, както всеки един човек има своите различни разбирания за естетика, лукс и комфорт. Да, може да е по-надолу в класации за надеждност, но никоя друга кола от тези, които съм притежавал / а те не са били една и две / не ми е доставяла такъв кеф при шофиране, както тази. Така, че ако ще и на 189-то място да е - ОК. Просто ми харесва повече от Тойота и това е. Визия, управление, мотори, спортен дух. Всичко. Мяташ едно кожено яке, слагаш Ray Ban-а и газ. Тая емоция и усещане за свобода нито една Тойота не може да ми даде. Просто, различни автомобили, различни таргет групи като клиенти, различни концепции.
Незнам защо си мислиш, че японските модели или в частност Toyota нямат мотори с голям обем, незнам и дали си карал нещо японско в по-различен клас от Avensis, но нещата определено не са точно така както си ги представил, повярвай ми :thumbsup:

А това със спортното усещането как го прецени, както ти сам каза си карал два модела на марката?

Публикувано на: 18 Фев 2012 04:30
от Japanese_fever
Плащат ли на LEXUS-a да го 'апе кучето или той сам плаща на кучето...?

Публикувано на: 18 Фев 2012 08:45
от nowyaris
Човек си купува такава кола,която може да си позволи.И на мен ми се кара 5-та или 7-ма серия,ама не мога да си ги позволя.Не мога да си ги позволя нови.А БМВ втора употреба си е рискова инвестиция.Като ровите по другите форуми вижте им техническите раздели.И вижте нашия технически раздел.Когато купувах Яриса имах сумата да си го платя целия на дилъра и като говорих с приятели се наслушах на приказки от сорта "ти знайш ко бемеве мойш си купиш с тез кинти".Естествено че знаех,но реших че удоволствието да карам подобна кола сравнено с неудобството да си обръщам джобовете за щяло и нещяло по автосервизи не си заслужава.Затова взех нова нискобюджетна кола от сравнително квалитетна марка и засега давам пари само за бензин и масло с филтър.И мисля следващите четири години да се огранича в тези разходи по колата.А после и по-следващите четири.И само за информация-както си е яркочервена си е пичеловка от всякъде,така че коментари по тая тема не приемам biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif .

Публикувано на: 18 Фев 2012 10:12
от Rudy
Плащат и на нас собствениците,за да ги мислим за здрави 37% [ 9 ]
а парите прогресивно намаляват sad.gif sad.gif sad.gif

Публикувано на: 18 Фев 2012 11:20
от ToyotaPassion
E60_Power написа:В тоя форум е ебати веселбата. Форумът на БМВ изглежда нереално стерилен и скучен в сравнение с този. Личното ми мнение, че Тойота и Лексус заслужено са на челните места по надеждност, защото са здрави коли. Обаче .... има едно "обаче", според мен! Качество поне според мен не означава само едно копче или лост да работи безотказно в продължение на 20 години, например. За мен качество означава и материала, който е използван за изработване на съответния бутон или детайл, и обема на мотора, ако щете / японските коли обикновено са с малки мотори за моя вкус /, и визията / екстериор / на автомобила, и цялостното и комплексно усещане за лукс и комфорт. И много други дребни и не чак толкова дребни неща. Понятието "качество" има различни измерения. Така аз възприемам нещата. И в този смисъл всеки при покупка на автомобил мислено нахвърля минуси и плюсове при евентуална покупка на конкретен автомобил. Защото хората са различни - едни обичат да пътуват, а други са домошари, други сменят често работата си, а трети се привързват към начина си на живот. И така нататък. Същото е и с избора на автомобил, просто защото хората са различни - едни искат кола, която да ги вози безпроблемно от точка А до Б, а други предпочитат автомобила да не е върха на надеждността, но да им доставя по-голямо удоволствие - като шофиране, като външен вид като общо усещане за това, че притежаваш хубава вещ. И затова споровете коя кола е по-по-най са малко безсмислени, защото един човек слуша главата си, а друг сърцето си. За мен модела Е60 по никакъв, ама по никакъв начин не може да бъде сравняван с която и да е Тойота / колкото и хубави коли да са японките /. Така усещам нещата аз, както всеки един човек има своите различни разбирания за естетика, лукс и комфорт. Да, може да е по-надолу в класации за надеждност, но никоя друга кола от тези, които съм притежавал / а те не са били една и две / не ми е доставяла такъв кеф при шофиране, както тази. Така, че ако ще и на 189-то място да е - ОК. Просто ми харесва повече от Тойота и това е. Визия, управление, мотори, спортен дух. Всичко. Мяташ едно кожено яке, слагаш Ray Ban-а и газ. Тая емоция и усещане за свобода нито една Тойота не може да ми даде. Просто, различни автомобили, различни таргет групи като клиенти, различни концепции.
според мен основния проблем в тия ти коментари за качеството на материалите е свързан с това, че най-високия клас Тойота, в който си бил е Тойота Авенсис. При нас има не случайно делене на брандовете, който иска висок, а не среден клас кола - отива на Lexus - хем пак високо качество на автомобила, хем кеф ти за материалите /които според мен в много случаи са и на по-високо ниво от BMW. Естестено като фен на нашите марки следя и новините около новите модели на Lexus. Ако наистина се интересуваш от кеф, удоволствие и начин на шофиране /'handling' / виж конкретния конкурент на BMW 5- новия Lexus GS. Освен страхотно упраление, материалите вътре са много висок клас, гледах филм как са избирали и правили детайли от бамбук. Аз лично винаги бих избрал Лексус-а, но това е моето субективно мнение, уважавам и твоето разбира се :) Просто досега писах с идеята да те накарам да сравняваш портокали с портокали, а не портокал с ябълка ;)

Публикувано на: 18 Фев 2012 12:07
от Rudy
Гроздето е кисело..., затова Авенсис. Но пак да се върнем на заплащането. На кого да дам ИБАН-а?

Публикувано на: 18 Фев 2012 12:32
от Raya
Rudy написа: Но пак да се върнем на заплащането. На кого да дам ИБАН-а?
между другото, аз гласувах преди твоя пост.........значи, за мен е по-големият дял

Публикувано на: 18 Фев 2012 14:31
от E60_Power
ToyotaPassion написа:
E60_Power написа:В тоя форум е ебати веселбата. Форумът на БМВ изглежда нереално стерилен и скучен в сравнение с този. Личното ми мнение, че Тойота и Лексус заслужено са на челните места по надеждност, защото са здрави коли. Обаче .... има едно "обаче", според мен! Качество поне според мен не означава само едно копче или лост да работи безотказно в продължение на 20 години, например. За мен качество означава и материала, който е използван за изработване на съответния бутон или детайл, и обема на мотора, ако щете / японските коли обикновено са с малки мотори за моя вкус /, и визията / екстериор / на автомобила, и цялостното и комплексно усещане за лукс и комфорт. И много други дребни и не чак толкова дребни неща. Понятието "качество" има различни измерения. Така аз възприемам нещата. И в този смисъл всеки при покупка на автомобил мислено нахвърля минуси и плюсове при евентуална покупка на конкретен автомобил. Защото хората са различни - едни обичат да пътуват, а други са домошари, други сменят често работата си, а трети се привързват към начина си на живот. И така нататък. Същото е и с избора на автомобил, просто защото хората са различни - едни искат кола, която да ги вози безпроблемно от точка А до Б, а други предпочитат автомобила да не е върха на надеждността, но да им доставя по-голямо удоволствие - като шофиране, като външен вид като общо усещане за това, че притежаваш хубава вещ. И затова споровете коя кола е по-по-най са малко безсмислени, защото един човек слуша главата си, а друг сърцето си. За мен модела Е60 по никакъв, ама по никакъв начин не може да бъде сравняван с която и да е Тойота / колкото и хубави коли да са японките /. Така усещам нещата аз, както всеки един човек има своите различни разбирания за естетика, лукс и комфорт. Да, може да е по-надолу в класации за надеждност, но никоя друга кола от тези, които съм притежавал / а те не са били една и две / не ми е доставяла такъв кеф при шофиране, както тази. Така, че ако ще и на 189-то място да е - ОК. Просто ми харесва повече от Тойота и това е. Визия, управление, мотори, спортен дух. Всичко. Мяташ едно кожено яке, слагаш Ray Ban-а и газ. Тая емоция и усещане за свобода нито една Тойота не може да ми даде. Просто, различни автомобили, различни таргет групи като клиенти, различни концепции.
според мен основния проблем в тия ти коментари за качеството на материалите е свързан с това, че най-високия клас Тойота, в който си бил е Тойота Авенсис. При нас има не случайно делене на брандовете, който иска висок, а не среден клас кола - отива на Lexus - хем пак високо качество на автомобила, хем кеф ти за материалите /които според мен в много случаи са и на по-високо ниво от BMW. Естестено като фен на нашите марки следя и новините около новите модели на Lexus. Ако наистина се интересуваш от кеф, удоволствие и начин на шофиране /'handling' / виж конкретния конкурент на BMW 5- новия Lexus GS. Освен страхотно упраление, материалите вътре са много висок клас, гледах филм как са избирали и правили детайли от бамбук. Аз лично винаги бих избрал Лексус-а, но това е моето субективно мнение, уважавам и твоето разбира се :) Просто досега писах с идеята да те накарам да сравняваш портокали с портокали, а не портокал с ябълка ;)
Който каже, че Lexus GS не става, няма да е обективен. Изглежда страхотно - интериор и екстериор. Не съм карал такава кола, а само съм чел различни статии, в които се прави сравнение между премиум марките - Мерцедес, Ауди, БМВ и Лексус. И доста коментари съм изчел по англоезични форуми, просто защото в България едва ли има хора, които да притежават по две-три подобни нови коли / БМВ и Лексус / за разлика от чужбина. Всеобщото мнение / англоезични форуми / за Lexus GS е за кола, която може да бъде определена за най-надеждна в сравнение с немските си конкуренти. Повечето коментари, които съм чел от хора, карали БМВ и Лексус са еднотипни - едната най-често е определяна като driving machine, а другата по-скоро като луксозен седан за по-спокойно каране. Дали е така - не зная. Специално за Lexus GS прочетох, че пункта по който отстъпва най-много на БМВ и Мерцедес е управлението. Аз подобно твърдение не мога да направя, защото съм карал само немските коли. Това, което не ми харесва в Lexus GS е,че компанията произвежда бензинови мотори без турбо, а поне според мен карането на кола с турбо е много по-голямо удоволствие от шофиране на автомобил без турбина. Като казвам това, имам предвид и собствения си опит от тест драйв на чисто ново БМВ с атмосферен бензинов агрегат без турбина. Да, има и бензинови мотори с турбо, но те са много, много скъпи. Според мен германските топ компании - Мерцедес, БМВ и Ауди - за 20 години постигнаха изключително развитие в усъвършенстването на турбодизеловите мотори. Лексус по-скоро се развиват в друга посока - бензин или бензин / хибрид. На мен по-скоро ми импонира карането на турбодизел. Или както казва един мой другар - кола без турбо е като жена без цици. Иначе един Lexus GS с някакъв 6-цилиндров турбо дизелов мотор и автомат вероятно би бил кола, която мога да избера.

Публикувано на: 18 Фев 2012 14:48
от LEXUS
Japanese_fever написа:Плащат ли на LEXUS-a да го 'апе кучето или той сам плаща на кучето...?
Ти първо разбери компа дали мери кислорода или въздуха и тогава пробвай пак да остроумничиш. rolleyes.gif

Публикувано на: 18 Фев 2012 15:13
от martod
LEXUS написа:
Japanese_fever написа:Плащат ли на LEXUS-a да го 'апе кучето или той сам плаща на кучето...?
Ти първо разбери компа дали мери кислорода или въздуха и тогава пробвай пак да остроумничиш. rolleyes.gif
И тази тема ли ще я смесвате сега с друга, та да стане накрая пак манджа с грозде ? .. wacko.gif
А ти е крайно време да спреш да четеш Немската жълта преса laugh.gif и най вече да им вярваш .. tongue.gif
Ако на всичките им статистики вярвахме, сега кво, да си продаваме Тойотите и да скачаме на Опел и Ауди .. biggrin.gif
http://fakti.bg/avto/27983-dekra-audi-a ... a-na-staro
http://fakti.bg/avto/30945-nai-evtinite ... -poddrajka

Публикувано на: 18 Фев 2012 15:24
от LEXUS
martod написа:
LEXUS написа:
Japanese_fever написа:Плащат ли на LEXUS-a да го 'апе кучето или той сам плаща на кучето...?
Ти първо разбери компа дали мери кислорода или въздуха и тогава пробвай пак да остроумничиш. rolleyes.gif
И тази тема ли ще я смесвате сега с друга, та да стане накрая пак манджа с грозде ? .. wacko.gif
А ти е крайно време да спреш да четеш Немската жълта преса laugh.gif и най вече да им вярваш .. tongue.gif
Ако на всичките им статистики вярвахме, сега кво, да си продаваме Тойотите и да скачаме на Опел и Ауди .. biggrin.gif
http://fakti.bg/avto/27983-dekra-audi-a ... a-na-staro
http://fakti.bg/avto/30945-nai-evtinite ... -poddrajka
Всичките статистики показват обратното на тази. Явно на Декра Тойота не плащат. :thumbsup: Та да има и ти да се радваш ,че немските коли не са чак толкова лоши. rolleyes.gif

Публикувано на: 18 Фев 2012 15:48
от LEXUS
smile.gif

Публикувано на: 18 Фев 2012 16:49
от Kiki
mirott написа:То иначе няма къде да си избиете софиенските комплекси
Играта загрубява.
Без обиди, моля. :whistle: Лично аз нямам никакви комплекси!

Публикувано на: 18 Фев 2012 16:58
от SFINKS
а трябва , всичко освен Вършец, е тъмна, непросветена в световната конспирация провинця :partyman:
Аз вече смятам да започна да ходя във Вършец на сбирките на МЕНСА , НАСА, Г8,НАТО,ГЦРУ,КГБ и TUV

Публикувано на: 18 Фев 2012 17:13
от zi_zi_top
Ако не бяха тези спорове форумът ни щеше да беден и постен като този на Лексус.
От време на време минава по някое чуждо куче за да разлае махалата. laugh.gif