Страница 3 от 4
Публикувано на: 15 Фев 2012 09:56
от ttttttt
PRODAVAM чип тунинг за Land Cruiser 2000LV
Публикувано на: 15 Фев 2012 16:45
от mafiota
ttttttt написа:PRODAVAM чип тунинг за Land Cruiser 2000LV
Ехеее, че тя цената е като на още един джип,
някакви технически характеристики има ли тос чип, или няма проблем става за всички крузери

Публикувано на: 15 Фев 2012 17:26
от Владислав
http://www.wess.lv/toyota/Public/upload ... lePage.pdf
На 15 страница от този PDF има сравнителни графики на двигателя с и без чип тунинг.Грубо казано оригиналния DEPK на Toyota Motorsport увеличава мощността с 15%, а въртящият момент с 25%.
Между другото оригинален чип тунинг за Land Cruiser 150 няма да има - не отговаря на евронормите за екологични показатели, и наистина живота на двигателя се съкращава.
Публикувано на: 15 Фев 2012 20:57
от Me4oKyX
Бат Владо - айде обесни как се съкращава, като НАИСТИНА се съкращава.... Защото има само обяснения от типа - ПРОСТО Е ТАКА! Това НЕ Е обяснение, нито пък доказателство.... А фактор - защо не го правят ако може и не пречи - вече милион пъти е давано - за ПАРИ, пари и ОЩЕ ПАРИ laugh.gif
Публикувано на: 15 Фев 2012 21:37
от ttttttt
4ipa e za noviq motor 174kc za Land cruiser 120
Публикувано на: 15 Фев 2012 22:07
от jim_beam
актуалния 3.0 е с 190к.с.,а допреди миналата год. се предлагаше със 173к.с.,явно може да се изкара още от него и то без чип.ама на тях въобще не им е това целта да изцедят макс. коне от него,като безсмислиците от vw/audi.ама я ги виж и тях,вече 2.0тди в а4 136-143к.с.,ще увеличат надеждността му от 2-3 на 4-5г. laugh.gif
сори за офтопика!

Публикувано на: 16 Фев 2012 09:28
от Владислав
МечоКух, няколко пъти ти се каза, че безплатен обяд няма.Щом характеристиките на даден агрегат, стават по-благоприятни за потребителя, без това да е пряко свързано с консумация на повече енергия, за мен извода е един - режима на работа на този агрегат се е променил, и е станал по-натоварен.Ето ти един цитат от Toyota Motor Europe:
...Following the current overall quality review by TMC and TME we have to inform
you to our regret that the product can not be offered on any upcoming vehicles
including minor model changes.
The decision not to develop new diesel engine performance kits for Euro V
engines has been taken to emphasise the engine reliability and to guarantee
the highest quality standard to Toyota customers....
Как мислиш, дали лъжат?
Публикувано на: 16 Фев 2012 09:39
от slowtraveler
Това май ще рече - край на дизеловите бегачки

Публикувано на: 16 Фев 2012 12:25
от Me4oKyX
Бат Владо - ти пак нищо не ми каза, просто ти си решил, че е така... А дали производителя ще ме лъже - ООООО, ДА!!! С 300% гаранция, защото никой производител в такива мащаби не гледа клиента, а само собствените си интереси laugh.gif Поогледай се бат Владо и ще разбереш, че не всичко де лети се яде, че доста хора хич не ти мислят доброто, но те са все от ГОЛЕМЦИТЕ

Тааа, да, безплатно много неща има, ама същите тези "ГОЛЕМИ" хора/предриятия нямат никакво желание да ти дадат и 5стинки ей така

Публикувано на: 16 Фев 2012 13:11
от ttttttt
karah baq vreme sas 4ipa i niama ni6to ob6to bez 4ip
Публикувано на: 16 Фев 2012 23:00
от andrian999999
jim_beam написа:актуалния 3.0 е с 190к.с.,а допреди миналата год. се предлагаше със 173к.с.,явно може да се изкара още от него и то без чип.ама на тях въобще не им е това целта да изцедят макс. коне от него,като безсмислиците от vw/audi.ама я ги виж и тях,вече 2.0тди в а4 136-143к.с.,ще увеличат надеждността му от 2-3 на 4-5г. laugh.gif
сори за офтопика!

абе да ти кажа Х5 от 3.0д вади 245 к.с. даже един приятел има 3.0сд и май беше 286 к.с има доста 3.0 мотори на д 200коня така , че тойата има да изкарват още много коне. Возил съм се само един път в такаъ ландкрузер на един възрастен състоятелен бизнесмен и като ми каза разхода от 15 на 100 градско при тази цена на нафтата се чудя за какво си копуват тези тежки тромави и нестабилни джипове. Много хора се заблуждават за икономичноста и взимат дизел а 10 пъти по евтино и в дългосрочен план безпроблемен е бензинов мотор на ГАЗ
Публикувано на: 16 Фев 2012 23:03
от Me4oKyX
Адриане - принципно си прав, но това е предимно от кофти горива, защото Круйзера е доста капризен .... Нашия няма проблеми, гори доста под 15, но няма да споменавам цифри, че ще стане един БЯСЕН ОФФ ... Така че - и тако и вако. Всичко е според зависи biggrin.gif
Публикувано на: 17 Фев 2012 00:40
от slowtraveler
Братовчед ми имаше 3 такива със 'заводски' чип.... Не му е създавал проблеми (но ги експлоатира под година всеки)...
Бе що годе доволен, но разхода си го биваше - съответстваше на големия размер на колата, пък нищо че е нафта....
Няма как да мъкнеш над 2т с лоша аеродинамика, и да искаш да ти гори като малолитражка.
И след поредната кражба се отказа от марката... Все си също толкова голям автомобил, само че с 50% по-мощна бензинка....
Разхода му се покачи маааалко (съвсем не фрапиращо, и напълно съответстващо на конете - над 300), но не се притеснява за замръзване на гориво и т.н.
Адрианка, на някои хора цената на горивото не им е проблем..
Не всички дето вземат такива автомобили не могат да си ги поддържат и си мислят за газово...
Като се замисля - познати имат 3 джипа и 1 лек автомобил всичките лами над 300к.с., и си ги карат на бензин и въобще не мрънкат за цените на бензина... Повече ги дразнят високите данъци тук във Варна, та затова си регистрираха колите в София...
Публикувано на: 17 Фев 2012 09:19
от Владислав
Me4oKyX написа:Бат Владо - ти пак нищо не ми каза, просто ти си решил, че е така... А дали производителя ще ме лъже - ООООО, ДА!!! С 300% гаранция, защото никой производител в .........Тааа, да, безплатно много неща има, ама същите тези "ГОЛЕМИ" хора/предриятия нямат никакво желание да ти дадат и 5стинки ей така

Мечо, Световната Конспирация не ме интересува.Казвам ти чисто технически - щом нещо работи повече, се износва повече.Независимо с какви добавки, нанотехнологии и софтуерни гимнастики му влияеш.Просто желязото има навика да се износва.А с колко ще му съкратиш живота - това никой не знае.
А по отношение на Toyota Motor - аз имам доверие в тази корпорация.Всеки божи ден си поверявам живота на неин продукт.Май и ти...Не отричам, че ако могат да спечелят още малко ще се двуомят - всеки работи за пари.Но когато сгафят, имат доблестта и отговорността да си приемат рикола от ХХХХХХХ коли.За разлика от други.....
Публикувано на: 17 Фев 2012 10:00
от Japanese_fever
Джамбазов написа:
-защо мислиш, че ниската димност е признак за добра работа на двигателя и какво разбираш под добра работа.
Me4oKyX написа:
А недей казва пред други хора, че
изгорелите газове нямат общо със състоянието на мотора..... Пряка зависимост, логична, стига да искаш да го видиш де.... За въздуха - това е главната идея на подобрителя за гориво, но ще му дойде времето, ще стане ясно за всички
zi_zi_top написа:Ти си гений и правиш ГОЛЯМА ГРЕШКА, че не си отишъл в централата на Тойота Моторс за да споделиш с тях опита си. Очаква те бляскаво бъдеще!
Мечо е гений, та дрънка! Това се вижда и от написаното.
Джамбазов го пита за димност, а той говори за изорели газове.
Явно за него бездимните газове говорят за добра работа на дизелака,
а това, че от бедна смес може да си счупи я клапан, я бутало го боли фара - той ползва само 60% от мощността...laugh.gif