Страница 3 от 3
Публикувано на: 02 Яну 2012 18:31
от Raya
Пак за жиците.
Предлагат се от 200А до 800А. Най-голямото ли по-добре?
Публикувано на: 02 Яну 2012 18:44
от nowyaris
Най-голямото винаги е най-добре.
Публикувано на: 02 Яну 2012 19:51
от zi_zi_top
Raya написа:... Най-голямото ли по-добре?
По-голямото е най-добре!

Публикувано на: 03 Яну 2012 10:22
от iceman1234
За кабелите, с тези ампери - имат предвид колко е голямо сечението на проводниците. Защото на външен вид, са почти еднакви, но едните са много изолатор с малко мед, другите са с повечко мед!

Та тия тънките, бая ни озориха на едно палене на по-големичък мотор - 3.2. Чакахме, запалената кола, да позареди поумрелия акумулатор на тази голямата, че от него да пали, че през кабелите - неможеше, да мине достатъчно ток!
Та, както е казал Мечо Пух - Колкото повече - толкова повече!

Публикувано на: 03 Яну 2012 10:50
от BIS
Raya написа:Пак за жиците.
Предлагат се от 200А до 800А. Най-голямото ли по-добре?
Kупи си 800А , и погледни дали щипките са добре захванати за проводника.Ако имаш някой познат, който може да ги запои е най-добре. Имам чувството,че някои от китайските кабели ги правят в час по трудово.
Публикувано на: 05 Яну 2012 20:19
от Instruktor59@yahoo.com
Сравнително често и доста лесно при спиране, ако тегленият шофьор е неопитен или невнимателен, настъпва въжето и изкуственото такова моментално се прегрява и се наранява силно, до скъсване... Металните пък са по-тежки, с нищожно или никакво пружиниране (елонгация), ръждясват... та няма нищо вечно.