Страница 3 от 4

Публикувано на: 18 Ное 2011 23:01
от Toyko
KiLLeR написа:нямаха щанд на Пловдивския тази година.
странно, може да ги е било срам , че нямат нов модел , ама май приуса беше новичък? ама от друга страна и някой други се направиха на селски гъзари на изложението в София и не дойдоха : БМВ, Ауди, Фолксваген - не разбрах тогава те за нещо по-добри ли се имат или какво ? Били им забранили ....

Публикувано на: 18 Ное 2011 23:56
от KiLLeR
Криза е, нямат пари за наем на изложбената площ biggrin.gif

Публикувано на: 19 Ное 2011 00:43
от zi_zi_top
При този ръст на продажбите на нови автомобили не си далече от истината.

Публикувано на: 19 Ное 2011 18:26
от Toyko
На ръце трябва да ни носят а не да се циганят, най-големият келеш от търговците беше на Ситроен в Изток магазина, се едно ми прави услуга и той е измислил колата така се държи !!! Колегата му на другия край на града е по-добре. Също доста зле в Киа - нямаше коректност при уговорките и консистентност в отстъпките. Хонда са супер незаинтересовани!!! Как си продават колите ? ! никога няма хора там и никой не идва при тебе да ти помогне. Рено ми опънаха ужасно нервите ! цари хаос.

Останах доволен от дилърите на :
Пежо
Субару
Тойота
Мицубиши
Шкода
Сеат
Шевролет
Форд
Опел и Нисан горе долу


Фолксваген зависи на кого попаднеш...

Публикувано на: 20 Ное 2011 10:39
от vessonik
Toyko написа:
Petar написа:Имат подобрение на двигателите по-икономични и по малко вредни емисии що се отнася до цената най- много с 3-4 хил лв. да е по скъп
4. Окончателно изпразване на складове от стария модел

аз май хванах 4
Моята е от последните 2.0 D4D от 2008г., средния вариант на оборудване. Двигателят работи с 5,4 литра масло и е с верига, а не с ангренажен ремък... Пазарихме се една седмица и ми дадаха около 10 различни цени. Накрая поисках цена за покупка кеш, а парите събрах от приятели - така излезе най-изгодно! Сервизната поддръжка излиза на еднаква цена ако я предплатиш при покупката или си я плащаш когато й дойде времето. Братовчет ми кара Авинсис от последния модел със същия двигател. Двете няма никаква разлика в двигател и ходова част, само купето е малко по-притеснено за повече хора и я купи доста по-скъпо като актуален модел. Супер си е колата, но до около 20000км не очаквай чудеса от мотора. След това става фурия... В момента е на 38000км., разход: градско в София 6,8-7,0 л/100км, извънградско при 130-140 км/ч около 5,0 л/100км.

Публикувано на: 20 Ное 2011 10:52
от LEXUS
Toyko написа: Хонда са супер незаинтересовани!!! Как си продават колите ? ! никога няма хора там и никой не идва при тебе да ти помогне. ...
Не ги продават biggrin.gif Имат много слаби продажби.

Публикувано на: 20 Ное 2011 23:38
от Toyko
vessonik написа:
Toyko написа:
Petar написа:Имат подобрение на двигателите по-икономични и по малко вредни емисии що се отнася до цената най- много с 3-4 хил лв. да е по скъп
4. Окончателно изпразване на складове от стария модел

аз май хванах 4
Моята е от последните 2.0 D4D от 2008г., средния вариант на оборудване. Двигателят работи с 5,4 литра масло и е с верига, а не с ангренажен ремък... Пазарихме се една седмица и ми дадаха около 10 различни цени. Накрая поисках цена за покупка кеш, а парите събрах от приятели - така излезе най-изгодно! Сервизната поддръжка излиза на еднаква цена ако я предплатиш при покупката или си я плащаш когато й дойде времето. Братовчет ми кара Авинсис от последния модел със същия двигател. Двете няма никаква разлика в двигател и ходова част, само купето е малко по-притеснено за повече хора и я купи доста по-скъпо като актуален модел. Супер си е колата, но до около 20000км не очаквай чудеса от мотора. След това става фурия... В момента е на 38000км., разход: градско в София 6,8-7,0 л/100км, извънградско при 130-140 км/ч около 5,0 л/100км.
ок де ако не е тайна, колко спести с това плащане накуп и с тия пазарлъци ? предполагам всеки път е различно, аз намерих връзки с търговци в няколко града и проверих вътрешно цените и не ми дадоха разлика, само за джипа на едно място дадоха отстъпка...

Публикувано на: 20 Ное 2011 23:43
от Toyko
LEXUS написа:
Toyko написа: Хонда са супер незаинтересовани!!! Как си продават колите ? ! никога няма хора там и никой не идва при тебе да ти помогне. ...
Не ги продават biggrin.gif Имат много слаби продажби.
е тогава е гати самочувстието и гати цените ??????
в щатите $ 25 бона съм чувал акорда с фул екстри ....... верно много добра кола го водят като нечупливост и прочее.... ама много е скъп в България първо и второ Хонда имат дизайн на стар Стартрек кораб ! Ситроен например са супер в това отношение...такова спокойствие на линиите....Тойота е нещо средно приятна и ненатрапчива... нещо като японския фолксваген, извинете за сравнението :) Честно като влязох последно в Сивик и направо получих леко гадене от некадърен дизайн ! Акорда е малко по добре....но сивика ако ще да е космически кораб няма да го купя... сигурно съм разглезен от немските коли...

Публикувано на: 21 Ное 2011 11:31
от SFINKS
Без да съм пророк мисля че ти скоро нищто няма да си купиш

Публикувано на: 21 Ное 2011 11:36
от Scott
SFINKS написа:Без да съм пророк мисля че ти скоро нищто няма да си купиш
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=19025 tongue.gif

Публикувано на: 21 Ное 2011 12:22
от baba_metca
Toyko написа:
Petar написа:Имат подобрение на двигателите по-икономични и по малко вредни емисии що се отнася до цената най- много с 3-4 хил лв. да е по скъп
може би - ако ви се чака , мисля ще е най-добре по пловдивския панаир да купите....тука отстъпките явно са няколко вида:

1. Пловдив
2. Коледа
3. остаряващ модел
4. Окончателно изпразване на складове от стария модел

аз май хванах 4

хората на запад си имат цели сайтове със стратегии как да хванеш такива неща.... ама има и пазар, а тука няма нищо....
Това с Коледа-та, не е много ясно. Цените на Авенсиса по ценова листа, не са мърдали със сигурност от Април месец. То поне от тогава им е ясно, че 2012 ще има фейслифт. Остават само складовите наличности и факта, че понякога може да минеш с някоя екстра +, която не си я искал(стига да не ти пречи цвета), само и само да шитнат бройката от склада. Естественно безплатно или с намаление. Защото те блокират пари в тези коли, пари които не е ясно дали са техни или са на заем (т.е. може да плащат кредити за цената на скада). Но иначе факт, е че обикновенно най-далаверски са бройките, които изостават и е ясно, че след някой и друг месец, ще излиза нов модел. Тогава проблема е в това, че едва ли човек ще получи точно това което иска (може екстрите да се различават леко, най-вече цвета ще е различен), но пък компромиси трябва да има и от двете страни. Ако държиш само и единствено на твоето, ще плащаш.

Публикувано на: 21 Ное 2011 14:58
от Toyko
SFINKS написа:Без да съм пророк мисля че ти скоро нищто няма да си купиш
мисля до края на другата седмица да стане, зависи колко ще се бавят с окомплектоването :) не залагай на ТОТО :)

Публикувано на: 21 Ное 2011 15:14
от Toyko
baba_metca написа:
Toyko написа:
Petar написа: Ако държиш само и единствено на твоето, ще плащаш.
еми да аз направих някои компромиси, истина е...най-трудно беше да убедя жената. хехе, айде ще се похваля като взема колата - до 5 дена обещаха да стане след лизинга, значи 10...преко сили

Публикувано на: 21 Ное 2011 17:26
от Instruktor59@yahoo.com
...По едни изчисления, при равни нива на оборудване, за да има смисъл/сметка да се купи кола с дизелово задвижване, трябва да се изминават поне 18 000 км/годишно... Говоря за всичките разходи, които си смятал по-горе и мисълта, че след примерно 100 -150 000 ще искам да я продам тая кола.

Това с дизела от ОМВ всички го повтарят, особено зимата.

Аз карам 12-16 000 км и ако не е Хайлукс, бих си взел с бензиново задвижване.
Но ако ти е кеф дизела, карай, не мисли много.

П.П. Както е известно, единственият сигурен начин да се определи средногодишния разход на гориво примерно, е да се записват всички суми и изминати км - една година. Иначе разходът и на градско и на извънградско каране може да се различава в много големи граници.
Числата, които дават официално производителите, обикновено са по-малки от измерените при разните пробни карания в Автобилд например и се отнасят за напълно нова и напълно изправна кола с прекрасно гориво и пробвана по нормални пътища...

Колата и всичко свързано с нея винаги включва и чувства, романтика, престиж, изфукване...

Карай със здраве, не бой се!

Публикувано на: 21 Ное 2011 22:26
от Toyko
много разумно пишеш да, хареса ми.... обаче на мен ми дадоха цена на дизел равна на тази с бензин при разлика на опциите пренебрежимо малка за мене,освен това обслужването ми влиза в лизинга и няма оскъпяване заради дизела по тоя начин, затова веднага ми се наби на очи, отдавна искам да мина на дизел и просто почувствах че това е възможност, надявам се след 5-9 години да карам поне хибрид или електрическа кола... дано най-накрая 100 години след Тесла тези капиталисти да пуснат нещо по смислено....Виж, важното е да не измрем следващите 50 години и децата ни да карат принципно нови коли - не знам дали сте чели сравнението между компютрите и колите, но то беше нещо такова - ако колите се развиваха с темповете на компютрите, сега щяхме да изминаваме 2000 км с 2 литра бензин - примерно.... За емоциите - нека си призная на мен също ми харесват например Астон мартин дб4 и Форд мустанг гт например , ама....като изпратя децата в университета тогава. то май затова виждам напослеаък луди пенсионери да карат с 150 : :? хахахахах