Страница 3 от 5

Публикувано на: 21 Окт 2011 11:54
от kimibubo
А какво ако се окаже ,че не си прав.

Публикувано на: 21 Окт 2011 12:28
от danny
ТИ МИ ЗВУЧИШ КАТО РАБОТНИК ОТ СЕРВИЗА..???
Това няма как да стане! При един нормален оглед на записите от камерите ще се разбере дали е станало в сервиза или са изкарвали колата извън него.

Публикувано на: 21 Окт 2011 12:44
от kimibubo
Имам познати. Не искам да се заяждам с теб. Разбирам, че не ти е приятна цялата тази история. Но наистина знам как е организацията и наблюдението и мие трудно да го повярвам. Не мога да си го представя просто. Разбирам те и теб.

Публикувано на: 21 Окт 2011 13:26
от danny
На никой не го пожелавам, но явно това е самата действителност в България. Преди Тойотата имах Шевролет и в София Ауто ми бяха откраднали оригиналния плафон с контакт в багажника, там не съм се разправял понеже го видах след месец. На мой роднина, който си купи чисто нова КИА точно преди зимата беше с летни гуми. Отива да я плати и и си плаща 4 зимни гуми да ги монтират. Летните гуми му ги слагат в чували да си ги прибере. На пролет изважда летните гуми и вижда че не са чисто нови а са карани. Еми това са случай само на моето семейство. Питам аз ли съм най-големия карък или това е масова практика..?

Публикувано на: 21 Окт 2011 14:49
от Raya
На руските каси винаги виси табелка "Считай деньги не отходя от кассы" :whistle:
Всичко може да не се догледа, но да не забележиш фрапираща разлика на седалката в/у която се каниш да седнеш, това не го разбирам.

Публикувано на: 21 Окт 2011 16:39
от Dizzle
Аз лично бих писал на директора за Европа (би трябвало да има такъв). Когато си избирах кола се спрях първо на Мазда. Естествено, като се обадих на БГ представителя с няколко въпроса ме отрязаха и казаха,че нямат информация и да съм звъннел след месец. Писах един мейл до Мазда-Япония и след половин час вече имах мейл с извинение за бг колегите им и отговори на всичките ми въпроси. Мейла беше от някакъв си директор, който отговаря за Европа. Навсякъде освен у нас представителите се стараят да ти помогнат по всякакъв начин и ако се оплачеш където трябва много бързо ще стигне до шефа на съответния представител и проблема ти ще бъде решен.

Публикувано на: 21 Окт 2011 22:46
от zi_zi_top
Всеки който е ходил в сервиза на ТМАуто е видял колко много камери има. Няма место от двора и халетата, което да не е под постоянно видеонаблюдение.

Силно се съмнявам някой монтьор или служител да се осмели да сменя седалка. Прекалено видима и хамалска дейност е. Най-малкото ще му търсят сметка за това по коя поръчка извършва дейност и ще трябва да заведе поръчка и да я плати от собствения си джоб. laugh.gif

Публикувано на: 08 Ное 2011 21:21
от iceman1234
За кой град става дума? И има ли някъкво развитие по въпроса? - Направо ме хвърлихте в размисъл ...

Публикувано на: 09 Ное 2011 09:15
от мехаННика
За да те хвърля още по дълбоко в размисъла,ще ти кажа,че на снимките от мобиле.бг,тоест, още преди човека да си купи тази италианска огризка,си личи кое колко е износено.Интересно защо не казва този факт тук???? Може би се надява да издрънчи някой ароматизатор за 6лв или пък стелки за 80? Всеки може да се заблуди или да бъде заблуден,може пък да го е страх от жена му защото парите за колата са нейни,но всичко си има граници.Тия заговори на всички сервизи срещу тяхната фамилия приличат на роман на Робърт Лъдлъм или на нещо с латински термин.

Публикувано на: 09 Ное 2011 14:00
от danny
Можеше да ми покажат записите и всичко да приключи на момента. А не да си прехвърлят топката, и да печелят време. Една снимка лично на мен нищо не ми показва, също така може да се манипулира с фотошоп.
Но аз съм си виновен, че се подписвам преди да съм си огледал колата. Това ще ми е за урок!

Публикувано на: 09 Ное 2011 14:20
от digitalpr
Дай снимки на салона, да видим седалката.

Публикувано на: 11 Ное 2011 09:26
от kimibubo
Колега, както те бях попитал по-рано, СЕГА ЩЕ СЕ ИЗВИНИШ ЛИ???

Публикувано на: 11 Ное 2011 11:47
от danny
Бих се извинил ако ми бяха показани записите от камерите. Нали затова са пустите камери, за чий .... са ви. Но така и не ми се показаха, също така няма логика записите да се пазят 4-5 дни, както твърди управителя, понеже има коли които стоят в сервиза по 1, 2, 3 или 4 седмици.. А ти нали не беше от сервиза?!

Публикувано на: 11 Ное 2011 11:50
от digitalpr
Защо просто не пуснеш снимки да видим седалката, спрямо останалите седалки в колата?

Публикувано на: 11 Ное 2011 14:02
от kimibubo
Защо ли не публикуваш тези прословути снимки?
Знаеш ли какво-пак ти казвам,че не се заяждам,просто ми е писнало типично по български да плюем по някого,а да не потърсим вина в себе си.Няма как да се подмени седалка.Това е сервиз пълен с камери.