Страница 3 от 5

Публикувано на: 16 Дек 2011 08:28
от Rudy
Toyko написа:колега от коя година е това, този линк малко по-различно изглежда...
То има много различни класации - мен например ме интересува тази, защото моя Авенсис стана на 6 год. през 2011:
http://www.anusedcar.com/index.php/tuv- ... 11-6-7/300

Публикувано на: 16 Дек 2011 08:29
от baba_metca
baba_metca написа:Toyota Auris 2.0 d4d, в момента на 2г и 3месеца и 33450км.
  • Преминала през кампанияата с педала на газ-та преди да я купим.
  • Проблема със свиренето на задните спирачки на около 22-3 000км, като те са си свирели и преди това, ама предишните са нехайствали явно. За тези които не знаят, проблема е признат от Тойота и при проявяване се сменят някакви държачи и накладки.
  • На около 32 500 смяна на комплект съединител. Нещо виеше при натоварване. Когато се тръгваше по наклон, най-много се чуваше
2г и 4месеца ~ 34000км.
  • Смяна на карета на волана.
2г и 5месеца ~ 35000км.
  • Смяна на водна помпа. На повечето двигатели произведени след 2009-та слагат променена помпа, за тези преди това, гаранцията е удължена на 5г, но се запазва пробега от 100 000км

Публикувано на: 16 Дек 2011 17:58
от ceko26
Авенсис 98г. купена на 32000км. от мен. Вече 4г. и 60 000км. при мен съм сменил извънредно само 4 биалетки и леко "побългаряване" на шлиците на карето на волана. Колата се кара всеки ден и е на газ. Като чета какви неща се сменят на коли на 1-2г и под 50 000км и ми вадите статистики то излиза, че ТМ-Ауто внася някакви дефектни партиди за 3 свят.

Публикувано на: 16 Дек 2011 18:17
от Scott
ceko26 написа:... излиза, че ТМ-Ауто внася някакви дефектни партиди за 3 свят.
...или качеството на Тойота е паднало драстично след 1998г. tongue.gif

Публикувано на: 16 Дек 2011 18:35
от slowtraveler
ceko26 написа:Авенсис 98г. купена на 32000км. от мен. Вече 4г. и 60 000км. при мен съм сменил извънредно само 4 биалетки и леко "побългаряване" на шлиците на карето на волана. Колата се кара всеки ден и е на газ. Като чета какви неща се сменят на коли на 1-2г и под 50 000км и ми вадите статистики то излиза, че ТМ-Ауто внася някакви дефектни партиди за 3 свят.
Колега, явно въпреки, че колата се кара всеки ден въртиш малко километри....
За 13г си врътнал 60 или 90х.км??? Повечето от колегите въртят тези километри не за 13г, а за 3 години...
Авенсиса до 90х.км не съм пипал окачване - вървеше ОК (е, имаше някои други проблеми).. Ако колата бе карана нормално, все още би бил в гаранция...
Относно 'дефектни партиди от 3-ти свят': според запознат източник сега например АУДИ внася китайски стъкла за новите си модели...
На къде върви света.... :whistle:

Публикувано на: 16 Дек 2011 18:53
от Scott
slowtraveler написа:... според запознат източник сега например АУДИ внася китайски стъкла за новите си модели...
Да, FNG ... упс, те и Тойота и Мазда от там пазарували biggrin.gif http://www.fngautoglass.com/products.as ... nu=&class=

Публикувано на: 16 Дек 2011 19:04
от slowtraveler
Имах предвид не афтърмаркет, а за първоначално вграждане...
Може и за Мазда и Тойота да стоят така нещата, но за това нямам информация.

Публикувано на: 16 Дек 2011 20:18
от Rudy
Scott написа:
slowtraveler написа:... според запознат източник сега например АУДИ внася китайски стъкла за новите си модели...
Да, FNG ... упс, те и Тойота и Мазда от там пазарували biggrin.gif http://www.fngautoglass.com/products.as ... nu=&class=
Ти поне би трябвало да знаеш какво е ОЕМ? Къде видя, че са официален доставчик на Toyota или Mazda?

Публикувано на: 17 Дек 2011 14:07
от LEXUS
Scott написа:
ceko26 написа:... излиза, че ТМ-Ауто внася някакви дефектни партиди за 3 свят.
...или качеството на Тойота е паднало драстично след 1998г. tongue.gif
E,това само ти го знаеш. ТЮВ не го отчитат. Значи разглеждаме тук 5 коли с по един евентуален проблем! Не разглеждаме гаранционни коли от други марки ,за да съпоставим. Отново ще кажа, че смяна на рейка заради каре на волана, е несериозно отношение, а не дефект по колата. Дори карето не е дефектно,а е с малко смазка. Проблемът се оправя с добра грес.
Къде е това спаднало качество? И защо самите германци признават,че Тойота произвежда най-здравите автомобили. Защо и в САЩ същото казват!

Публикувано на: 17 Дек 2011 18:48
от Toyko
Rudy написа:
Toyko написа:колега от коя година е това, този линк малко по-различно изглежда...
То има много различни класации - мен например ме интересува тази, защото моя Авенсис стана на 6 год. през 2011:
http://www.anusedcar.com/index.php/tuv- ... 11-6-7/300
е ТЮФ на немците е само едно- просто малко разместени бяха местата не като в линка който постнах, може пък различните източници да са объркали малко

Re: Гаранционни ремонти

Публикувано на: 19 Дек 2011 14:13
от baba_metca
zi_zi_top написа:Предлагам създаването на тази тема, в която собствениците на нови гаранционни автомобили Тойота ще пишат какви гаранционни ремонти са извършени. Така ще имаме по-синтезирана информация за проблемите на различните модели и генерации.

Мисля, че тази тема ще бъде полезна за всички, които искат да си купят Тойота - нова или втора употреба.
В темата не става въпрос за това дали е спандало качеството, дали други марки са по-качествени, дали гаранционните ремонти са несериозни или пък, че някой няма нито един ремонт по време на гаранцията. За всички тези неща си има отделни теми (поне по една). Ако все пак някой иска да направи коментар относто гаранционните ремонти и т.н., нека си отвори тема (стара или нова), в която да цитира тази.

Моля да оставим темата чиста, за да могат хората да добият максимално ясна представа за проблемите по един модел, кои от проблемите имат удължена гаранция (особенно важно за закупилите кола втора употреба), кога се проявяват най-често, има ли неща, които не са оправени или пък се считат за нормални според сервизите на Тойота, дори ако щете колко време престоява колата в сервиза за дадена манипулация.

Публикувано на: 11 Фев 2012 16:40
от zi_zi_top
Тази тема потъна. Качвам я, ако има някакви нови мнения да ги споделите.

Публикувано на: 12 Фев 2012 00:00
от kaloyanko
Аз мога да отблежа следните проблеми:
1) На около 3-4 хил.км започнаха да стържат предните накладки.;
2) Топката на скоростния лост се обели някъде малко след 2рата година.;
3) Акумулатора тотално сдаде багажа 1-2 месеца след изтичането на гаранцията.;

Публикувано на: 12 Фев 2012 09:29
от alligator
Аз само ще дам линк всеки да си види що за кола си е купил в зависимост от годината на производство. Мисля че на TUV може да се вярва, все пак всички коли които не минат TUV идват да се карат в БГ. biggrin.gif

http://www.automedia.bg/news/article_15119.html

Интересното е че за VW Golf има само един ред, без значение дали е 4,5,6?? Може би за тях Голф е направо марка а не модел.

Публикувано на: 14 Фев 2012 16:32
от SFINKS
slowtraveler написа:Имах предвид не афтърмаркет, а за първоначално вграждане...
Може и за Мазда и Тойота да стоят така нещата, но за това нямам информация.
Ти остави това , ако знаеш в България колко неща за първоначално вграждане в Ауди ,Порше и БМВ се правят лошо ще ти стане и в същото време ясно защо автомобилите дават толкова дефекти