относно акумулатор
Публикувано на: 15 Окт 2011 12:09
аз се двоумя между Exide и Varta
TOYOTA FORUM BULGARIA
https://www.toyotabg.eu/
Принципно е така, ама как ще обясниш че съм още с оригиналния (брандиран) Toyota - made in France - след 6 год. и 145х. км? И то при по претенциозния D4D?Nixter написа: Ако чуеш някъде, че на Тойота им падали акумилаторите на третата година, това едва ли ще те спре да си купиш нова Тойота ?
Абсолютно съм съгласен.Моте също са Бриджстоун и 2 са криви.Вулканизатора добре че ми е приятел и си играе да я върти по джантата по три пъти докато я балансира що годе добре,ина4е му излиза да слага по 80гр. тежести.Даже още като нова при по висока скорост ми тресеше но след баланса се оправи.Незнам и защо и 4-те са различна година на производство,но все тая.Nixter написа:Бриджстоун са добри, но едната ми оригинална гума беше леко крива. Като я въртят на машината се вижда че играе. И момечето ми вика че рядко е виждал нова крива гума. Очуди се че не ми бие във волана, но и да ми бие явно е прекалено слабо и не го усещам. Според гумаджията гумите с които слизат колите от завода са е по-кофти и имат повече дефекти.
Е аз не съм казал че всички се прецакват тогава. Даже на твърдя че 25% се прецакват тогава. Просто явно колегата дето си купи 2 рава в семейството е попаднал на кофти серия акумулатори. И двата рава им умряха акумулаторите точно на 3 години. Пробега на двете коли беше различен - едната е карана повече, другата малко.Rudy написа:Принципно е така, ама как ще обясниш че съм още с оригиналния (брандиран) Toyota - made in France - след 6 год. и 145х. км? И то при по претенциозния D4D?Nixter написа: Ако чуеш някъде, че на Тойота им падали акумилаторите на третата година, това едва ли ще те спре да си купиш нова Тойота ?
А моите и двата умряха след престой на съответните автомобили в бояджиските сервизи... може и да е съвпадение просто, ама върви ме убеди в това. При условие че сервизите бяха два различни biggrin.gifNixter написа:Е аз не съм казал че всички се прецакват тогава. Даже на твърдя че 25% се прецакват тогава. Просто явно колегата дето си купи 2 рава в семейството е попаднал на кофти серия акумулатори. И двата рава им умряха акумулаторите точно на 3 години. Пробега на двете коли беше различен - едната е карана повече, другата малко.Rudy написа:Принципно е така, ама как ще обясниш че съм още с оригиналния (брандиран) Toyota - made in France - след 6 год. и 145х. км? И то при по претенциозния D4D?Nixter написа: Ако чуеш някъде, че на Тойота им падали акумилаторите на третата година, това едва ли ще те спре да си купиш нова Тойота ?
имам 2 тойоти , дойдоха с гуми Yokohama , деба тия от Тойота кви са спестовни да сложат възможно най-скъпите гуми biggrin.gif biggrin.gifNixter написа:Не исках да кажа че "влагат некачествени материали", а че влагат КОНСУМАТИВИ СЪС СРЕДНО КАЧСТВО. Никой няма право да бъде недоволен като се изхаби един консуматив като акумулатора или гумите. Съответно от Тойота не им дават гаранция и няма как да си имат проблеми с недоволни клиенти. Според мен качеството на консумативите не определящо при продажбите на една марка. Ако чуеш някъде, че на Тойота им падали акумилаторите на третата година, това едва ли ще те спре да си купиш нова Тойота ?
Браво колега. Хубаво, че бързо взе акумулатора, че иначе темата вземаше опасна насока на развитие biggrin.gifdigitalpr написа:В крайна сметка взех 52Ah от тях, 144лв с поставянето, 3г. гаранция.