600+ bhp Supra ,vyv Burgas
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
- PAKETA_1
- Мнения: 649
- Регистриран на: 21 Фев 2005 09:54
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 4 пъти
Някой да ме поправи или обясни
Когато е бедна сместа, системата се отдалечава от стокиометричните и навлиза в експлозивните лимити на бензина...и затова ли гърми?
Аз обаче си мислех че конструкторите на колата биха направили така че най слабата точка на един цилиндър да не е буталото а някой клапан...нещо което би се сменило по лесно и няма да преебе целия двигател...тъй ли не са се сетили да добавят някакъв клапан на главата който да изпуска свръхналягането преди да спука или изхвърчи бутало...и да се сменя често
Звучи логично от инжинерна гледна точка
Когато е бедна сместа, системата се отдалечава от стокиометричните и навлиза в експлозивните лимити на бензина...и затова ли гърми?
Аз обаче си мислех че конструкторите на колата биха направили така че най слабата точка на един цилиндър да не е буталото а някой клапан...нещо което би се сменило по лесно и няма да преебе целия двигател...тъй ли не са се сетили да добавят някакъв клапан на главата който да изпуска свръхналягането преди да спука или изхвърчи бутало...и да се сменя често
Звучи логично от инжинерна гледна точка
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Идеята е проста.PAKETA_1 написа:Някой да ме поправи или обясни
Когато е бедна сместа, системата се отдалечава от стокиометричните и навлиза в експлозивните лимити на бензина...и затова ли гърми?
Аз обаче си мислех че конструкторите на колата биха направили така че най слабата точка на един цилиндър да не е буталото а някой клапан...нещо което би се сменило по лесно и няма да преебе целия двигател...тъй ли не са се сетили да добавят някакъв клапан на главата който да изпуска свръхналягането преди да спука или изхвърчи бутало...и да се сменя често
Звучи логично от инжинерна гледна точка
Нещо както моита кола вдига много температурата на изгорелите газове ,така и при тях. Даже не им трябва да е po-bedno ot стокиометричните ,просто е достатъчно да мине над 12.5:1 примерно 14:1 или нещо такова. Във този случаи се получава СВРЪХ ТЕМПЕРАТУРА във цилиндара ,която е предпоставка за детонация. Дори и да няма детонация ,свръх температура достатъчно дълго време може да разтопи буталата (главата се пази от антифриза които тече във нея ,блока от маслото ,буталото - горкото то).

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] и 5 госта