Страница 3 от 4

Публикувано на: 25 Сеп 2006 21:23
от slowtraveler
Бегай далеч от тоя сервиз - те трябва да са големи галоши да я въртят на акумулатор без да проверят тоците първоначално...

Смени кондензатора.
След това завърти коляновия вал в положение чукчето да е залепено, но да е на границата на отлепяне (да отлепя като завъртиш палеца на ръка използвайки луфта на оста на делкото, и да затваря, когато върнеш оста в първото положение).
Превъртай коляновия вал при изключен контакт да не те изненада лошо.
Доближаваш централния високоволтов кабел от бобината до корпуса на двигателя (около 1мм).
Даваш контакт. Отлепяйки чукчето трябва да получаваш искра.
Ако не получаваш искра вземаш волтмер и започваш да търсиш къде се губят тоците. Ако всички тоци са на место остава бобина или кондензатор.
След това поставяш капачкатана делкото, изкарваш свещите и ги включваш с кабелите, като корпусите им ги допираш до маса (двигателя).
Превърташ коляновия вал (може пак на ръка) и гледаш дали всяка свещ дава добра искра, а също дали реда им е правилен. Ако капачката няма зъб или делкото е било демонтирано проверяваш да не е обърнато на 180градуса.
Ако някъде няма искра - проблем може да е палеца, капачка или кабели. Всичкото това се прави без да се използва стартера.
След това проверяваш първоначалната центровка. Трябва да виждаш искра на 1 и 4 цилиндър (редуващи се) - при преминаване на коляновия вал през белега за предварението (шайбата на коляновия вал има белег, който трябва да съвпадне с белега преди ГМТ).
Единствено ако всичко дотук е ОК - тогава вече монтираш свещите и пробваш да стартираш.
В противен случай опитите по принцип са обречени на неуспех...

Публикувано на: 25 Сеп 2006 23:33
от starlet
леле мерси за подробното описание .. ако утре нищо не направат (пак ще ми земат Парите ) , сам ще се мъча

Публикувано на: 26 Сеп 2006 17:55
от slowtraveler
Няма проблем.
Описанието е дълго, но диагностиката на тоците реално става за около 15 мин...
Като заредиш акумулатора и я запалиш напиши къде е бил проблема :thumbsup:
Пък ако сме познали ще трябва да направиш една почерпка на форума да не се чупи колата : :cheers:

Публикувано на: 26 Сеп 2006 18:22
от max-2
Извинявай, но не е ли по-добре да отидеш в сервиза на Тойота, отколкото да даваш грешни пари на некадърни майстори, които може и да развалят нещо, като пипат така наслуки.
Не знам колко е скъпо, но на мен ми взеха 18 лв. за проверка на реглажа на клапаните. :thumbsup:

Публикувано на: 27 Сеп 2006 15:45
от starlet
ее колеги дилемата се разреши ,
днеска им виснах на главата и я направиха точно за 1 час :)

според мене порсто нищо не са пипнали през цялото време ...
в крайна сметка резултата е :

Капачка на Делкото
(аз си я смених преди да я закарам , щтото счупих графитената пъпка )
чукче\наковалня
кондензатор - от москвич
Чистене на карбуратор
Центровка

тотал :45 лв

И ми казаха че свещите- Данесто които си купих от ТМ Ауто не били на ред, препоръчаха ми да ги сменя ( нещо не било на както трябва разбрах точно кво )

Публикувано на: 27 Сеп 2006 18:01
от slowtraveler
Ами честито :thumbsup:
Обаче ако в ТМ Ауто си им дал талона, за да видят точния двигател не вярвам да са направили някакъв номер със свещите...
По-добре си ги остави и гледай как върви колата, и вече ако е много належащо - чак тогава сменяй свещите...

отново

Публикувано на: 19 Яну 2007 11:57
от starlet
след дълго време безпроблемно каране и изминато 30000 км
онзи ден зе че пак ми се тюхна на 2 пъти
чудя се дали не е от бензинова помпа???

Публикувано на: 19 Яну 2007 18:30
от LEXUS
Smeni si benzinovia filtar,che ot nego moje i da ti izgasne niakade.

Публикувано на: 20 Яну 2007 10:34
от starlet
LEXUS написа:Smeni si benzinovia filtar,che ot nego moje i da ti izgasne niakade.
филъра го смених есента и ми се вижда чист ,
а и все пак си сложих новичка бензинова помпа, току що !!!
60 левчета струва и за 5 мин я сложих..
ще вида днес как се държи дано да е ок вече

Публикувано на: 24 Яну 2007 10:43
от starlet
изминах около 300 км и пак ми направи този номер ....
много чудно кво ли е не знам вече ????????

Публикувано на: 24 Яну 2007 19:12
от max-2
Да няма малко водичка в резервоара?

mda

Публикувано на: 26 Яну 2007 16:05
от starlet
май се оправи ,
почистиха карбуратора и вече е ок

Публикувано на: 30 Яну 2007 09:45
от starlet
проблемчето си е все още на лице .....

ако е вода с какво друго мога да я разкарам освен със спирт???

Публикувано на: 02 Фев 2007 19:35
от LEXUS
Виж сега,старата ми Корола го правеше същото-гаснеше по време на движение и на скорост,след това въртя,въртя и пали.Плашиха ме ,че бубината си заминава,най-некадърният майстор почна да ми развива теории как трябвало да сменя свещите,кабелите,капачка на делко и т.н..Изпсувах го в стил :censored: ,стана ми ясно,че нищо не разбира ,то и аз това сам мога да го кажа,без да ходя при него.В сервиза обаче хората излезнаха по-разумни и ми смениха само филтъра и заспа.Принцип е винаги да започваш от най-простото и евтиното ако не си сигурен точно какъв е проблемът!Ти правиш точно обратното-бенз.помпа,която е била здрава,а ти си я сменил безсмислено. sleep.gif Бенз.филтър е левче май,дори да си го сменил скоро,не очаквай да видиш мръсотии отвън,той може да се запушва и да не го видиш външно.Моят беше перфектно чист на външен вид,но се запушваше. smile.gif

Публикувано на: 02 Фев 2007 20:36
от sluchaen_fen
От 5 месеца не е открита причината.
Защо?
Няма ли механици с усет?
Диагностиката ли е недостъпна или Старлетката е твърде сложна?