Страница 3 от 7
Публикувано на: 17 Сеп 2011 00:16
от LEXUS
V35GTR написа:LEXUS написа:lederman написа:
Двигателя на LFA не беше ли разработка на YAMAHA? което пак си е TOYOTA biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Разработка със YAMAHA, но не на YAMAHA. Идентична е разработката на този 1.8 VVTLI на Corolla TS.
Glavata na tezi dvigateli e razrabotka na Yamaha! Yamaha ne e Toyota!
BTW ti nqkoga chuval li si za M3? ili R8?
Хахаха, е какво за тия два модела. нали нямало смисъл. Защо те се напъват във високите обороти.
Публикувано на: 17 Сеп 2011 00:19
от LEXUS
V35GTR написа:LEXUS написа: Двигател,който се форсира до 9000 оборота в минута и вади 200 коня от 1.8 обем атмосферен е инженерно изкуство, което го владеят Хонда и Тойота.
При другите вървенето приключва подобно на дизел около 6000 оборота, компенсирано с увеличен обем и тегло.
laugh.gif
Koe vurvene prikluchva? Moje li da budesh po specifichen?
По-конкретен или по-специфичен искаш да бъда?
Публикувано на: 17 Сеп 2011 00:22
от alexgti
Голям спор се е завихрил, чакам на 21 пак да ходи за трети път във втори различен сервиз на тойота, белким тоя път разберат от къде е. За сега само глупави и абсурдни предположения...За мен се чува някъде от главата посока веригата. Както казах, има гаранция до март догодина, така че ако е нещо сериозно ще си го правят. Иначе серийно си идва с пружини eibach. Вътре ми харесва много повече от един гол type r, въпреки, че сивика, май е по надежден, а върви поне колкото нея. Другото което не ми харесва на королата е, че отзад е на мост, а не е независимо както сивика.
Публикувано на: 17 Сеп 2011 00:30
от V35GTR
LEXUS написа:V35GTR написа:LEXUS написа: Двигател,който се форсира до 9000 оборота в минута и вади 200 коня от 1.8 обем атмосферен е инженерно изкуство, което го владеят Хонда и Тойота.
При другите вървенето приключва подобно на дизел около 6000 оборота, компенсирано с увеличен обем и тегло.
laugh.gif
lol, takiva dvigateli e imal/ima pochti vseki major proizvoditel zanimaval se sus motorsport. Ne sporim che e losh dvigatel! Prosto ne e tova koeto ti si predstavqsh!!
Не е въпросът да го има всеки Мейджър производител, занимаващ се с моторспорт за едно или две състезания.Въпросът е да го предложи в продаваем продукт на купувачите, при това да е надежден. Има доста ключови моменти, които пропускаш. При серийните автомобили, които предполагат дълговечност в експлоатацията, а не 5 обиколки само японците проектират такива агрегати. Нищо странно след като нямат конкуренция във високооборотните мотори.
Всеки прави масовки двигатели до 6000 оборота, японците проектират и произвеждат надеждни двигатели с 1/2 по-висок оборотен диапазон и предлагат сериозни конски сили при минимално тегло и големина на агрегата. Това именно е инженерно изкуство.
Absurdno izkazvane! Bili obesnil kakvo oznachava dumata izkustvo za teb?
Visoko oborten dvigatel ne e NISHTO novo! Nishto inovirashto, nishto ne-znaino! Imalo gi, imagi i sigurno shte gi ima i az v budeshte. Bih se obzalojil na bas che edva li shte ima koi znae kakvi inovacii za v budeshte kasaeshti se visoki oboroti!
Suglasen sum che e nad normativa na 6-7K RPM engines no ne misla che tova go slaga va kategoria "izkustvo"
Da ne govorim che tazi kola ima tolkova obshto sus sport ili koli koito izbroi po gore kolkoto gladen Somaliiec i Sumo sport-a!
Публикувано на: 17 Сеп 2011 00:31
от V35GTR
LEXUS написа:V35GTR написа:LEXUS написа: Двигател,който се форсира до 9000 оборота в минута и вади 200 коня от 1.8 обем атмосферен е инженерно изкуство, което го владеят Хонда и Тойота.
При другите вървенето приключва подобно на дизел около 6000 оборота, компенсирано с увеличен обем и тегло.
laugh.gif
Koe vurvene prikluchva? Moje li da budesh po specifichen?
По-конкретен или по-специфичен искаш да бъда?
Serizno li ne razbirash vuprosa? Ili tvurdish che kolite se ocenqvat samo po tova kolko "izkustvo" ima v dvigatela????
Публикувано на: 17 Сеп 2011 00:45
от LEXUS
V35GTR написа:LEXUS написа:V35GTR написа:
lol, takiva dvigateli e imal/ima pochti vseki major proizvoditel zanimaval se sus motorsport. Ne sporim che e losh dvigatel! Prosto ne e tova koeto ti si predstavqsh!!
Не е въпросът да го има всеки Мейджър производител, занимаващ се с моторспорт за едно или две състезания.Въпросът е да го предложи в продаваем продукт на купувачите, при това да е надежден. Има доста ключови моменти, които пропускаш. При серийните автомобили, които предполагат дълговечност в експлоатацията, а не 5 обиколки само японците проектират такива агрегати. Нищо странно след като нямат конкуренция във високооборотните мотори.
Всеки прави масовки двигатели до 6000 оборота, японците проектират и произвеждат надеждни двигатели с 1/2 по-висок оборотен диапазон и предлагат сериозни конски сили при минимално тегло и големина на агрегата. Това именно е инженерно изкуство.
Absurdno izkazvane! Bili obesnil kakvo oznachava dumata izkustvo za teb?
Visoko oborten dvigatel ne e NISHTO novo! Nishto inovirashto, nishto ne-znaino! Imalo gi, imagi i sigurno shte gi ima i az v budeshte. Bih se obzalojil na bas che edva li shte ima koi znae kakvi inovacii za v budeshte kasaeshti se visoki oboroti!
Suglasen sum che e nad normativa na 6-7K RPM engines no ne misla che tova go slaga va kategoria "izkustvo"
Da ne govorim che tazi kola ima tolkova obshto sus sport ili koli koito izbroi po gore kolkoto gladen Somaliiec i Sumo sport-a!
Виж, кой казва,ч е е нещо ново, че го е нямало. Това е високо инженерно изкуство, защото един двигател 8-9000 оборотен изисква много повече от масовка със 6000 об./мин.. Първо този двигател изисква солидно проектиране, второ солидно изпълнение / всичко свързано с инженерната част/, трето предлагане да специфичния тесен кръг потребители на типично спортен тип двигател с високи обороти и бързо форсиране на нормална цена.
Всичко това е постижение вместо монтиране на евтин сурогат с голям работен обем и увеличено тегло в същ такъв автомобил.
Просто в първия случай имаш много по-сложна и изискваща способности инженерна работа, а във втория случай слагаш един елементарен по-голям двигател, който е стандартен във всяко отношение и не изисква специфични инженерни похвати.
Re: Corolla compressor
Публикувано на: 17 Сеп 2011 03:11
от lubooo
alexgti написа:Здравейте, карам от много време японски автомобили, но тойота не съм имал все още. Взел съм да се оглеждам за нещо по-мощно и видях да се продава на много добра цена според мен една корола компресор 2007 год на 75к км, в гаранция до 2012. Въпреки, че за автомобил с компресор не е много коне, тази е модела с 218, бих искал да знам нещо повече за нея, като поведение, реално върви ли добре, разходи и т.н. Потърсих в нета, но са редки и не пише почти нищо, освен разни ревюта..Гледам, че на вървене е идентична с тайпе Р сивик, което, ако е така е много добре. Някой има ли такава или поне да е имал досег с нея? Видях, че не можело да се изключва VSC-то. Окачването било доста по-меко от голф гти 5 и тайп Р, което за такъв автомобил също е минус.
Благодаря предварително на отзовалите се.
не съм карал такава корола , имай предвид че наложи ли се да влезеш в сервиза ще кихаш х 3 в сравнение с 1.6 110 и 1.4 моторите .. та след доста тест драйв обиколки направени от мен с различни автомобили на различни марки бих ти дал съвет да пробваш seat leon 2.0 fsi 220 коня е мисля , лично на мен много ми допадна въпреки , че едва ли бих си го взел някога , защото тоя тип кола доста предразполага към шофиране тип F1

в общи линии максимум година мога да си дам до първия стабилен удар

Публикувано на: 17 Сеп 2011 11:16
от dap
alexgti написа:. Другото което не ми харесва на королата е, че отзад е на мост, а не е независимо както сивика.
Ако не се лъжа TypeR 8gen е на цял мост
Публикувано на: 17 Сеп 2011 11:49
от Scott
LEXUS написа:... Ето че и твоите данни потвърждават моите думи. Корола TS Компресор е по-добра по всички показатели от ГТИ Голф. По-бърза както 0-100км./ч. , така и 0-180 км./ч. и с по-добри доускорения...
Интересно как 'моите' данни показват също че по-слабия с 25 коня и по-тежък със 100кг GTI дава по-добро време на пистата, ама ти не го споменаваш

Инженерното изкуство не се ограничава до напомпване на един двигател до умопомрачителни обороти ... има и други нещица дето правят една кола по-бърза и по-голямо удоволствие за каране.
Публикувано на: 17 Сеп 2011 17:09
от alexgti
dap написа:alexgti написа:. Другото което не ми харесва на королата е, че отзад е на мост, а не е независимо както сивика.
Ако не се лъжа TypeR 8gen е на цял мост
Първите тайпове са независими, после стават с мост и те..
Re: Corolla compressor
Публикувано на: 17 Сеп 2011 17:14
от alexgti
lubooo написа:alexgti написа:Здравейте, карам от много време японски автомобили, но тойота не съм имал все още. Взел съм да се оглеждам за нещо по-мощно и видях да се продава на много добра цена според мен една корола компресор 2007 год на 75к км, в гаранция до 2012. Въпреки, че за автомобил с компресор не е много коне, тази е модела с 218, бих искал да знам нещо повече за нея, като поведение, реално върви ли добре, разходи и т.н. Потърсих в нета, но са редки и не пише почти нищо, освен разни ревюта..Гледам, че на вървене е идентична с тайпе Р сивик, което, ако е така е много добре. Някой има ли такава или поне да е имал досег с нея? Видях, че не можело да се изключва VSC-то. Окачването било доста по-меко от голф гти 5 и тайп Р, което за такъв автомобил също е минус.
Благодаря предварително на отзовалите се.
не съм карал такава корола , имай предвид че наложи ли се да влезеш в сервиза ще кихаш х 3 в сравнение с 1.6 110 и 1.4 моторите .. та след доста тест драйв обиколки направени от мен с различни автомобили на различни марки бих ти дал съвет да пробваш seat leon 2.0 fsi 220 коня е мисля , лично на мен много ми допадна въпреки , че едва ли бих си го взел някога , защото тоя тип кола доста предразполага към шофиране тип F1

в общи линии максимум година мога да си дам до първия стабилен удар

Няма такъв леон, фр тфси са по 200 коня, а има един с дсг дето е 210 уж, а вървенето е по-зле, все пак са по-тежки. Има cupra, с доста мощни мотори, но там цените са други. Да не мислиш, че ако се влезе в сервиз с купра или фр, е по-евтино от компресорната тойота. Цената за труд е най-голямия проблем, в повечето случай труда е повече от частите. От 60евро нагоре на час, взимат официалните сервизи, другите взимат малко по-малко, но те порязват с времето и става едно и също накрая.
Re: Corolla compressor
Публикувано на: 18 Сеп 2011 20:31
от lubooo
alexgti написа:lubooo написа:alexgti написа:Здравейте, карам от много време японски автомобили, но тойота не съм имал все още. Взел съм да се оглеждам за нещо по-мощно и видях да се продава на много добра цена според мен една корола компресор 2007 год на 75к км, в гаранция до 2012. Въпреки, че за автомобил с компресор не е много коне, тази е модела с 218, бих искал да знам нещо повече за нея, като поведение, реално върви ли добре, разходи и т.н. Потърсих в нета, но са редки и не пише почти нищо, освен разни ревюта..Гледам, че на вървене е идентична с тайпе Р сивик, което, ако е така е много добре. Някой има ли такава или поне да е имал досег с нея? Видях, че не можело да се изключва VSC-то. Окачването било доста по-меко от голф гти 5 и тайп Р, което за такъв автомобил също е минус.
Благодаря предварително на отзовалите се.
не съм карал такава корола , имай предвид че наложи ли се да влезеш в сервиза ще кихаш х 3 в сравнение с 1.6 110 и 1.4 моторите .. та след доста тест драйв обиколки направени от мен с различни автомобили на различни марки бих ти дал съвет да пробваш seat leon 2.0 fsi 220 коня е мисля , лично на мен много ми допадна въпреки , че едва ли бих си го взел някога , защото тоя тип кола доста предразполага към шофиране тип F1

в общи линии максимум година мога да си дам до първия стабилен удар

Няма такъв леон, фр тфси са по 200 коня, а има един с дсг дето е 210 уж, а вървенето е по-зле, все пак са по-тежки. Има cupra, с доста мощни мотори, но там цените са други. Да не мислиш, че ако се влезе в сервиз с купра или фр, е по-евтино от компресорната тойота. Цената за труд е най-голямия проблем, в повечето случай труда е повече от частите. От 60евро нагоре на час, взимат официалните сервизи, другите взимат малко по-малко, но те порязват с времето и става едно и също накрая.
точно fr-а съм карал с 2.0 TSI 211 к.с. и съм повече от доволен от вървежа и усещането което дава , но реално добрите ми впечатления свършват до тук biggrin.gif
Re: Corolla compressor
Публикувано на: 18 Сеп 2011 23:23
от Advan
alexgti написа:Да не мислиш, че ако се влезе в сервиз с купра или фр, е по-евтино от компресорната тойота. Цената за труд е най-голямия проблем, в повечето случай труда е повече от частите. От 60евро нагоре на час, взимат официалните сервизи, другите взимат малко по-малко, но те порязват с времето и става едно и също накрая.
Ne znam zashto go mislite tova -
ако се влезе в сервиз ?!?
Ako shte si kupuvash kola i se doseshtash, 4e skoro moje da vlezesh v serviz, vuobshte ne q vzimai.
Ako ne se razbere ot kude idva shuma na Corolla-ta NE q vzimai, zashtoto posle moje da sujalqvash, a moje i tova da e pri4inata za prodajbata i!
Публикувано на: 20 Сеп 2011 22:23
от LEXUS
Scott написа:LEXUS написа:... Ето че и твоите данни потвърждават моите думи. Корола TS Компресор е по-добра по всички показатели от ГТИ Голф. По-бърза както 0-100км./ч. , така и 0-180 км./ч. и с по-добри доускорения...
Интересно как 'моите' данни показват също че по-слабия с 25 коня и по-тежък със 100кг GTI дава по-добро време на пистата, ама ти не го споменаваш

Инженерното изкуство не се ограничава до напомпване на един двигател до умопомрачителни обороти ... има и други нещица дето правят една кола по-бърза и по-голямо удоволствие за каране.
Това, че по-слабият Голф е по-добър с 20 стотни от секундата на писта, което е едно нищо в реалния живот се дължи на по-добрите настройки на шасито му.
Двигателното инженерно изкуство го демонстрира Корола ТС. Точно напомпването до умопомрачителни обороти прави спортната кола-спортна. Така е при сериозните спортни коли- така е при Ферари, Ламборгини. Така е във Формула 1.
При състезанията с камиони се разчита на ниски и средни обороти.
Но там няма спорт. По-скоро е камионджийски спорт.
Всеки може да направи обикновено двигателче като Голф ГТИ.
Което двигателче е с по-ниска ефективност от този на Тойота. По-голям обем-по-малко конски сили. Елементарно сглобена кола.
Публикувано на: 20 Сеп 2011 22:36
от Advan
Онзи ден карах един GTI, от новите. С нищо не ме впечатли, освен с дървеното си окачване характерно за немските коли. Нито дърпаше, нито нищо. Верно карах го само до около 3000 оборота.
Не забравяйте, че при тестовете на различни коли с различни водачи, задкормилното устройство е винаги от първостепенно значение!
Corolla-a била с 20 милимунди по-бавна, ама това с едни и същи гуми като на GTI-я ли, и с един същ водач така ли?
Тези милимунди разлика са нищо, ако е в ръчичките на някой, който знае какво да прави с нея. Отнася се за всяка кола не само за Корола, ГТИ и т.н.